Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2019-07-04 14:16
Tai jis dirbdamas gal ne tik palaikė važiavimą, bet ir krovė bateriją.
Jei 100km su tuščia baterija pavažiavus su varikliu dar bateriją pakrauni kitam 100km, tai sąnaudas reiktų dalinti per pusę, kaip ir 200 įveiksi su tais 9l. Bet čia spėjimas, nežinau realybės.
Man tai užtektų hibrido su apysilpniu 20-30km varikliu. Kiekvieną dieną vežant vaiką į darželį variklis galėtų įsijungti į vienintelį statesnį/ilgesnį kalniuką, o likusią trąsą ant elektros turbūt pavyktų įveikti.
O savaitgalį išvažiavus į autostradą 20 ar 50km elektrinis diapazonas jau manęs nelabai gelbės.
vytautas50 2019-07-04 15:00
FtBall 2019-07-04 15:06
Turbūt buvo važiuota per greitai.
Ekonomiškiausi varikliai yra daugmaž tarp 2000-3000 sūkiu, 80% apkrova. Tokiomis sąlygomis tas 0.6 turbūt naudotų kokius 2 litrus. Bet tai reikštų, kad turi važiuoti itin lėtai.
Chevrolet Volt naudoja ~3 litrus: http://www.fuelly.com/car/chevrolet/volt
stiklas 2019-07-04 18:49
BMW puse pelno uzsidirba is parduotu auto remonto. Supranta, kad gamindami elektromoblius, nebegaus tiek pinigu is remontu - elektromobiliuose maziau kam gesti.
Xdmin 2019-07-04 20:32
Kolegai Voltas valge 8l benzino kai nekraudavo is rozetes, o vazinejo kaip su VDV (gedimas buvo, negalejo krauti).
apvalus 2019-07-04 20:39
Zinai, kai konservatyvi korporacija ipranta per desimtis metu gaminti automobilius uz brangiai, jinai tikrai nebesugebes pagaminti efektyviai ir pigiai. Tie, kas dirbo ir mazose imonese, ir didelese korporacijose - tikrai supras.
Tesla ir kiti "alkani" bei "sviezesni" gamintojai gali efektyviau sudelioti imones procesus (maziau pasipriesinimo, daugiau butinybes), nei tie, kurie isikabine i savo istorija, tradicijas. Galu gale, kam gaminti pigiai, jei del zenkliuko perka ir brangiai?..
Creatium 2019-07-04 21:06
Pasiklausykit ką kalbą Teslų pirkėjai. Vieni dažniausiai girdimų argumentų (eilės tvarka):
1. vairavimo malonumas - greitis, tyla, manevringumas;
2. softas ir atnaujinimai - problemų ištaisymas tiesiog atsisiuntus atnaujinimą, naujos funkcijos, greitas valdymas (kai realiai nestringa softas), naujausi žemėlapiai;
3. esamas ir būsimas autopilotas (vėl gi - softo updeitas);
4. ekologija;
5. išlaikymo pigumas;
Kiek review nežiūrėsi, tiek girdėsi frazę, kad po Teslos grįžus prie VDV atrodo kaip persėdus nuo automobilio ant arklio arba nuo pastarojo ant asilo.
O jeigu stebitės iš kur čia atsirado ekologija... na, tai pats laikas jau. Kažkada nebuvo saugos diržų, pagalvių, kažkada nebuvo pesticidų kontrolės, kažkada stogai iš asbesto buvo ir t.t.
HDi 2019-07-04 22:09
tik dar papildyčiau kad net ir pagaminus pigiai, kam pardavinėt pigiai?
Tesla kolkas wanna be luxury tik, ir nori ten save pritempt. Teko Stokholme su taxu model S lėkt, nu gražu ten viskas, bet kai kurie tarpai, plastikai, medžiagos ir girgždėjimai luxury įspūdžio tikrai nesukelia.
