Lietuvos ekonomistas suskaičiavo: už seną automobilį lietuviai sumoka daugiau nei estai už naują

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sigitas.lk 2019-03-07 10:29
Kas del automato, tai 6hp dezes tikrai patvarios, ir su jomis gedimu daznai nepasitaiko. Tereikia pasikeisti tepalus su tarpinemis. Normaliam servise 300e kainuoja su dalimis ir darbu. Pilnas dezes perrinkimas 900e. Pries tai turetai Volvo dirzo keitimas su dalimis OEM kazkada kainavo 200€. Dabar taip, stovi grandine, taciau ir ja reikes pakeisti, kaina 500e. Keiciau amortizatorius ir visokius sailentblokus. Dalys ir darbas paprastam servise kainavo apie 400. Dar stabdzius planuoju sudeti sportinius uz 300e (galima deti paprastus 3x pigiau). Greiciausiai visos sitos prieziureos uzteks visiems 3 ar 5 metams, nes dalys patikimu gamintoju. Tai gaunasi 300 + 500 + 400 + 300 = 1500. Zinoma tepalus keiciu pats, tame problemos visiskai nematau, 1h nesunkaus darbo ir viskas pakeista. Taip kad jusu isivaizduojamos kainos po 1500 uz dirzo keitimus ir paprastus darbelius yra siek tiek neteisingos. Plius turiu greita, tvarkinga, ekonomiska, puikiai valdoma masina. Uz bent panasia kaina 3-5 metu perspektyvoje, naujo automobilio nusipirkti neimanoma. Zinoma galima koki Dacia duster pasiimti, bet jei zmogui yra svarbus vairavimo malonumas, o ne tik transportas is A i B, tai toks variantas net negali but diskutuojamas.
assa 2019-03-07 21:11
na mane dėvėtuose auto labiausiai nervina visokie lempiniai gedimai (bent jau man sekdavosi su jais), tarkim paskutiniam auto nulužo valytuvo mechanizmo tvirtinimo sriegis (pasirodo tipinis gedimas modeliui)- praskambinėjau pusę lietuvos kol radau, ir gavau važiuoti į Šakius parsivežti ( ir jokių kalbų kad meistrai patys tokių nesamonių ieškotų- jie gali surasti tai ko visur pilna,bet su deficitais palieka pačius knistis)- reziume važiuot negali, ir sugaištas visas savaitgalis kažkokiai nesamonei. Kitas pvz- autostradoj trūko kažkokia aušinimo sistemos plastamsinė dalis, kuris kainavo šudą, bet sugadino visą kelionę (auto ant traliuko, gerai kad variklis neiškepė dar). Vnz, vat dėl tokių nesamonių atsitikimo tikimybės sumažinimo iki minimumo aš renkuosi naują, kad ir brangiau. O kam patinka knistis su auto,čia jau jo reikalas-man nepatinka, automobilis tai daiktas,kuris turi man tarnauti, o ne aš jam
HardAxe 2019-03-07 22:59
Skandinavijoj kiek kitokios kainos: Apynaujė mašina (2015, volvo V60, nubėgus 43k). Servisas pas atstovą (15kkm arba kartą metuose) 300€ (tepalai, stiklo pavalymas) Tepalo pats net nelabai pasikeisi, nėra matuoklio. Jei nori pats išimti akumuliatorių - pasiruošk šiokį tokį įrankių rinkinuką. Tiesa pliusas, kad lemputės labai lengvai keičiasi, lempa išsiima be įrankių Aišku smarkiai dėvėta mašina nėra išeitis - bet kokie remontai kainuoja atitinkamai
FtBall 2019-03-08 00:40
Prieš dabartinę mašiną turėjau 2001 metų Volvo S60. Keisčiausiai defektas - užvedus mašiną dažnai nebesidarinėdavo vairuotojo langas. Į kokį MacDrive - atvažiuoji, užsigesini, atsidarai langą, užsisakai, užsikuri, pavažiuoji. Jei vasarą išvažiuoji į magistralę su pradarytu langu, tai tekdavo važiuojant užgesint variklį, kad uždaryt langą. Antroj vietoj būtų kondicionierius, kuris nors ir šaldė normaliai, bet tik kelių minučių intervalais, t.y. 5min pučia šaltą orą - 5 min šiltą.