Lietuvos ekonomistas suskaičiavo: už seną automobilį lietuviai sumoka daugiau nei estai už naują

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

1hitkillhack 2019-03-03 14:02
Tu klausei parodyti nors vieną modelį, aš parodžiau. Lietuvos keliuose pilna tokių fiatu, ne vien šis modelis -tai kaip ir nėra reikalo kažką kito lyginti. Pabarstai saldainiukų ir perka tokius kibirus visi. Neneigiu, kad yra saugesnių kampaktinės klasės auto. Pas mane xc perpirktas is viršininko, kurį jis pirko naują, be avarijų, rida maža. Puikus auto už 2x pigiau nei kibiras fiat punto. Kai nėra argumentų, ateina pasakos apie stebuklingai susidėvėjusius mazgus? Gal pateiksi kažkokius skaičius apie mazgų atsparumą 10 metų senumo auto prieš naują? P.S Punto 2016 metų, su 10 metų stažu Vilniuje (Skirtumo nėra ar lizingas ar ne) kasko kaina nuo 700eu. Kai xc60 nereikia išvis draudimo nes tokių niekas nevagia ir neplėšia detalių, nes jos nieko nevertos.
Nerkus 2019-03-03 16:01
Kaip čia pasakius dėl likusių 30% atpirkimo. Nežinau ar aš norėsiu važinėti su 1 - 1,2 l turbininiu (benzinas) varikliu daugiau nei 5 metus... Na tik mazda cx-3 turi 2l atmosferinį variklį, tai dėl Mazdos pasilikimo po 5 metų labai galima svarstyti. Ir dar pora ribinių variantų: vitara ir mokka. jie turi 1,4 turbo. Pvz toyota chr europoje turi 1,2 turbo varikli, o JAV su 2.0 atmosferiniu varikliu. Jei europoje chr būtų su 2.0 varikliu, tai variantas labai priimtinas būtų.
Pumper 2019-03-03 16:12
O kodėl nelyginti tokių modelių ir metų? Gi dauguma lietuvių ir renkasi 10-15 metų rimtas mašinas, kurios 2-3x pigesnės, nei nauji kibirai, kuriuos ir siūlo pirkti visi naujų auto brukėjai.
Xdmin 2019-03-03 16:30
Objektyviau butu lyginti 1990 Toyota Avenis vs 2015 Corolla, del svorio ir matmenu panasumo.
assa 2019-03-03 17:57
kaip tik prieš metus sprendėm šeimoje šitą dilemą- kas geriau,naujas brangesnis,ar dėvėtas pigesnis auto tai po visų svarstymų namie atsirado naujas kadjar uz 20500 euro, kasko kuriam kainavo ~500 eurų metams. Pagrindiniai argumentai už naują auto buvo 1. saugumas - dėvėta auto yra loterija- niekada nežinai, kas su ją yra buvę(ypač auto iš amerikos, apie praeito amžiaus gamybos automobilius išvis nešneku, juos gali vairuot, jeigu saugumas nesvarbu). 2. laikas - darbas mano pakankamai įtemtas,ir aš tikrai nejaučiu malonumo blaškytis po dalių parduotuves ir servisus 3.patikimumas- kad ir renukas,bet per pirmus metus neturėjau jokių gedimų- mane tenkina, surinkimas kokybiškas,niekas nebarška,negirgžda,viskas veikia, be to žymiai mažesnis šansas ryte neužkurti,ar pabirti kelyje. 4. pinigai - lizingo įmoka 160 eurų mėnesiui, kuomet šeimos pajamos 4-5k euro- mizeris, ir iš patirties žinau,kad tai labai mažai lyginant su dėvėto auto rimtu gedimu ( ne lemputė,ar koks pakėlėjas,bet kai pareina greičių dėžė, ar turbina- tada seno auto "ikanomija" išlenda per kitą galą . Imho dėvėtas auto vertas dėmesio tik jei neturi pakankamai lėšų ( įtariu didesnė dalis auditorijos, kas už senus auto priklauso šita grupei), arba jei tai įdomus,ne kasdienis auto ( kaip kad aš pats, renkuosi antrą šeimos auto,ir visai galvoju apie dėvėta Mb SL - tik bijau, ar jo išlaikymas man pagal kišenę
bahuriux 2019-03-03 18:46
to assa. Kodėl lizingas toks pigus. O kiek tau kainuoja, arba dar kainuos spec servise keisti tepalus, filtrus, ar atitolink viešpatie stabdžiu skystį ten kokį, ar paskirstymo diržą po gamintojo numatyto termino, ar panašiai, šito neskaičiavai turbut dar. Žinok dėvėtam auto kainuos pigiau pakeisti visą variklį su visa turbina ir pavarų dėže, jei tai ne kažkokia ypatinga tiptronic, o tiesiog paprastas pilkas dyzelis. Kodėl parketinis visureigis, ar rekia pseudo pravažumo, ar gyveni ne mieste, ar jis 4X4, ar dar kažkokios subjektyvios priežastys? Aš gyvenu priemiesty yra žvyrkelio 1km, bet dėl 5 dienų metuose žiemą, kai pravažiuoti kažkiek sudėtingiau, aš net niekada nepagalvoju apie betkokio tipo parketniką, ar rimtą visureigį. Netgi vieną auto turėjau su 10 cm prošvaisa 1,25m aukščio kėbulas ir nematau dėl to bėdų. Kas verčia žmones rinktis auto kuri tinka viskam, bet realiai niekam? Mano gatvėj parketniką turi viena moteris kuri yra tikrai prasta vairuotoja, kiti vidutinio dydžio universalus.