Kitas dalykas, net toks ekonominis brandas kaip Dacia sugeba dalis nudažyt be dulkių, subraižymų PO lako sluoksniu, bei dalių tarpus gražiai suvest, o teslų su šitomis problemomis, vien tik youtubėj turbūt krūva, tai apie kokį luxury galima kalbėt?
laimius 2019-07-04 23:05
Dėl dažymo ir dulkių tai senos naujienos. Buvo - sutvarkė. Tesla labai daug padarė elektromobilių prestižui. Anksčiau įsivaizduodavom kaip lėtus, mažai nuvažiuojančius, be generatoriaus neišiverčiančius - o jie padarė tokius cool, kad net tikri benzingalviai pabandę nebenori grįžti. Patogumas, komfortas ir t.t. BMW manau bando išiparduoti, stabdyti progresa kuriame nespėjo įsitvirtinti. O dėl amerikiečių picup'u - kalbėjau su jais. Kai kur nors pasninga bet nebūna plikledžių kaip pas mus. Tai jie tikrų žėminių padangų nenaudoja. Tam ir reikia tada galingų awd. O be to kai tokios kainos - kam turėti mažą skarbonkę. Pas mus čia atstumai mažesni, gatvės siauros - kokioj italijoj gi su krebutėm tik pravažiuosi senovinėm gatvėm. Tad kas iš to BMW kad ir M serijos, jei elektromobilis padės į vietą.
FtBall 2019-07-04 23:20
Jei VDV tiesiai ratus suka - tai normalu.
Jei VDV krauna baterijas ir elekros varikliai varo mašiną, tai skaičiai būtų gerokai gražesni.
Palaikant apsūkimus tarp 2k-3k ir duodant ganėtinai didelę apkrovą varikliui - galima daug išlošt.
AAA000 2019-07-05 02:43
manau nelabai suvoki problema.
svarbu ne stotele. svarbu yra elektros laido galingumas. butent teslinis variantas yra nestandartas, nes amerikos elektros tinklai biski skiriasi. bmw deda akumu sistema adaptuota i vienfaze rozete (jei silpna), ir dabar jau deda adaptuota i trifaze (galingesni akumu variantai). europiniai gaintojai visi tokius darys. o teslos gamina du ikrovikliu variantus - amerikai ir europai. ir platina amerikinio standarto jungti.
problema yra tame - kad nera pasaulinio bendro tinklu standarto. visi su "niuansais". kinieciai dar ten kitoki platina... is esmes trys standartai dabar konkuruoja... nemanau kad europos gamintojai nusileis... ju busimu vartotoju rinka visgi didziausia. zemo galingumo jungti net amerikieciams primete. bet elektromobiliuose (masiniam paplitimui) svarbiausia yra ta didelio galingumo greito ikrovimo jungtis. ir europietiskas DC variantas biski manau nedadirbtas (per silpnas) o pirkt vartotojams juk jau dabar reikia
AAA000 2019-07-05 02:55
jie butent sito ir nepramaste. nes generatoriu ekonomiskas rezimas tik jie kai tipo purpsi sau ir krauna po biski. bet tam reikia automobili pastatyt i stovejimo aikstele. o kai vaziuoji - apkrovos ten labai kintancios ir tikrai ta mazalitraske nedirbo ir nedirbs ekonomiskam rezime faktiskai niekada. reikia labai ismaniu keitikliu sistemu - o vdv gamintojai cia visiskai patirties neturi - nesvarbu kad seni ir patyre vdv gamintojai. ir susimove konkreciai... net ir BMW ne viskas ten taip paprasta tuose elektromobiliuose... mechaninis sujungimas gaunasi praktikoje efektyvesnis nei elektroninis... nors turetu but atvirksciai... tikesimes praeis sitas "vaikiskas" ligas, isples elektronikos padalinius ir sekanti elektromobiliu karta jau bus normalesne.
sub 2019-07-05 09:14
Kas yra luxury? Kai tu išleidi 100k € automobiliu, tai jau luxury? Tai Tesla X tada luxury. Tesla tiek pat luxury kiek ir BMW. Nes vienintelė BMW serija, kuri galimai tikrai tikrai luxury tai 7 serija. Ir kas dar keisčiau, žmonės už BMW mokėdami, apie 30 % kainos sumoka tik už ženkliuką ir marketingą, Teslos atveju baterijos ten brangios, kas ir iškelia kainą iki BMW, MB kainų lygio.
