„Mes galėtume užtvindyti Europą elektromobiliais, bet jiems nėra paklausos“ – „BMW“ toliau stebina savo pareiškimais ir teigia, kad pirkėjai patys nenori elektromobilių (37)
„BMW“ tik ką pristatė savo naujus „elektrifikavimo“ planus, bet vienas iš kompanijos vadovų iškart pareiškė, kad „elektromobiliams nėra paklausos.“
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kiek anksčiau „BMW“ pranešė ankstinantys savo „elektrifikavimo“ planus dviem metais ir pristatė pirmuosius savo konceptus.
Tačiau praktiškai tuo pačiu metu, kai Vokietijos automobilių gamintojas paviešino šią informaciją, už kompanijos plėtrą atsakingas „BMW“ direktorius Klaus‘as Frölich‘as Miunchene vykusioje diskusijoje pareiškė, kad kompanija nemato elektrinių transporto priemonių paklausos:
„Nėra klientų prašymų dėl BEV (visiškai elektrinės transporto priemonės). Nei vieno. Čia reguliuotojai (valstybės ir organizacijos) reikalauja BEV, bet ne klientai.“
Klaus‘as Frölich‘as dar pridūrė, kad reguliavimai skatina elektrinių transporto priemonių atėjimą į rinką ir jų adaptaciją, o ne pačių vartotojų rodomas susidomėjimas:
„Jei turėtume didelę paklausą, paskatą, mes galėtume BEV automobiliais užtvindyti Europą ir parduoti milijoną BEV automobilių, bet europiečiai nepirks tokių dalykų. Iš to ką mes matome, BEV priimamos Kinijoje, Kalifornijoje, o visur kitur geresnis pasirinkimas yra PHEV (plug-in hibridai) su geru EV diapazonu (vien elektra nuvažiuojamu atstumu).“
Turint galvoje, kad pati „BMW“ kompanija paskelbė apie ankstinamus savo „elektrifikavimo“ planus ir tai, kad šių metų pabaigoje turėtų pasirodyti „Mini Electric“, kitais metais laukiamas elektrinis SUV „BMW iX3“, o 2021-aisiais turi pasirodyti elektrinis sedanas „BMW i4“ ir elektrinis krosoveris „BMW iNEXT“, tokie pareiškimai atrodo mažų mažiausiai keisti.
Iš kitos pusės, „BMW“ visada labiau rūpėjo „plug-in“ hibridai ir jie to niekada neslėpė. Tad tokie pareiškimai labiau primena bandymą pagrįsti savo pasirinktą strategiją „elektrifikavimo“ srityje.
O gal Klaus‘as Frölich‘as yra teisus? Tikrai europiečiams nereikia elektromobilių ir jie mieliau renkasi ir ateityje rinksis hibridus? Ir tai, kad elektromobilių pardavimai auga, Elonas į Europą siunčia tūkstančius elektromobilių, o tie patys norvegai, kaip pašėlę perka „Tesla“ elektromobilius dar nieko nereiškia? Ką Jūs manote?