Niekada nepraleisi geltono signalo - E30 su „Teslos“ varikliais yra greitas, bet ne visiškai tylus (Video) ()
BMW E30 – modelis, kurį automobilių entuziastai kaip reikiant pamėgę. Šį modelį galima išvysti visur: modifikuotų automobilių parodose, lenktynėse, kasdieniame eisme. Tačiau šis 1992 m. pagamintas „BMW 325i Cabrio“ kitoks nei visi. Kuo? Tuo, kad po jo kapotu yra „Teslos“ jėgainė.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Šio BMW savininkas Johnas Volkas baltą kabrioletą modifikuoja ne pirmą kartą. Kiek anksčiau po automobilio kapotu jis įspraudė milžinišką „General Motors“ LS V8 variklį, teigia thedrive.com.
Tačiau galvojant, ką daryti toliau, jo dėmesį patraukė elektra varomi automobiliai ir tokių transporto priemonių entuziastai. Tad vyras nusprendė iš BMW kabrioleto išimti V8 benzininį variklį ir sumontuoti ten „Tesla Model S P85“ jėgainę.
Prie viso šito vyras sumontavo dvi 400 voltų ličio jonų baterijas iš „Chevrolet Volt“. Šios baterijos leidžia įkrauti automobilį paprastose, AC įkrovos tipą palaikančiose, stotelėse. 32 kWh talpos baterijų paketas, anot J. Volko, leidžia viena įkrova nuvažiuoti apie 160 km.
Tačiau be kita ko, J. Volkas pasistengė išsaugoti BMW interjerą, automobilį papuošė „M-tech“ apdaila, o kabrioleto stogą pertraukė medžiaga, vadinama „M-Rain“. Netgi interjere tvyro BMW dvasia, tad žvilgtelėjus, iš pirmo žvilgsnio pastebėti, kad automobilyje yra elektros variklis, būtų sunku.
Ir nepaisant to, kad visą bagažinę užima baterijos, taip pat yra ir nemažas elektros motoras, po visų perdarymų automobilis yra 100 kg lengvesnis nei originali jo versija.
Visgi geriausia dalis ta, sako savininkas, kad nors ir dideliu nuvažiuojamu atstumu BMW nestebina, labiausiai jį žavi modelio pagreitis.
„Su V8 varikliu šis modelis buvo neabejotinai greitesnis, tačiau dabar tai, ką turiu, galėčiau pavadinti brutaliausiu savo projektu“, – tikina J. Volkas.