Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
assa 2019-03-05 10:09
oficialus dyleris remonto laikotarpiui duoda pakaitinį automobilį, su kuriuo važiuoji kur tau reikia ir kada reikia tau pasisekė kad remontas truko vieną dieną, ir darbas stacionarus spėčiau, be to tave meistras pavežė turbūt dėl to,kad pažystamas, nes aš tokių meistų neturiu bet kokiu atveju, kiekvienam savo, ne bulviniai esam,kad nesugebėtume nusprėsti kaip labiau apsimoka pačiam- kas turi daugiau laiko,ir kuriam auto gedimas nėra katastrofa(tarkim dėl toli ęsančio darbo ir t.t.), kas turi daugiau laisvų pinigų, ir kam gaila gaišti laiką meistrams/šrotams- ima naują. Turiu šeimos autoparke vieną seną, ir vieną naują, tai nepasakyčiau kad sena ženkliai mažiau kainuoja, na bent jau man nepasisekė nusipirkti tokios kur negenda
Ar_as? 2019-03-05 13:46
What??? Prieš savaitę? Čia reikia ne tik laiko neturėti, bet ir automobilio reiktų pagalvot gal verta atsisakyt.
Aš savo reno po darbo neužvedžiau - paskambinau, po pusvalandžio atvažiavo traliukas, išsivežė. Telefonu sutariau: pakaitinį automobilį privežė prie namų ryte. Vakare pasiėmiau savo auto, palikau pakaitinį. Sumokėjau nieko, nes garantinis.
Žmogus dažnai nežino ar po savaitės Lietuvoj bus, o čia "į servisą" užrašymas...
Atiturėjau dėvėtus auto savo laiku: 12 metų važinėjau, taisiau su tėvuku kiek/kai galėjau. Kai žiūriu į paskutinę turėtą dėvėtą (ne visai kibirą), aiškiai matau, kad už tai, kiek ji man kainavo būčiau sėkmingai lizingavesis naują žemesnės klasės automobilį ir sutaupęs daug laiko ir nervų.
vytautas50 2019-03-05 17:13
apvalus 2019-03-05 19:45
Nedirbat jus aukstos kvalifikacijos, dideles atsakomybes darbu, automobilis jums nera butinas, o gyvenat greiciausiai provincijoje...
Dabar taip, kaip visas tas atrodo realiai:
1. Sugenda automobilis;
2. Bandai issiaiskinti, kas per simptomai, kas vyksta, kodel vyksta. Suki pusrutulius, kas galetu sukelti tokius simptomus;
3. Jungi kiniska OBD adapteri, gal visgi tas ka nors parodys. Jei gedimas ne visiskai mechaninis, daznai parodo. Eini googlint klaidos koda nusiskaites;
4. Googlini kelias valandas, ieskai visu galimu problemu variantu. Ieskai, kiek toks remontas turetu kainuot, kiek apytikriai kainuoja dalys;
5. Pagal gedimo pobudi, ieskai garaziuko. Gerai, jei jau kazka panasaus taisei ir patiko, tai zinai kur vaziuot. Jei ne, bandai googlint arba vazineji po rajonus, kurie apstatyti garazais;
6. Nuvarai i garaziuka (gerai, jei masina vaziuoja, jei ne, tai reikia paciam pradzioj susitart, o tada traliuka susiorganizuot). Tariesi, kada gali priimt. Jei padorus, tai ant kitos dienos dazniausiai negali, nes eiles. Jei gali paimt cia ir dabar, kyla itarimas, kad gal nelabai populiarus.
7. Nugabeni ar nuvaziuoji ir palieki masina. Pasigauni sviesiausio veido nacialnyka ir bandai nupasakot, kas yra. Vilniuje, pasiseka, jei lietuviskai gerai sneka ir supranta. Turi parodyt, kad daugmaz numanai kas yra, nes kitu atveju, pajus nora apipist.
8. Po kiek laiko, skambina. Pasitaiko, kad viskas ok, pasitaiko, kad pjauna gryba ir reikia vadovaut, kad nepradetu keist visko is eiles. O tai megstamiausia taktika.
9. Po kazkiek laiko, griebi taksa, leki i garaza, moki grynais.
10. Du variantai, arba sutvarke gerai, arba ne. Jei ne, vaziuoji atgal pesiotis su pliku...
Sakysi, ne visi garazai tokie? Taip sutinku. Yra labai tvarkingai dirbanciu garazu. Tik zinai, ju remonto valandos kainos... Riebios. Labai.
