Tai, ką matote nuotraukoje, yra 1987-ųjų elektrinis „Ford Ranger“ su mechanine transmisija: kaip tai gali būti, jei „Ford“ jo negamino?  (2)

Tai, ką matote nuotraukoje, yra elektrinis „Ford Ranger“. Tiesa, toks jis buvo ne visada - kadaise po jo kapotu plakė 2,3 litrų 4 cilindrų širdis. Šį pikapą kadaise konvertavo senyvas automobilių entuziastų, o dabar jis yra parduodamas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Ford“ kadaise eksperimentavo su mažais elektriniai pikapais, tačiau baterijų technologijos nebuvo pakankamai geros, o ir paklausos tokiems automobiliams rinkoje nebuvo. Juolab, kad pikapas amerikiečiui yra šventas dalykas - jis turi būti funkcionalus, net jei dažniausiai važinėja tuščias.

Šį „Ford Ranger“ perdarė vienas entuziastas, tačiau naujam pirkėjui baimintis nereikėtų. Šis žmogus žinojo ką daro ir paliko labai detalias elektros sistemos schemas. Jis taip pat rūpinosi ir priežiūros patogumu - 16 baterijų slepiasi po pikapo kėbulu, kuris atsidaro it koks variklio dangtis. dar 4 baterijos ir elektros variklis yra po kapotu. Iš viso šis „Ford Ranger“ gali saugoti net 23 kWh energijos. Kai kurie interneto komentatoriai juokaudami teigia, kad dabar šiam modeliui iki tobulumo trūksta tik gero bagažinės dangčio ir kitų šiuolaikinių praktiškų aksesuarų.

Skelbimo autorius neslepia, kad šias baterijas, kurios kadaise tarnavo tuose mažuose golfo automobiliuose, jau laikas keisti. Nepaisant to, šis elektrinis pikapas dar gali nuvažiuoti maždaug 50 km. Aišku, tai priklauso nuo to, kaip jis bus vairuojamas - realistiškai nuvažiuojamas atstumas yra bent 2-3 kartus mažesnis. Taigi, baterijas naujam pirkėjui reikės keisti.

Elektrinis „Ford Ranger“ nėra greičio monstras - gerą dieną jis pasiektų apie 100 km/val., tačiau tai - optimistinė prognozė. Skelbimo autorius teigia, kad šis pikapas greitkeliui nėra tinkamas. Įdomu tai, kad jis tebeturi mechaninę pavarų dėžę - taip tiesiog buvo patogiau prijungti elektrinį variklį.

Elektrinis „Ranger“ yra nepigus - pardavėjai prašo 4500 dolerių. Jam reikia restauracijos, reikės keisti baterijas, todėl kaina yra išties nemaža. Kita vertus, galbūt kokį entuziastą šis egzempliorius įkvėps naujam projektui.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(4)
(9)
(-5)

Komentarai (2)