Pagamintos tik keturios tokios mašinos, o išliko tik dvi: ilgai slėptas monstras „Berliet T100“ (Video) ()
Paryžiuje vykusioje klasikinių automobilių parodoje „Retromobile“ buvo demonstruojamas pats didžiausias šeštojo praėjusio amžiaus dešimtmečio sunkvežimis – „Berliet T100“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nuo 1957 iki 1959 metų buvo pagamintos keturios tokios mašinos, o išliko tik dvi.
Į parodą atgabentas „Berliet T100“ pastaruosius 30 metų buvo saugomas Mariuso Berliet vardo fondo kolekcijoje.
Įdomu tai, kad sunkvežimis publikai pirmą kartą buvo pristatytas taip pat Paryžiuje. 1957 metais vien dėl šio sunkvežimio parodos organizatoriams teko statyti atskirą paviljoną.
„Berliet T100“ atykimas į parodą 2019 metais:
Gigantiškas dyzelinis motoras
„Berliet“ buvo naudojamas darbui Sacharoje buvusiuose naftos ir gamtinių dujų telkiniuose.
Alžyrui atgavus nepriklausomybę antrasis pagal kėbulo numerį sunkiasvoris buvo pargabentas atgal į Prancūziją.
T100 sumontuotas 30 litrų darbinio tūrio V12 tipo „Cummins“ dyzelinis variklis, kurio maksimali išvystoma galia siekia 700 AG.
Trauka visiems šešiems ratams perduodama per hidromechaninę transmisiją.
Kaip „Berliet“ darbavosi Sacharoje:
Didžiulės degalų sąnaudos
Degalų sąnaudos važiuojant keliu siekė 90 l/100 km, o judant su kroviniu per smėlį – net 240 l/100 km.
Vairo mechanizmas turi nedidelį atskirą „Panhard“ motorą.
Sunkvežimio ilgis siekia 13,4, plotis – 5,5, o aukštis – 4,5 metro. Maksimali leistina masė su kroviniu – 200 tonų.
1962 metais paskutiniajam „Berliet T100“ buvo sumontuota dujų turbina, tačiau toks konstrukcijos pakeitimas nepasiteisino – sąnaudos buvo pernelyg didelės.
„Berliet T100“ dabartiniais laikais: