Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-06-12 10:47
Kas liečia dizainą (dizainą suprasti anglų k.)
https://www.youtube.com/watch?v=QQh56geU0X8
O retro stilius šiaip gana mielas.
punktyras 2019-06-12 11:40
Čia valdomi priekiniai ratai yra du, tad Robino bėdų neturėtų kilti.
HardAxe 2019-06-12 13:05
Manau ne veltui visos mašinos turi keturis ratus.
Pvz bus labai smagu važiuoti žiemą, kai galinis ratas visada vilksis per kupstą tarp provėžų ir šiaip 50% daugiau šansų prasidurti kažkurį ratą. O vieną pradūrus...
Čia vienas iš tų pre-tesla elektromobilių, kurie buvo ultra lengvi ir visaip kitaip kastruoti, kad tik galėtų pajudėti. Deja atėjus tešlai liaudis nori normalių elektrinių TP.
Evil Goku 2019-06-12 18:00
Iš išvaizdos čia elektrinis motoroleris su kėbulu, iki miesto automobilio kalbant apie saugumą, jam tikrai toli. 60ag tokiam kibirui gali būti per daug.
Xdmin 2019-06-12 21:22
Idomus variantas, nereikia skubeti nurasyti is karto.
Sio triratuko galas gali buti labai efektyvus aerodinamiskai, elektromobiliams tai labai didelis pliusas.
Stabdant beveik visa darba atlieka priekiniai ratai, galiniai tik 10-15% prisideda prie stabdymo, jeigu staigiai stabdant galas nepakils - tai stabdymas nebus prastesnis nei 4 ratus turincio automobilio.
Bet ant posukiu tai stabilumo greiciausiai pritruks. Ir duobes apvaziuoti bus tikrai sunkiau
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Estai sukonstravo labai neįprastą elektromobilį su 3 varikliais: kaip įvertinsite dizainą? (Video)