1hitkillhack 2019-03-06 06:50
Taip, nedirbu svarbaus darbo, bet vėlavimas yra netoleruojamas. Gyvenu Vilniuje, galiu į darbą važiuoti autobusu, bet dėl tam tikrų priežasčių renkuosi automobilį.
Visi tavo išvardinti žingsniai parodo koks esi sado mazo. Ir atitinki "Ar_as?" aprašytą 2 punktą.
Prieš metus ar daugiau nuo mano buvusios mašinos "nusprogo" purkštukas (aš buvęs automechanikas tai įtariau šį gedimą). Variklis purtosi, bet automobilis važiuoja. Paskambinau į servisą (garažiuką) priėmė tą pačią dieną. Net nesidomėjau kas ir kaip ten tame automobilyje. Nebuvo net minties jungtis visokius obd.
Po kelių valandų nustačius, kad ten tikrai purkštukas, paskambino, tarėsi dėl kainų, domėjosi ar noriu taisyti kitus defektus kuriuos kaupiau tam vienam apsilankymui, klausė kaip noriu taisyti naujom ar naudotom dalim. Galų gale buvo atlikti gal 8 darbai įskaitant purkštuko keitimą (purkštukas jų). Visi darbai padaryti per dieną. Kaina nepilni 300 eurų (5 darbo valandos sąskaitoje). Spėk kiek naujas purkštukas būtų kainavęs keičiant jį su "krasta" jau net nekalbu apie kitus darbus.
https://www.ebay.co.uk/itm/87201-DIESEL ... ctupt=true
Pirma nuoroda tingiu ieškoti, gal yra pigesnių. Bet kaina +- naujo tokia ir yra.
Atsiskaitymas kortele, sąskaita išrašyta, garantija suteikta. Visi šypsosi, malonūs, laukia kol apsilankysi dar kartą.
Jeigu reikalas yra, galiu parašyti garažiuko pavadinimą į privatus. Čia kaip ir sakiau, viskas priklauso nuo perspektyvos. Reikalas tas, kad tu įsivaizduoji garažiuką iš gilaus kaimo kur vasia net neturi elektros garaže. Ir jeigu į tokius varai automobilį, tai pilnai atitinki "Ar_as?" 2 punktą.
HDi 2019-03-06 08:05
Krastos ar bet kokio kito rimtesnio pagal dydį "dylerinio" serviso neverta net imti į palyginimus, nes:
a) Jie visiškai nesuinteresuoti imti krapštytis su senais laužais, o jei ir apsiimtų tai viską tvarko pagal gamintojo instrukcijas, viskas aiškiai suskaičiuota kiek laiko užtruks, kokios procedūros ir t.t., blogas purkštukas, reiškia keičiam nauju, bilda vairo kolonėlė - keičiam nauja, nors ten gal užtektų paveržti, atrestauruoti ir t.t., niekam ten neįdomu užsiimti "chaltūrkėm", šrotinėm dalim, restauravimais ir t.t.
b) Tokie kaip krasta turi sočiai klientūros ir iš naujų automobilių pirkėjų (ne nenoriu pasakyti kad BMW lūžta) bet tiesiog techniniai aptarnavimai, atstatymai po avarijų, vagysčių, garantiniai remontai - ten vaikšto daug didesni pinigai ir dažnai tą finansuoja ne savininkas, o draudimai ar gamykla (kai garantinis), o įsivaizduokit, kad atvaro pacukas savo brangiai vertinamą betmeną ar slyvą ir dar paskui drąsko akis, kad čia žiauriai brangu.
Pumper 2019-03-06 08:25
Daug ieškoti ir nereikia, Krastoj OEM ~750€, Bosch ir kiti gamintojai autodalių parduotuvėj 200-250€.
1hitkillhack 2019-03-06 08:37
a) Jiems visiškai nusispjauti ką taiso. Kainos yra surašytos kainyne ir jie nesirenka tavo auto senas ar naujas.
b) Jiems visiškai nusispjauti į pacukus ir jų akių drąskymus. Nenori netaisyk pas juos.
Aš puikiai suprantu kaip jie tvarko. Visas mano postas buvo susietas su straipsnio tema kodėl naudotas auto pigiau nei naujas. Naujo automobilio aptarnavimo mokesčius moki pats. O kainos neadekvačiai didelės, eilės milžiniškos. Man neatidavė automobilio 3 dienas dėl važiuoklės gedimo, čia normalu? Bandžiau nebūti "sado mazo" ir nuvežiau į "dylerini" servisą. Ne tik, kad kosmosą sumokėjau, nesutvarkė iš karto, užlaikė automobilį 3 dienas, teko važiuoti dar kartą. Galų gale, nesutaupiau nei pinigų, nei laiko. Apie kokį laiko sutaupymą ir patogumą galima kalbėti, kai kalbą eina butent apie šiuos "dylerinius" servisus?
