Nesakykite, kad „Hyundai“ nuobodūs - štai kokį „i30 Fastback N“ ruošiasi pasiūlyti vairavimo entuziastams (Video) ()
Prieš pat oficialią pasaulinę premjerą Paryžiaus automobilių parodoje, Pietų Korėjos „Hyundai“ pristatė naująjį „i30 Fastback N“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Profesionalūs „Hyundai Motorsport“ komandos vairuotojai Thierry’is Neuville’is ir Gabrielis Tarquinis su pirmuoju C segmento penkių durų „karštuoju kupe“ pasiekė pasaulio rekordą, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Lenktynininkai varžėsi vienas su kitu vingiuotu keliu tarp Roma ir Paryžiumi pavadintų kaimelių Danijos vakaruose. Su „i30 Fastback N“ G. Tarquinis šioje atkarpoje užtruko 8 minutes ir 18,49 sekundės. Jis laimėjo lenktynes ir aplenkė dabartinį Pasaulio ralio čempionato lyderį T. Neuville’į tik keliomis sekundės dalimis.
Naujasis „i30 Fastback N“ yra jau antras gamintojo galingas modelis Europoje. Pirmas pasirodė penkių durų hečbekas „i30 N“. Per pirmąjį šių metų pusmetį Europoje parduoti beveik 3000 „i30 N“.
Kad atspindėtų savo rafinuotą ir sportišką charakterį, naujasis„i30 Fastback N“ gavo daug dizaino elementų nuo savo giminaičio – penkių durų hečbeko. „i30 Fastback N“ turi sportiškas N tipo groteles, unikalų priekinį ir galinį buferį, kurį puošia raudona linija. Juodos spalvos slenkstis pabrėžia modelio sportiškumą. Gale sumontuoti du išmetimo vamzdžiai, galinis aptakas integruotas bagažinės dangtyje.
Interjero pagrindinis akcentas – N serijos vairas su raudonomis siūlėmis. Sportinis stilius neturėjo įtakos praktiškumui. Pavyzdžiui, bagažinės talpa yra 450 litrų, o nulenkus sėdynes – 1 351 litras.
2 litrų turbininį variklį, kuris pirmiausiai buvo pristatytas su penkių durų hečbeku „i30 N“, galima rinktis iš dviejų galios paketų. Vienas variantas – 250 AG, o „Performance“ paketas – 275 AG. Abu varikliai turi 353 Nm sukimo momentą ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį.
Pirmoji versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,4, o antroji per 6,1 sekundės. Pasirenkamas N važiavimo režimas leidžia valdyti automobilio variklio, sūkių, išmetimo sistemos garso ir „Performance“ paketo nustatymus.
Naujasis „i30 Fastback N“ turi priekinio susidūrimo išvengimo asistentą (standartinėje įrangoje), vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistemą (standartinėje įrangoje), juostų laikymosi asistentą (standartinėje įrangoje). Papildomai galima pasirinkti tolimųjų šviesų asistentą (standartinėje įrangoje) ir išmani greičio ribojimo įspėjimo sistemą.
„Hyundai i30 Fastback N“ pristatymas