„Tesla“ darbuotojai prisipažino: „mes naudojame izoliacinę juostą, norėdami sutvarkyti Model 3 automobilius“ - kai kuriuose automobiliuose trūksta varžtų, veržlių ir kitų detalių (4)
Dėl agresyvių gamybos planų, „Tesla“ darbuotojai privalėjo naudoti izoliacinę juostą ir taip sutvirtinti plastikines elektromobilių dalis. Taip pat darbuotojai privalėjo dirbti bendrovės laikinai pastatytoje palapinėje, kurioje įrengė gamybos liniją ir taip buvo siekiama pagreitinti gamybos apimtis, praneša „CNBC“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nors keli darbuotojai patvirtino, kad jie naudojo įprastą izoliacinę juostą, siekdami sutvarkyti iškilusias trūkumus, ir netgi „CNBC“ žurnalistams pateikė įrodymus (nuotrauka) - „Tesla“ neigia, jog tai iš tikrųjų vyksta jų gamyklose.
„Pranešimai yra klaidinantys, neatspindintys mūsų gamybos praktikos ir to, ką reiškia dirbti Tesla [gamyklose]“, - „CNBC“ teigė „Tesla“ atstovas spaudai.
Be to, kad darbuotojai naudojo izoliacinę juostą, jei teigė, kad kai kurie automobiliai nuo gamybos linijų nuriedėjo be reikalingų varžtų, veržlių ir kitų smulkių detalių. Jei tai tiesa – tokios žinios nieko gero nežada. Ateityje tokių automobilių atsilaisvinusios jungtys gali sukelti rimtų problemų.
Vietoje to, kad „Tesla“ kiekvieną „Model 3“ elektromobilį būtų tikrinusi specialioje kameroje ir į jį iš visų pusių purškusi vandenį - „kompanija tiesiog pagreitino gamybą ir nusprendė atlikti paprastą vandens nutekėjimo testą, o ne tikrinti kiekvieną automobilį atskirai.“
„Kiekvieną kartą, kai automobilis pradeda streikuoti, nukrenta detalė ar po mėnesio pradeda neveikti elektros sistema – tai kenkia prekės ženklui“, - teigė vyresnysis automobilių tyrimų kompanijos „Gartner“ direktorius Mike’as Ramsey’is. „Tikėtina, kad po tokių dalykų klientas nepirks sekančio Tesla automobilio.“
Per pastaruosius keletą metų „Tesla“ turėjo daugybę iššūkių ir viename „CBS“ interviu Elonas Muskas yra sakęs, kad „tai buvo gyvenimas arba mirtis.“
„Model 3“ elektromobilis 2017-18 metais buvo pagrindinis arklys, kuris tempė visą „Tesla“ vežimą. Tačiau kompanija užsibrėžė tokius ambicingus tikslus, kad negebėjo jų pasiekti – automobilių pristatymo terminai atėjo ir praėjo, o pirkėjai pradėjo širsti, kad laiku negauna savo užsakytų elektromobilių.
2017-aisiais pasirodė ir gana šokiruojančios informacijos apie darbuotojų sąlygas „Tesla“ gamyklose. „The Gurdian“ rašė apie tai, kad gamyklos darbuotojai dažnai patiria įvairius nudegimus, didžiulį stresą ir bijo dėl savo saugumo.
„Mačiau kaip žmonės tiesiog atsijungia, krenta ant grindų ir lieka gulėti be sąmonės“, - teigė tuometinis „Tesla“ gamybos technikas Jonathan’as Galescu. „Jie tiesiog siunčia mus dirbti toliau, kol tie žmonės guli ant grindų.“
Šių metų sausį „Tesla“ atleido 7 proc. savo darbuotojų ir toks veiksmas santykių tarp bendrovės ir jos darbuotojų tikrai nepagerino.
Kovo mėn. „Tesla“ padavė į teismą keturis buvusius kompanijos darbuotojus ir juos apkaltino komercinės informacijos pavogimu ir pardavimu.
Nepaisant visų šių sunkumų, „Tesla“ ir toliau atsilaiko. „Mes stengiamės sukurti kuo saugesnę, sąžiningesnę ir įdomesnę darbo aplinką. Mums yra nepaprastai svarbu, kad darbuotojai kasdien atėję į darbą žvelgtų pirmyn“, - teigė „Tesla“ atstovas spaudai.
„Tesla“ per gegužės-birželio mėn. (III-ąjį ketvirtį) iš viso pagamino 87048 elektromobilius ir pirkėjams pristatė 95200 „Model S/X“ ir „Model 3“ elektromobilių. Tai yra rekordinis ketvirtis. Tačiau kokia to kaina?