Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ ištvėrė alinantį bandymą: be sustojimo 24 valandas itin dideliame karštyje milžinišku greičiu ir su 6 skirtingais vairuotojais (Video)  (13)

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ intensyviai ruošiamas artėjančiam serijinio modelio debiutui rugsėjo 4 dieną. Dar vienas testas buvo atliktas itin greitoje „Nardò“ trasoje Italijoje – elektromobilis per 24 valandas įveikė 3 425 km. Panašus atstumas važiuojant automobiliu yra nuo Vilniaus iki Ispanijos sostinės Madrido, sakoma pranešime žiniasklaidai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujausias testas Italijoje – dar vienas „Taycan“ patikimumo bandymas. Juo siekta patikrinti, kaip „Taycan“ gali įveikti ilgas keliones dideliu greičiu esant sudėtingoms oro sąlygoms. Pietų Italijoje oras šiuo metu įkaista iki 42 laipsnių (kelio danga – iki 54), o vidutinis greitis bandymų metu buvo tarp 195 ir 215 km/val.

„Taycan“ įrodė savo patikimumą – visas 24 valandas automobilis sustoti turėjo tik baterijos įkrovimui ir vairuotojų pasikeitimui. Norint užtikrinti didelį greitį ir važiavimo efektyvumą, prie „Taycan“ vairo visas 24 valandas pasikeisdami sėdėjo šeši „Porsche“ bandytojai.

„Taycan“ yra ne tik išskirtinai ištvermingas elektromobilis – jo sistema sukonstruota taip, kad maksimalią galią demonstruotų net ir esant itin didelei apkrovai. Pavyzdžiui, atliekant kelis iš eilės įsibėgėjimo testus nuo 0 iki 200 km/val.

Būtent toks testas buvo atliktas liepos pabaigoje – uždarytame aerodrome „Taycan“ nuo 0 iki 200 km/val. maksimaliu tempu įsibėgėjo 26 kartus iš eilės. Vidutinis bėgėjimosi laikas – mažiau nei 10 sekundžių, o skirtumas tarp greičiausio ir lėčiausio bandymo – vos 0,8 sek.

Le Mane išbandyta technologija

„Porsche Taycan“ bus pirmasis serijinės gamybos modelis, kurio elektros sistemos įtampa – 800 voltų. Tai technologija, pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis išbandyta Le Mano 24 val. lenktynėse ir užtikrinusi net tris „Porsche 919 Hybrid“ pergales paeiliui.

Didelė sistemos įtampa užtikrina didelį našumą, sumažina įkrovimo laiką, tokiai sistemai reikia mažiau laidų – taip taupoma ne tik vieta, bet ir svoris.

Testo „Nardò Technical Center“ metu buvo naudojamos itin galingos 800 voltų įkrovą palaikančios „Porsche Engineering Group GmbH“ įkrovimo stotelės.

Bandymų metu buvo dar kartą patvirtintas „Taycan“ sumontuotos temperatūros reguliavimo sistemos efektyvumas. Aukštos įtampos elektros sistemos elementai, priklausomai nuo aplinkos, turi būti nuolat vėsinami arba šildomi – tinkama temperatūra apsaugo nuo galios praradimo ar lėto baterijų pildymo greitojo įkrovimo stotelėje.

„Porsche“ bandymų centras Italijoje

„Porsche Engineering Group GmbH“ priklausantis „Nardò Technical Center“ yra ne tik lenktynių trasa, bet didžiulis bandymų ir automobilių sporto kompleksas. 700 hektarų teritorijoje yra daugiau nei 20 bandymų trasų ir kitos įrangos. Šios trasos administracijoje dirba daugiau nei 150 žmonių, o bandymus joje atlieka per 90 automobilių gamintojų.

1975 m. Italijoje, Apulijos regione buvo pastatyta pirmoji komplekso dalis – 12,6 km ilgio unikalus pasaulyje žiedas, skirtas automobilių bandymams ekstremaliomis sąlygomis. Ilgainiui kompleksas plėtėsi, jame daugėjo trasų, tačiau jis pastaraisiais metais buvo renovuojama ir visiškai atidarytas tik liepos viduryje.

Atnaujintoje 12,6 km ilgio trasoje „Porsche“ įrengė novatorišką, bandymų saugumą padidinančią atitvarų sistemą, visiškai renovavo 106 000 kv. m vairavimo dinamikos kompleksą.

„Porsche Taycan“ bandymai „Nardò Technical Center“ komplekse – vienas paskutiniųjų testų prieš oficialų modelio debiutą rugsėjo 4 d. Iš viso jis bus įveikęs daugiau nei 6 milijonus kilometrų įvairiuose bandymuose skirtingose pasaulio vietose.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(55)
(7)
(48)

Komentarai (13)