Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
fiso 2018-10-29 22:15
Mane juokina tie visi dyzelgeitai ir benzino propogavimas. Turiu 2004 bmw e46 2.0d 110kw. Turim autoparke darbine skoda rapid 2018 1l tsi.
Tai.. vazinejant kaip as vazineju su bmw tas benziniukas ryja 8-9litrus t.y. Tas pats kaip mano dyzelis. Salta rudenio ryta syla ilgiau mazalitrazinis benzinas nei manasis senansis dyzelis. Galios pas mane daugiau ir beja trasoj maziau kuro eikvoja. Visas tas bullshit’as su benzais mane juokina ir stebiuosi kaip zurnalistai persa kazkieno nuomone. Tas pats dabartinis naujos kartos benzininis motoras yra dar baisesnis nei senas dyzelinis motoras. Tie patys auksto slegio purkstukai, tas pats auksto slegio surblys, egr’as ir visas kitas brudas, o ka kalbeti apie variklio ilgaamziskuma.
Apkeliavau europa, t.y fr, de, it, ir galiu pasakyti kad visi kas toliau vaziuoja ir daugiau vaziuoja perka dyzelius. Ziurint is dvieju blogybiu tai Dyzelis yra mazesne blogybe, vien del to kad kaip pats kuras yra efektyvesnis nei benzinas. + geriau jau su senu dyzeliu vazineti negul kas 5 metus keitalioti nauja masina, manau naujo automobilio pagaminimas daugiau tersia gamta nei senas dyzelis ekspotuojant tarkim 10metu.
Sorry uz nesklandzia rasliava, vakaras, pavarges ir rasau is telefono
fiso 2018-10-29 22:17
*keitaliot nauja benzinine masina
immortallt 2018-10-29 23:47
Net nesupranti, kodėl dyzelis blogiau nei benzinas... Ne dėl CO2. CO2 šiuo atveju dzin, tai visi kiti junginiai, tokie kaip sieros ir azoto, kurie realiai ženkliai prisideda prie didesnio sergamumo vėžiu, nei praktiškai bet kokie kiti faktoriai.
Senas dyzelis teršia mažiau gamtą... Nu kaip tau čia pasakius, jei sakai, kad benzinu pavažiuoji 10 metų ir meti į sąvartyną, o dyzeliniu važiuoji 20 metų, galbūt. Bet vėlgi, tik CO2 mažiau taršos, ne sieros ir azoto junginiai mieste. Ir būtent antrą dešimtmetį drožiant, su išpjautais filtrais, katalizatoriais, dūmijančiais taip, kad net numerių nesimato, tikrai mažiau teršia. O tokių kas dešimtas. Momentais jau net oro sklendės negali atsidaryti, nes dūmais springsti. Dyzeliams galėtų 1/10 dujų leisti pro saloną, kad patys kvėpuotų savo šūdu, kai netvarkingai jau dirba variklis, o ne tik aplinkiniai, tada mygomis susitvarkytų savo dyzelius.
P.S. nieko prieš tvarkingai prižiūrimus dyzelius neturiu, bet tokių mažuma.
FtBall 2018-10-30 00:00
fiso, kuro sąnaudos nelygu taršai.
Prisimenant trumpą anekdotą:
Du žmonės įeina į barą. Pirmas sako:
I'd like some H2O.
Antras sako:
I'd like some H2O too.
Antras miršta.
Nes H2O too - H2O2 - vandenilio peroksidas.
Medžiagos tos pačios, tik skirtingomis proporcijomis "suporuotos" - viena vanduo, kita - peroksidas.
Dyzelio didžiausia blogybė - netinkamai sumaišomas kuras ir per aukšta degimo temperatūra - todėl ir formuojasi NOx
http://www.mazda.com/en/innovation/tech ... kyactiv-d/
BrendasGazuotas 2018-10-30 09:53
Kuriam čia numerių nesimato( per dūmus itariu)?! Susirask karvytę laukuose ir jai papezaliok savo išmintį! Aš prieš gamtos teršimą- bet "žaliasis fanatizmas" tok pats blogas kaip ir religinis. Benzinas gaminamas iš naftos kaip ir dizelinas ir sieros taip pat turi(mažesnį kiekį bet turi) taip kad iš vamzdžio išmetama ne vien co2. O dar didesnį pasišlykštėjimą kelia "naujų hibridų ir elektromobilių subsidijavima" - tie kurie gali be išsimokėjimo automobilį nusipirkti bus skatinami iš ubagų( kurie neįstengia nusipirkti naujesnės nei 12-15metų senumo,kuriems nieks net lizingo nieks nesuteikia dėl pajamų trūkumo)surinktais pinigais
BrendasGazuotas 2018-10-30 09:59
Techninių apžiūrų centruose tikrinamas dumigumas taip kad kažko kažkam per dūmus nesimato keistas tvirtinimas.
Nerkus 2018-10-30 11:25
Man keista dėl variklių dydžio. Žiūrėjau naują automobilį su 1,5 turbo benzininiu varikliu. pardavėjas sakė, kad realios sąnaudos yra 9-10 l/100 km. Aš pats dabar važinėju su 2,5 atmosferiniu benzinu 2005 metų, tai jo benzino sąnaudos gal net mažesnės buvo, kol neįsidėjau dujų. Koks tikslas tada daryti 1,5 turbo, sudėtingesnį variklį už paprastą 2,5l atmosferinį, kai kuro sąnaudos yra tos pačios. Čia tik dėl to, kad kažkiek tarša mažesnė, nes į duslintuvą prikišta krūva katalizatorių ir didesniame slėgyje geriau sudega kuras?
