Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2019-09-23 17:24
Pasigirsiu mano senas 21 metų senumo 1,9tdi per tech patikrą įputė tik 0,25% kai leidžiama 3%. O kiek jūsų naujesni euro 6 įputė, kas tokius turit parašykit? Aš pareguliavau kuro siurblį su plaktuku, ta prasme paliesinau kuro mišinio riebumą, tuo pačiu ir kuro valgymas dabar yra tik 5,9 L ant 100 km vidutiniškai.
HardAxe 2019-09-23 18:04
Kaži ar euro6 praeitų su tokiu dūmingumu
Neturiu tikslių skaičių, bet jie smarkiai mažėja kylant numeriukui: https://www.de2.lt/naudinga-informacija ... standartai
Liesindamas mišinį kartais nesukeli NOx išmetimo, kartu su aukštesne temperatūra?
mindaugas.vaitiekūnas 2019-09-23 22:16
Pamenu ant mano 2004 2.2TiD buvo 0.19, o apie juodą dūmą išvis nebuvo nė kalbos (išskyrus atvejį, kai prakiuro interkūleris).
Čia tie visi apsidūmiję yra netvarkingi auto, o ne kažkokia "išmetimo sistema prasivalo"... Nes realybė tokia, kad ji "valosi" nuo kiekvienos sankryžos
Manau turėtų būti matuojamas ir maks momentinis, o ne vien vidutinis dūmingumas.
FtBall 2019-09-24 00:26
Taršos juk net netikrina - dėl to kiekvienas lavonas ir praeina.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/2 ... ru-centrai
ripsaw 2019-09-24 07:36
Visgi 2006m., Bet 3l w211 nustebau kai įpūtė tik 0,09.
Moribus 2019-09-24 08:15
Senam TDI galima ir EGR atjungt, bus tik mažiau dūmų. NOx niekas nematuoja, o jei ir matuoja, tegu nuo Kinijos su Indija pradeda.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-09-24 08:24
Aha, su EGR berods 0.23 rodė (be 0.19)
bahuriux 2019-09-24 09:52
Bandžiau, bet kuro sąnaudos nepradžiugino atjungus egr ir lygtai trauka buvo sumažėjusi sunku objektyviai pasakyti. Beto žiemą dyzelį su atjungtu egr sunku sušildyti.
bahuriux 2019-09-24 09:59
Tai praktiškai tu su savo mašina valai orą mieste nuo suodžių, tų kurie dūmija, ta prasme įtraukia tavo variklis nešvarų orą, o išmeta žymiai švaresnį. Žiemos metu ne tik automobilių suodžius valai, bet dar ir dūmus iš nuosavų namų kaminų. Klarksonas per TOP Gear testavo kažkokią panašią auto kuri labai mažai teršia ir priėjo tokios išvados, kad iš glušo oras žymiai švaresnis (ko gero dėl kietųjų dalelių, NOX ir CO) nei tieisog gatvėj.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-09-24 13:48
O tikrai jie matuojama imamo oro užterštumą? Jei ne, tai techniškai jų matavimo rezultatus galima mest į šiukšlių dėžę.
Wolfy 2019-09-24 21:48
Pas mane BMW 320CD, EU4, tai praeitais metais išmečiau EGR, nes užlinko po valymo, tai teko dėti EGR delete kit. Po iš programavimo EGR ir įsiurbimo kolektoriaus išvalymo, dūmingumas per TA buvo tik 0,07, kai prieš du metus buvo 0,32. Tai nežinau kaip taip dūmingumas sumažėjo. Be to, praktiškai jokio juodo dūmo nemeta.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Automobiliai skendo juoduose dūmuose, bet teršalų kiekis neviršijo normos. Kodėl?