„Volkswagen“ skelbia apie pirmojo „ID.3“ elektromobilio gamybos pradžią ir jo parametrus: iki 550 km vienu įkrovimu, o baterija turėtų ištverti 8 metus arba 160 000 km (Video)  (14)

„Volkswagen“ dar šiemet pradės „ID.3“ modelio gamybą. Kompaktinės klasės automobilis yra pirmasis „ID.“ šeimos narys. „Volkswagen“ garantuoja, kad elektromobilio baterija, leidžianti nuvažiuoti 550 km viena įkrova, išlaikys mažiausiai 70 proc. savo talpos aštuonerius metus arba iki nuvažiuojant 160 000 km, skelbiama pranešime žiniasklaidai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2017 m. „Volkswagen“ konsolidavo baterijų vystymą naujame Meistriškumo centre Vokietijoje. Šis centras yra atsakingas ir už tai, kad visų „ID.“ automobilių šeimos baterijos išlaikytų talpą ir užtikrintų tolimų kelionių galimybę net po ilgo tarnavimo laiko.

„Mūsų tikslas – kad „ID.“ baterijos tarnautų tiek pat, kiek ir patys automobiliai“, – teigė Zalcgiteryje (Vokietija) įsikūrusio Meistriškumo centro vadovas Frankas Blome‘as.

Didelė talpa – greitas įkrovimas

„Volkswagen“ siūlys „ID.“ modelius su skirtingo dydžio baterijomis. Ši koncepcija visiškai skiriasi nuo dabartinių gamintojo elektromobilių. Jei „ID.“ savininkas neplanuoja keliauti didelių atstumų (pavyzdžiui, žada važinėti tik trumpais atstumais mieste), jis gali rinktis pigesnį modelį su mažesnės talpos baterija. Keliaujantys ilgus atstumus galės pasirinkti didesnę bateriją ir lanksčiau naudotis savo automobiliu.

Priklausomai nuo baterijos ir automobilio tipo, vienu įkrovimu bus galima įveikti nuo maždaug 330 iki 550 kilometrų (pagal WLTP standartą).

„Volkswagen“ taip pat sukūrė baterijas, kurios palaiko 125 kW įkrovimo srovę. Tai yra geriausias rodiklis „ID.3“ segmente – šias baterijas galima įkrauti itin greit, todėl tam užtenka ir trumpų sustojimų.

„Volkswagen“ prognozuoja, kad 50 proc. atvejų elektromobilių baterijas žmonės įkraus namuose, o 20 proc. – darbe. Nauja sieninių įkroviklių linija buvo sukurta galvojant būtent apie šiuos atvejus.

Šie įkrovikliai gali būti įrengti namuose ar biuruose, o įkrovimo pajėgumai siekia iki 11 kW.

Už 230 voltų elektros lizdą ši sistema pranašesnė tuo, kad automobilį gali įkrauti pernakt ar darbo metu. „Volkswagen“ taip pat numato, kad 25 proc. įkrovimų bus atliekama viešosiose erdvėse, o 5 proc. – įkrovimo stotelėse greitkeliuose.

Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, „ID.3“ su didžiausia baterija kelionėje nuo Hamburgo iki Miuncheno ar nuo Turino iki Paryžiaus (abi – maždaug 800 km ilgio) reikėtų įkrauti tik du kartus. Jei baterija bus kraunama greitojo įkrovimo stotelėje, 30 minučių krovimo užteks papildomiems 260 km (pagal WLTP).

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(20)
(9)
(11)

Komentarai (14)