assa 2019-03-03 18:56
žmona verčia - kadangi iš esmės auto skirtas jai, tai kėbulo tipą jau ji rinkosi pagrindinis kriterijus- nebaisu privažiuoti prie bordiuro, ir aukštesnė sėdėsena (šitas dalykas ir man patiko), be to parketnikų salonai ženkliai erdvesni už to paties segmento universalus/sedanus (lyginau su megane sostenoj, tai jeigu Kadjare aš pats, su savo 190cm,patogiai atsisėdu už savęs, tai meganėj tarpas net vaikui netinkamas lieka).Dar ne taip baisu prasti keliai, nes gana minkštas. O šiaip parketnkas visiškas nesusipratimas vairavimo malonumo prasme- iš esmės tai vežėčios skirtos nuriedėti iš taško A į tašką B, nesimėgaujant važiavimu Reno bent jau kai mes rinkomės davė 5metų garantiniam laikotarpiui nemokamą aptarnavimą. Senų auto, jei tai pigios markės (japonai,fordas,opelis etc.) gal ir nėra labai brangūs remontai, deja dauguma tautiečių į tokias nlb nori lipti, geriau audi,bmw- ten kainos rimtesnės (turiu 3 draugus,kurie buvo prisiekę bmwistai,deja visi su subaru ir hondom važinėja,nes bmw remontas per brangus:) dėl lizingo kainos, tai bankas skaičiavo, bet jei gerai pamenu pradinis ~4500 euro, likutine ~ 6000, likusi suma dalinas į 60 įmokų, tai pkažkas tokio ir gaunasi, nes palūkanos kažkas virš 1proc (1,3 jei gerai pamenu)
apvalus 2019-03-03 19:52
Wooohoo, sveiko proto padave i diskusija assa - dekui, labai geras pavyzdys.
FtBall 2019-03-03 20:10
Dar iš senų automobilių galima tikėkis ir geresnio ekonomiškumo, tam tikrom sąlygom. Mano Corolla su 1.6 97kW - pastoviai prašosi bent jau 4k apsukimų. Todėl aš ateity kaip kasdienį automobilį planuoju pirktis Passat CC su 3.6 varikliu. Atrodo - 220kw, iki 100 per mažiau nei 6s, bet kuro sąnaudos, lyginant su Corolla - vos litru didesnės. O šiai vasarai vietoj Corollos planuoju pasiimt Mazda mx-5.
AAA000 2019-03-03 21:21
zmogaus prigimtine teise yra keliaut laisvai. cia pagrindine teise. ir yra is jos kylancios antraeiles prigimtines teises - keliaut ne brangiau nei kita dauguma zmoniu, ir keliaut ne leciau nei kita dauguma zmoniu. variantas su priverstinai naujais auto LIETUVOS DABARTINEM SALYGOM pazeidzia visas sitas tris teises. o tu ten su prigimtinem teisem isvartei kazkokia nesamone, surista su konkreciu daikto parametru - svoriu ir greiciu. tas svoris kaip parametras cia isvis ne i tema. jis i tema tik su saugumu. jei saugumo lygis dirbtinai per daug sugrieztintas nei reikalauja automobilizmo situacija - cia isvis - valdzios korupcija. apie kokias teises tu cia tada kalbi?
