BMW ruošia staigmeną markės gerbėjams - ateityje pristatys superautomobilį (1)
„McLaren 570S“, „Porsche 911 Turbo S“ ir „Audi R8“ ateityje turės naują konkurentą, su kuriuo reikės skaitytis. BMW nusprendė, kad markei trūksta superautomobilio. Tačiau jis bus kitoks nei ką tik išvardinti konkurentai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Žinoma, kad jis bus kitoks - „McLaren 570S“, „Porsche 911 Turbo S“ ir „Audi R8“ yra labai skirtingi automobiliai. 570S yra labai greitas, tačiau stipriai kompiuteriais pasikliaujantis lengvas superautomobilis. „911 Turbo S“ yra agresyvus, bet preciziškas ir visais ratais varomas automobilis su varikliu gale. Tuo tarpu R8 taip pat yra superautomobilis, tačiau jis turi didelį V10 atmosferinį variklį, todėl yra šiek tiek lėtesnis už kitus (ir geresnis, jei jums svarbi mūsų nuomonė - V10 be turbinos yra geriau už V8 su turbina).
Superautomobilį turi ir „Mercedes-Benz“ - AMG-GT automobilis turi kelias labai greitas ir net riboto tiražo versijas. Tuo tarpu BMW turi hibridinį sportinį automobilį „i8“ ir naują 8 serijos GT. Daug kas pasakytų, kad BMW ir nereikia superautomobilio, nes ši markė turi labai daug sportiškų modelių. Tačiau BMW taip nemano.
BMW superautomobilis pasirodys 2023 metais. Jis greičiausiai pakeis „i8“ ir naudos tą pačią anglies pluošto architektūrą. Tačiau naujasis modelis bus didesnis ir greitesnis. 3 cilindrų variklį, sutinkamą „i8“, greičiausiai pakeis V6 agregatas, kuriam padės keli elektros varikliai.
Prognozuojama, kad naujasis BMW superautomobilis išvystytų daugiau nei 710 AG - beveik dvigubai daugiau nei „i8“ ir šiek tiek daugiau nei būsimas M8. Kaina turėtų prasidėti ties maždaug 170 tūkstančių eurų.
BMW sieks, kad naujasis elektrinis superautomobilis būtų kiek įmanoma lengvesnis, o elektros varikliai labiausiai prisidėtų prie vairavimo malonumo. Taip pat teigiama, kad nuo 2021 metų visos BMW platformos turės hibridinės ir elektrinės jėgainių galimybes. Tai reiškia, kad bent jau teoriškai visa BMW gama, įskaitant M divizijos automobilius, galės turėti elektrines, hibridines ir benzinines versijas. Tai markei suteiks lankstumo - elektrinius limuzinus labiausiai pirks kinai, o vakariečiai rinksis hibridines versijas.
Ir BMW tikrai neišprotėjo skelbdama tokius planus. Reikalas tame, kad po 2020 metų daugelis superautomobilių gamintojų, įskaitant „McLaren“ ir „Ferrari“, kur hibridinius automobilius. Neelektrifikuotų automobilių era baigiasi. BMW tiesiog nori būti šio proceso priešakyje, kad galėtų atsiriekti ir superautomobilių rinkos dalį.
Juk tokiems gamintojams kaip „McLaren“ ir „Ferrari“ tarsi priklauso superautomobilio statusas. Būtent su šių markių automobiliais lyginami visos kitos sportiškos mašinos. BMW nori tapti hibridinio superautomobilio etalonu - elektrifikacija matoma tarsi naujų durų atvėrimas ir BMW to nepražiopsos.