1hitkillhack 2019-03-06 08:45
Ne taip viskas čia paprasta su šiais purkštukais. Viena raidė kode skiriasi ir kaina yra dvigubai didesnė. Su kita raide neįdėsi, nes visi 4 purkštukai turi būti vienodi arba imiesi sudėtingo programavimo. Mano purkštuko naujo kaina būtent buvo apie 700eu restauruotas 250eu, iš šroto 80eu.
HDi 2019-03-06 09:32
Dėl a ir b tai būtent tą ir norėjau pasakyti, dėl to ir sakau kad netinkama palyginimas kainai jie yra.
Nežinau, mano patirtys su dealeriniais servisais tai tik geros. Mažai aš su jais susidūręs, nes dažnai remontuoju pats, nes man tiesiog patinka, bet turėjau problemą su airbagais, pradėjo degiotis lemputė, tai buvau pas garažinius nuvaręs, nu tai ten nulupo už klaidų skaitymą nemažai (po to laiko pats klaidų skenerį geresnį nusipirkau), ir ten pradėjo pasakot, kad čia galim padaryt, kad nedegtų lemputė, tai bus 150litų, galim bandyt normaliai sutvarkyt bus 600 bet gal veiks gal neveiks, žinai nauja mašina pakankamai (5 metų buvo tuo metu), šiknon - nuvariau pas dylerį, tai būtų buvę 2x brangiau - 1.2k LTL, bet buvo gamyklinis atšaukimas smūgio davikliui ir pakeitė nemokamai, ir dar po tuo pačiu pakišo dienos šviesų įprogramavimą, nereikėjo nieko mokėt. Kitas atvejis kad strigo rankinis, ir po remonto vistiek strigo, tai per 3 nuvarymus sutvarkė, bet mokėt reikėjo tik 1 kartą, pirmą patį, tai žinoma, klaidų visiems pasitaiko, bet su garažiniais turbūt tektų susimokėti 3 kartus, nebent turi tikrai patikrintą "čiesną" meistriuką.
Esu pasimovęs su padangų montavimu pas garažinius, sugadino slėgio daviklio sriegį ir užsuko plastmasinį dangtelį ventilio, ir ant to visas oras laikėsi, ir paleido važiuot, aišku kitą rytą jau oro nebuvo padangoj Dar mačiau, kad kažkas ne taip, bet kažkaip negalvojau kad tiek suchaltūrint gali ir išleisti. Na tai pas tokį daugiau nevarysiu ir dar antireklamą gavo soc tinkluose, bet po to radau gerą garažinį, kuris už tą pačią kainą daro, ir tikrai rūpinasi savo reputacija, ir tas matosi iš klientūros kiekio.
lape 2019-03-06 11:09
Manau, kad lyginanti naują ir seną auto reikia imti tą pačia pinigų sumą - pav. paimkit 30000E naują, ir ką galima už tokius pinigus 10 metų surasti. Arba nusipirk už 5000, tada lieka 25000 tuningui ir remontui.
Sigitas.lk 2019-03-06 13:17
Va butent apie ka as ir galvojau skatydamas komentarus. Nusipirkau masina uz 7k. tegu per 3 metus ji man kainuos nors ir 10k su islaikymu (remontai), taciau: Nespaudziant telpu i 6,5l 100km. Automatas. Norint iki 100 isibegeti galima per 6 sekundes. Puiki garso izoliacija, puikiai groja muzika, nuostabiai valdosi posukiuose. Dabar suraskit nauja masina kuri visa tai taip pat suteiktu, ir kainuotu kad ir tuos pacius 10k € su islaikymu (nekalbu apie kura) per 3-5 metus.
Ar_as? 2019-03-06 13:50
Būsiu geras, skaičiuosiu 5 metus.
Reno Kadjar, automatas, mieste 5,8l/100km, ne nulinė komplektacija (žiemos paketas,panoraminis stogas, pusiau eko oda, kameros, juostos sistemos, beprasmis park asist, akloji zona, grotelės šuniui vežti ir t.t. ir kt.), ir na, nevadinčiau visai kibiru.