FtBall 2019-03-03 21:29
AAA000 2019-03-03 21:39
cia pas mus imokos tik 200+€ eiles menesiui. vakaruose jos mazesnes dvigubai trigubai. ten net visokie pensionai is pensiju iperka naujus auto - nes sistema vartojimo geriau sutvarkyta. draudimo taip pat. bet ten pvz negali parduot seno auto - grazini dileriui. ir gauni nauja vel. (mano nuomone is esmes cia net geriau - nei paciam stumdyt sena dar turinti vertes vidutines klases auto ir ten visokius skebimus paciam deliot ir rupintis popierizmu ). imokos padideja - jei nusprendi keist auto marke i kito gamintojo. bet padideja vistiek maziau nei pas mus! jei daznai dauzai - padideja draudimai - bet irgi maziau nei pas mus! viso sito pas mus ner... ta prasme ten vakaruose valstybe ziuri - kad vaziavimo-keliavimo galimybe butu aprupiunta dauguma saziningu pilieciu. o grybaujantys-sukciaujantys pilieciai tiesiog moka didesnes imokas. pas mus valstybe ziuri kaip apiplest savo piliecius vardan kazkokio beprasmio mokesciu surinkimo didinimo. ar ten isvis neaisku kokiu tikslu siekia. ir dar tokie lobistai kaip Mauricas kirsina sluoksnius - kurie isgali, ir kurie lieka uz borto... cia is esmes jis kazkoks prekybininku ar tarpininku atstovas apsimetantis visuomenes ekonomistu... jus norit geriau gyvent ir kurt teisinga valstybe ar norit kad visi is cia begtu ir visokie debilai ant kiekvieno kampo baudas deliotu ar ten leidimu kazkokiu reikalautu... o jusu puse ar net daugiau aktyvaus gyvenimo nueitu isvis kazkokiems beprasmiskiems veiksmams ir veikloms - i kurias jus istume saujele gudresniu uz jus parazitu?
AAA000 2019-03-03 21:53
nezinau kodel kyla tau toks klausimas - tu gal neskiri kas yra zmogaus teise arba nesupranti sitos savokos esmes zmogaus teise yra turet REALIA galimybe laisvai keliaut. o ne neveikianti istatyma tai nusakanti tik deklaratyviai jei tau vietoj REALIOS galimybes keliaut uztenka tik galimybes pasiskaityt apie tokia teise kazkur konstitucijoje ar ant kokio propagandinio sikpopieriaus - tai uzjauciu
bahuriux 2019-03-03 21:59
Vadovaujantis tokia logika jei norim nepažeisti šito straipsnio dėl gamtos teršimo, tai senas dyzelis kaip tik geriau tenkina ekologinius reikalavimus, nei naujas auto iš salono. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... komenduoti
sub 2019-03-04 13:42
Čia šūdstraipsnis, kaip Estijoje viskas geriau nei Lietuvoj. Nes Luminor yra Estų kompanija. Fuck Luminor, fuck Mauricas. Ties tuo baigiam.
Ar_as? 2019-03-04 15:02
Vėl šita beviltiška diskusija... Senas automobilis yra pigiau trimis atvejais (kai jau nusispjaut į taršą ir kitų saugumą): 1) Automobiliai, įskaitant jų tvarkymą yra tavo hobis:jauti tame malonumą, gerai praleidi laiką, atsipalaiduoji po darbų. Lygiai taip pat man, pavyzdžiui, yra "pigiau" pirkti ąžuolo medieną ir pasidaryti stalą pačiam, nes man tai teikia malonumą, laiko praleisto savo dirbtuvėlėse aš nevertinu ir neskaičiuoju, nes ten yra mano meditacija, atsipalaidavimas, ateityje, tikiuosi, bendravimas su sūnumi. Jei skaičiuočiau stalui sugaištą laiką ir jį vertinčiau pagal man pajamas teikiantį darbą, stalas taptų "auksinis" - už uždirbtą sumą galėčiau pusę namų tokiais stalais užstatyti. 