Protingas ar kvailas sprendimas? „Audi“ naudojasi „Tesla“ įkrovimo stotelių populiarumu ir šalia jų reklamuoja eletrinį „e-Tron“ (foto, Video, apklausa) ()
Po to, kai praėjusiais metais „Audi“ pristatė savo elektrinį SUV „e-Tron“, kompanija susidūrė su tam tikrais iššūkiais. Iškilo programinių problemų, todėl „e-Tron“ pasirodymas Europoje vėlavo, o dėl baterijų sistemų trikdžių teko dalį „e-Tron“ elektromobilių atšaukti iš JAV rinkos. Atrodo, kad problemos išspręstos ir „Audi“ imasi naujų žingsnių, kaip dar labiau išreklamuoti savąjį elektromobilį.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip jau skelbėme anksčiau, „Audi“ yra viena tų senųjų automobilių gamintojų, kuri daug dėmesio skiria savųjų elektromobilių reklamavimui. Net ir Elonas Muskas paviešintą „Audi e-Tron“ reklamą vadino „puikia.“
Ir tų įvairių „Audi“ reklamų ir bandymų populiarinti savo elektromobilius buvo ir dar daugiau.
Jie savo elektromobilius reklamavo ir per JAV vykusias „SuperBowl“ varžybas, ir „Audi“ elektromobilių buvo galima matyti „Avengers: Endgame“ filme.
Tiesa, čia kilo šioks toks nesusipratimas ir diskusijų, nes „Audi“ elektromobilis filme kažkodėl riaumojo, kaip benzininis.
Nesinori „spoilinti“ ir apie filmą atskleisti daugiau detalių. Lai lieka intriga dar šio filmo nemačiusiems.
„Audi“ reklama, pasirodžiusi per „SuperBowl“ varžybas:
Elono Musko pavadinta „puikia“ „Audi e-Tron“ reklama:
O dabar „Audi“ žengė dar vieną žingsnį, siekdami atkreipti dėmesį į „e-Tron“. Ji Europoje pradėjo šalia „Tesla Supercharger“ įkrovimo stotelių nuomotis laisvą plotą ir reklamuoti savąjį elektromobilį.
Kai kurie „Twitter“ vartotojai netgi teigia, kad „Audi“ kartais blokuoja įkrovimo stotelių vietas ir jas naudoja, kaip „prekystalį“, pristatydami savuosius „e-Tron“ elektromobilius.
Some more pics from #Audi promotions by occupying #Tesla Superchargers… (foto source unknown)
— ceo plus, Roger Rusch (@ceo_plus_ch) July 18, 2019
There are witty forms of guerrilla marketing - from my point of view, Audi’s approach is just pathetic! They should put their efforts in convincing #ICE drivers, for climate’s sake! pic.twitter.com/QFIFibnJF8
Senieji automobilių gamintojai jaučia stiprų „Tesla“ spaudimą ir, reikia pripažinti, stengiasi vytis šią kompaniją. Imamasi įvairiausių priemonių, bet ar tai tikrai toks „Audi“ sprendimas pasiteisins? Ar tikrai tai padės atkreipti į save dėmesį ir, kas svarbiausia, pirkėjus sužavėti „e-Tron“ elektromobiliu?