Pradinė įmoka: 3800
Mėnesinė įmoka: 210 + 31 (kasko)
Metinė profilaktika, su tepalais ir pan.: varijuoja pagal metus, susiskaičiuotas vidurkis 110
5 Metai: 210*60+3800 +550=16 950
Jei su Kasko, 18810. Šiaip kasko drausdavau ir savo seną automobilį, ir dabar drausčiau.
Tavo auto tiem penkiem metam 17 000.
Po penkių metų iš mano nelieka nieko, t.y. lieka lizingo bendrovei. Po penkių metų iš 7 k. automobilio lieka 1-2 k. Skaičius turime panašius, tik su vienu atuomobiliu turime laiko sąnaudas artimas nuliui, su kitu sočiai pažinčių su meistriukais ir meistreliais - jei nuobodžiauji arba esi vieniša moteris, tai gal ir verta.
Atmetus visus Kadjar "skambaliukus", jo kaina laisvai sumažėtų 2-3 k.
FtBall 2019-03-06 14:50
Dėl tikslumo, tai Kadjar'as nėra hibridas, tai 5.8 mieste nepasieks. Turi mažą turbininį variklį - realios kuro sąnaudos mieste spėčiau būtų ~10 litrų, trasoj - ~8. Toyota CH-R(hibridinis, citybee) - ima ~7-8 litrus mieste.
Mažalitražiai turbininiai varikliai - daugiau nei 50% neatitinka deklaruojamų sąnaudų.
Ar_as? 2019-03-06 15:36
Visų mėgstamas dyzelis, sąnaudos tikrinamos jau 1,5 metų realiomis sąlygomis. Jei skaičiuotume benziną, dėl tikslumo turėtume atmesti nuo paskaičiuotų sąnaudų 1-2 k.
P.s. shitybee pats kartais panaudoju, tai ten į kuro sąnaudas labai nežiūrėk, ką rodo: jei dauguma važiuoja kaip aš su jais, tai kuro tikrai niekas netaupo - kai nesava ir už kurą nemoki, tai visur kur reikia ir nereikia "gazas dugnas" (vargšai tie vargšai, kurie jas po lizingo nusipirks...).
FtBall 2019-03-06 15:45
bahuriux 2019-03-06 17:16
Vytax 2019-03-06 19:43
Dyzelis ekonomiškas didelėse ir sunkiose mašinose, ypač vežančiose sunkius krovinius užmiesčio keliais.
Mažuose miesto automobiliuose pigiau yra benzininiai varikliai.
Sigitas.lk 2019-03-06 22:30
Na ne visai tiesa. As turejau omeny kad per 3 metus nemanau kad isleisiu daugiau nei 3k prieziurai. Tai is viso kaina per 3 metus gausis 10k cia sudejus islaikyma ir pradine kaina kartu. Kad 10k sudet i prieziura tai nezinau ka reiktu tiek keist. O ir aptarnavimai mentams 110€ mazokai, nebent vaziuojate nedaug, arba tikite longlife tepalais, ir klausote dylerio nurodymu keisti kas 30k km. As keiciu kas 10k km. Ir tai kainuoja su visais filtrais apie 110€, mazdaug gaunasi 3x per metus.
Ar_as? 2019-03-07 09:16
a. to daikto su automatu (jei tikrai kalbame apie prabangų, kad ir seną auto) pirmas greičių dėžės gedimas, kuris turi daug potencialo pradžiuginti, kainuos didžiąją dalį paminėtos 3 k sumos. Jei nemėgsti loterijų, tik nupirkęs keisi diržą (nebent tas prabangus auto yra tokia toyota su grandine:)), kuris paims likusią dalį. Tepalų kaitaliojimas, jei nepačiam, kas 10 k reikštų 3 kart per metus po 100 eur (aš žinau, jūs pažystat petriuką, kuris už trečdalį tiek keičia, užsirašyti prieš savaitę, atrabotkę pila už garažo arba degina žiemą), per penkis metus reiškia 5*300=1500, nekalbam apie stabdžių diskų keitimus/tekinimus, važiuoklės cirkus, žvakes, purkštukus ir visus kitus blėnis.
b. man dzin,tikėti ar netikėti longlife tepalais - priežiūra ir tepalų keitimas pagal gamintoją. Dėl manęs, galėtų ir visus 5 metus nekeisti, vistiek po to "mylintiems automobilius" ir keičiantiems tepalus kas 5 k perleis
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos ekonomistas suskaičiavo: už seną automobilį lietuviai sumoka daugiau nei estai už naują