Na, nenuvertinčiau Tesla automobilių dėl kelių minusų, juk jie gamina tik nuo 2010 metų mano žiniomis, kai jų konkurentas, kurį taip giriate žodžiu "luxury" jau kiek metų gamina, koks 40 metų tikrai bus. Ir tai pasitaiko visokių detalių, kurios labai liūdina, net pačiuose naujausiuose modeliuose. Ir BMW, ir MB ir Bentley ir daugelis kitų luxury brandų, kaip Land Rover, Lexus ir t.t. turi visokių smulkmenų, kurių nenorėtum turėt automobilyje, kainuojančiame 100k €.
Dar daug galėčiau papasakot apie smulkmes ir minusus naujuose luxury automobiliuose už 100 k. pinigų.
Xdmin 2019-07-05 11:20
Ten variklis tik krauna baterija, neturi sujungimo su ratais. Kadangi tai buvo klaida del krovimo, gali but kad neveike regeneracija. Kita vertus, vaziuojama buvo daug trumpu atstumu, o masina sveria 1.7 tonos.
immortallt 2019-07-07 01:47
BMW šiaip tokių pagreičių kaip Tesla nesiekia. O mašinos, kurios tokius pagreičius siekia, tai neturi tokios komforto įrangos. Taip kad Tesla nėra su kuo palyginti tiesiogiai.
Prie mano darbo dažnai stovi Teslos, ir vis kitos (krovimo stotelės yra). Vat ir dairausi tų blogai nudažytų dalių, didelių tarpų tarp skardų, nu blyn vis nerandu. O kartas nuo karto pasitaiko ir BMW su brokuotu varikliu, ir su skardom susiskersuojančiom. Tiesiog Tesla visi su padidinamuoju stiklu ieško trūkumų, kad tik pabandyti įrodyti, kad elektromobiliai blogai. Tai puikiai parodo ir visokie išlendantys "niekas nepagalvojo apie taršą gaminant akumuliatorius", "žalieji slepia šituos faktus apie elektromobilių gamybos taršą" ir pan., kai iš tikrųjų traukia iš tų pačių ataskaitų, kur vertina elektromobilių viso ciklo taršą informaciją ir pristato, kaip nutylėtą, kai taip nėra.
Elektromobiliai jau čia, ir jie visa galva pranašesni (na nebent daugiau nei kartą per metus per dieną važiuoji daugiau nei 800 km). Mieste tai iš vis nepamainomi. Net pigiausias e-up yra fainiau nei koks golfas, kuris ženkliai brangesnis.
AAA000 2019-07-07 02:38
gal jau nebesvaik. man ne konkreciai Tesla nepatinka. bet nepatinka kad ten auto liliputams. ypac nepatinka ju akumuliatoriu ir ikrovimo sistemu politika. nepatinka kad negamina man butino isplanavimo modeliu - vien skirtus debilams... virsunes pikas nepatikimo - gal tos sparnuotos durys... net ratu standartai pas Tesla debiliski... kai paskaitai apie Musko globalines fantazijas - jis ten net padangas metrinio standarto butu gamines, jei ipirktu padangu bizni bent 5%...
savo zaliuosius ir konspiracines teorijas gali susikist i viena vieta procentaliai pagal savo megstamas palyginamasias analitines proporcijas
bet Teslose man patinka kruvos puikiu dalyku. labiausiai gal autopilotas.
sub 2019-07-08 08:57
O man nepatinka kad patys didžiausi kvailiai, protingesnius už save vadina debilais. Man nepatinka, kad tu BMW nepaprašai kad pagamintų tau būtino išplanavimo modelio. Man dar nepatinka, kad BMW yra skirti žmonėms su liliputinėmis smegenimis, kaip tamsta, stotelių nešiotojams, ir panašiems, kurie globalines fantazijas vertina kaip teiginius.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mes galėtume užtvindyti Europą elektromobiliais, bet jiems nėra paklausos“ – „BMW“ toliau stebina savo pareiškimais ir teigia, kad pirkėjai patys nenori elektromobilių