2) Turi laiko (ir, dažniausiai, neturi pinigų). T.y. dirbi kokioj valstybės tarnyboj, trečiarūšėje įmonėlėje, su stabiliom 8 "darbo" valandom per parą plius galimybėmis "pasirgti" ir finišuoti anksčiau penktadienį arba "kai šefas nemato". Tu turi laiko važinėtis po trečiarūšius mokesčius slepiančius garažiukus, ieškoti "pigiau", "nemėtyti babkių kaip tie durniai", kurie tokie durni, kad už tave trigubai daugiau uždirba ir pirkti šrote. Po visko dar turi laiko pirkti/pardavinėti tą savo auto, kai jis galutinai užlinksta, meluoti pirkėjams, sukti uodegą, kaip tas mėlynas dūmas tik puošia ledinę mašiniukę, bendrauti su kazachais plačiosios tėvynės kalba ir t.t. Kitaip sakant - tavo laikas yra bevertis. Todėl kad ir kiek tu jo sudegintum sutaupyti vienam eurui, tau apsimokės. 3) Tavo ego perdidelis, p*paliukas permažas, užpakalis perjautrus pakratymams, o ausys tiesiog išpuoselėtos operos mylėtojo šventovės negalinčios pakelti jokio barškesio. Todėl tau viskas dzin - tau reikia "dydelio, kad būtų malonu važiuoti (t.y. kad visi matytų, koks mažas peliukas ir/ar didelis ego)". Tada viskas dzin, nes ant naujo finansai netempia, o kibire (dažniausiai viskas, kas ne BMW, MB ir Volvo yra kibiras) ego netelpa. Variantai dažnai po vieną nevaikšto, kryžminasi. Mano supratimu visiškai pateisinami yra pirmi du: normalu turėti hobių ir normalu uždirbti mažai (dėl galimybių, arba dėl pasirinkimo, būna ir taip). p.s. svaigalams apie "senas dyzelis teršia mažiau, nes naują gaminant užteršiam daugiau": pradėkit skirti, lokalinę taršą (ypač miestuose) ir totalinę taršą. Jei napavyksta, padarykit eksperimentą: prie kaimyno namo užkurkit dyzeliuką ir palaikykit užvestą 3 valandas sėdėdami savo garaže. Po to tapatį dyzeliuką užsikurkit garaže uždarykit duris, pabūkit 10-15 minučių ir papasakokit, kad garaže deginant taršos išskirta buvo daaaaug mažiau.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-03-04 15:05
Įmonės automobilis turėtų būti naujas. O asmeninį perki pagal kitur kriterijus, kad ir dėl gražių ratų
1hitkillhack 2019-03-04 23:24
Čia priklauso iš kurios perspektyvos pažiūrėsi. Savo išsigalvojimus jau pasakei, o aš pasakysiu kaip būna realybėje. Dieną paskambini į garažiuką, užsirašai kitai dienai, ar dar kitai (kuriai tau patinka). Kalbu apie garažiuką kuris turi bent kazkokią buhalteriją, žmogų kuris priima skambučius. Kitą dieną nuveži automobilį, palieki. Su autobusu grįžti į darbą. Po kelių valandų tau paskambina meistras, susitariate dėl darbų, kainų ir pokalbis baigtas, tu dirbi toliau. Ir čia prasideda kažkas nesuprantamo tokiems žmonėms kaip tu: GARAŽIUKAS suarganizuoja detales iš šrotų arba naujas iš parduotuvių, jas atsiveža, pakeičia. Žmogus neturi dirbti kurjeriu, važinėti ir ieškoti detalių. Kadangi garažiukas nenori susiteršti savo vardo, dažniausiai dar ir garantijas duoda. Taigi, pasibaigus darbui sėdi į autobusą, nuvažiuoji į garažiuką, pasiimi automobilį, sumoki n kartų mažiau nei kokioje krastoje, nereikia laukti eilių, garažiuko vietą gali prisitaikyti prie darbo maršruto. Apibendrinus: Tavo hiperbolizacijos juoką kelia, arba tu nesusiduręs su tuo niekada ir čia kuri pasakas. Arba pas tave kažkas nedirba galvoje ir tu nesugebi susiorganizuoti elementarių dalykų ir savo laiko. Garažiuke gali sugaišti dar mažiau laiko, gali lengviau prisitaikyti nei kokiame oficialiame servise. Ir tik nereikia pasakoti apie kokybę, nes visur dirba tie patys žmonės. Tik antra karta atvežti į krastą blogai suremontuotą auto gali užtrukti ne vieną dieną. (kalbu iš patirties).
vytautas50 2019-03-05 01:10
FtBall 2019-03-05 10:07
Aha, minimumą moka...: Toyota - 1400€ į rankas: https://rekvizitai.vz.lt/imone/uab_mototoja/ Bmw: 1400€ į rankas: https://rekvizitai.vz.lt/imone/krasta_auto_vilnius/