Ar_as? 2018-10-30 11:43
Taip, nes mes nieko nežinom, kaip lochučiai pas tokius pat lochučius su savo "dar labai geru dyzeliuku" kastruotu nuo filtrų (nes tie užlinkę ir pakeist kainuoja daugiau nei tas visai geras dyzeliukas) praeidinėja technikines.
Aišku, pirmiausia techninės apžiūros centrus reiktų gerai prakratyt, kelis lochučius paskaičiavus žalą gamtai ir sveikatai nusiųst su tikrais vyrais bent metus pagyvent, tada nebeliktų visos problemos, dingtų gal iš kelių tie kalmarai lavonai su debesėliais išpaskos.
elgoog 2018-10-30 12:10
Nemegstu dyzeliu-nei nauju nei senu. Kazkokia dvokianti atgyvena, nesuprantu kodel audi taip stomia ta sh...Gaila, kad musu biednam kraste ne dyzelis tapo visiska egzotika.
kestutisz 2018-10-30 12:37
3 cilindrų invalidai gaminami dėl vienintelės priežasties ir tai nėra taupymas. Tiesiog tada šiek tiek mažiau sveria ir išbezda keliais gramais mažiau co2 kuris yra šių dienų "baubas". Na, ir gal genda greičiau, bet čia jau svarbu garantiją tiksliai suskaičiuot.
kukulis4 2018-10-30 18:27
Tavo teise nemegt. Bet ka turi omeny sakydamas 'atgyvena', as nelabai suprantu. Dyzelis dauguma atveju yra taupesnis nei kad grynas (ne hibridas) benzininis, o ir dinamika siulo geresne, ypac mieste. Principe, jeigu neziuret i ta fakta, kad dyzelis yra tarsesnis, tai kitu rimtu argumentu dyzelio nenaudai nelabai ir yra.
vazzy 2018-10-30 18:46
geresnis blogesnis tai čia jau skonio reikalas, tiek dyzelis tiek benzinas yra atgyvena ir beveik visi gamintojai tą jau daugmaž suprato. Laukiam kol atsiras daug naudotų EV ir pamiršim ką reiškia skaičiuot litrus, CO2 ir NOx.
evaldosia 2018-10-30 21:21
daugiausiei išmeta co2 važinėdami eletromobiliai lietuvoje žiemos metu.pagrindimas ir faktai_elektra gaminama žiema, pagrinde iš neatsinaujinančių šaltinių.kol daeina tos elektros kilovatvalandė iki variklio lieka 30 procentų,nuo elektrinės pagaminto kiekio .elektrinės efektyvumas 50 procentų,priklausomai kokia ji,tinkluose dingsta apie 15 procentų,kad pakrauti auto akuma ,prarasime 3 procentus,akumas bestovėdamas per naktį praras 0,5 procento,ryte šildydamas saloną ir važiudamas prarastum 5 procentus akumo elektros energijos.
gal co2 neišmeta kalifornijos elektromobiliai,nes ten pilna saulės elektrinių,ir nereikia šildyti salono žiemą,gal ten žiemos ir nėra?
reikia pažvelgti į pilną ciklą ir elektros gamybos toje vietovėje,ir elektromobilio eksploatavimo sąlygas tame regione.
FtBall 2018-10-30 22:10
Tavo rašliavoje yra esminė klaida. Parašyta "faktai", nors kalba eina apie nuomonę. Nemaišyk.
Vien benzino gamybai sunaudojam daug elektros energijos.
https://greentransportation.info/energy ... -6kwh.html
vazzy 2018-10-31 07:34
o jeigu apžvelgtume kaip dyzelis ir benzinas atkeliauja iki tavo mašinos? ar ten nuostolių nėra? kaip naftos išgavimas iš telkinių? nafta irgi pati neateina iš šiaurės jūros ar kitos tolimesnės vietos. kiek energijos sunaudojame ją transportuoti ? o naftos perdirbimas? naftos gaminių transportavimas? ir tada galiausiai kai jau išeikvojai belekiek energijos galiausiai turi benzininio variklio naudingumo koef. 20%.
sub 2018-10-31 08:20
Bet iš kur dar atsiranda tokių "proto perlų", kurie teigia, kad elektrą pagamint yra brangiau, nei kurą. Jūs nusimeskit rožinius akinius, pasižiūrėkit į save iš šalies ir suprasit, kad vairuojat suknistą dyzelį ir dar bandot pateisint jog tai mažiau taršu nei elektromobiliai. Vau, rimtai vau.
professor XXX 2018-10-31 11:00
Čia didžiausia problema vairuotojai su savo negalingais dyzeliais ir vargingomis investicijomis į savo automobilį, kurie savo "kevala" sumano pačipuoti, be kitų variklio investicijų ir važinėja gatvėmis patenkinti koks geras ir pigus jų dyzelis. O po 1000km tas užsmaugtas dyzelis pradeda netik išmesti dideli kieki nesudeginto dyzelio, bet ir pati variklio tepalą, tai nenuostabu jog tas "kevalas" prisidės prie mokesčių padidinimo, dyzelio vengimo.
Benediktas 2018-10-31 11:18
Kai bus vien tik elektriniai auto ir mieste bus geras oras, o ne kaip dabar - ypač, kai nėra vėjo - aiškiai jaučiasi dyzelio degimo atliekos. Aišku, tai užtruks 20-30 metų.
immortallt 2018-11-02 00:10
Žinok turių įtarimą, kad 20 metų gali užtekti pilnam perėjimui. Ir ne dėl draudimų, o dėl ekonominių sumetimų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuva tampa dyzelinių automobilių sąvartynu? Naujausia statistika ir ekspertų išvados