Estas už 123 tūkstančius įsigijo naują BMW, o gavo tik nuolat gendančią šlamšto krūvą  (19)

„Čia turėtų būti 450 AG, tačiau realybėje yra vos vienas arklys ir tas pats nieko neveikia“, – skelbia užrašas ant apynaujo 7 serijos BMW šono.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šalia baltomis raidėmis šviečia ir ne tokia linksma žinutė – 123 tūkst. eurų siekusi automobilio kaina ir didžiulius už šiuos pinigus gautų gedimų rinkinys. 

Kaip rašo portalas auto.genius.ee, estas, kurio tapatybė neįvardijama, su automobiliu nuvažiavo kiek daugiau nei 50 tūkst. kilometrų.  Per tą laiką spėjo sugesti beveik viskas, kas įmanoma – pradedant parkavimo jutikliais ir baigiant varikliu.  Šiuo metu problemos tęsiasi, nes mašinai reikia pakeisti pavarų dėžę. 

Naudotas kaip bandomasis

Gedimų kamuojama mašina esto garaže atsirado 2016 metais. Automobilis buvo naudojamas kaip bandomasis ir prieš pardavimą jau buvo nuvažiavęs 12 tūkst. kilometrų.

Naujajam savininkui nuvažiavus vos 6 tūkst. kilometrų prasidėjo gedimai. Rimčiausios iš daugybės problemų buvo susijusios su varikliu, kurį netgi teko pakeisti, taip pat turbokompresoriaus tepimu ir aušinimu. 

Be to, teko keisti vairą, o pastarosiomis dienomis kilo nesklandumų su pavarų dėžė.

Visi remonto darbai buvo atlikti pritaikius garantiją ir estui nieko nekainavo, tačiau jis sakė, kad kiekvieną kartą teko kviesti taksi ir kelionė į vieną pusę kainuodavo apie 20 eurų.

„Jei negali normaliai naudotis automobiliu, jis nieko vertas“, – konstatavo vyras.  Jis pridūrė, kad po variklio keitimo salone buvo juntama vibracija ir nors problema buvo sprendžiama tris mėnesius, vėliau ji pasikartojo. 

Prasidėjo nuo mažų bėdų

Pirmieji rūpesčiai pasirodė po automobilio pirkimo praėjus porai mėnesių. Viskas prasidėjo nuo to, kad sugedo vairuotojo sėdynės vėdinimo įranga, tačiau vėliau situacija tik blogėjo.

2017 metų vasarį važiuodamas prastesniais keliais estas salone pradėjo girdėti keistus garsus.  Paaiškėjo, kad jie sklido iš tos pačios vairuotojo sėdynės.  Garantinio remonto metu taip pat buvo pakeistos turbinos aušinimo žarnelės.

Tų pačių metų pavasarį iš rikiuotės išėjo automatinis salono oro gaiviklis. Jis buvo sutvarkytas ir tuo pat metu taip pat prireikė keisti variklio termostatą.  Praėjus visai nedaug laiko minėtas gaiviklis visiškai sugedo, taip pat nustojo veikti vairuotojo sėdynės valdymo įranga.  Kalėdiniu laikotarpiu prietaisų skydelis ėmė mirguliuoti tarsi šventinė eglutė ir BMW vėl teko vežti į servisą.

Neatlaikė svarbiausi mazgai

Vieną rytą mėgindamas užvesti automobilį estas išgirdo keistą garsą variklio skyriuje. Paaiškėjo, kad teks keisti visą motorą, o tai užtruko penkias savaites.  Ties 51080 kilometrų rida teko pakeisti visą vairą, taip pat kilo problemų su pneumatine pakaba, todėl buvo sumontuotas naujas kompresorius.

Beveik tuo pat metu sugedo turbinos tepimas ir visą sistemą teko pakeisti.  Įveikus 55776 kilometrus salone vairuotojas pradėjo justi stiprią vibraciją, kurios priežastis nebuvo rasta iki šiol.  Lapkričio pradžioje taip pat atėjo laikas ir pavarų dėžės keitimui.

Nesutarė dėl grąžinimo

BMW savininkas norėtų grąžinti automobilį, tačiau su gamintojo atstovais nesutaria dėl pinigų sumos, kurią galėtų už jį gauti.  „Prašiau, kad man grąžintų pinigus arba duotų padorų automobilį, tačiau kol kas nieko sutarti nepavyko“, – sakė jis.

Vyrui buvo pasiūlyta 67500 eurų, tačiau tokia suma jam pasirodė pernelyg maža.  Kadangi važinėdamas į servisą ir įsivėlęs į ginčus su gamintojo atstovais estas sugaišo daug laiko ir paaukojo nemažai nervų, jis norėtų gauti mažiausiai 85 tūkst. eurų. 

Vyras užsiminė, kad nesutarimai bendraujant su BMW atstovais galėjo kilti todėl, kad automobilis registruotas kompanijos vardu. Esą jei pirkėjas ir savininkas būtų jis pats, mašina jau seniai būtų pakeista.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(56)
(7)
(49)

Komentarai (19)