Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2019-10-08 21:44
Net jei tai ir butu simtaprocentine tiesa (o taip nera), tai dar yra lokalios ir globalios tarsos faktorius. kai kazkas gamina automobili ten kazkur uz juru mariu, tai tarsos rezultatas pas mus ateina didesnes temperaturos, stipresnio uragano pavidalu ir panasiai. Kai kazkoks japas uzsikuria savo traktoriu daugiabucio kieme, tai visu tuo brudu kvepuojam cia ir dabar. SKirtumas yra.
kukulis4 2019-10-08 21:54
Hmz 2019-10-09 11:32
Tik jau nereikia veidmainiauti - tokiems kaip tu ką valdžia bedarytų, viskas bus blogai. Skirs pinigų krovimo stotelėms - sakysi, kad prasuko bizniuką su rangovais, duos pinigų "vėžinių lygų kompensavimui" - vėl aiškinsi, kad perka ne tuos vaistus, finansuoja ne tas ligonines, uždirba ne tie daktarai, ir taip iki begalybės.
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-09 15:29
Vadinasi daiktai keliaus į sąvartyną, o jų vietas užims nauji. Gatvėse mažiau taršių automobilių, tik dūmų iš kamino daugiau, kuris naujus auto gamina - globaliu mastu tarša tik padidės
Marius.brn 2019-10-09 16:59
Be abejo, pati gamyba irgi yra tarša, bet ir valgyti mėsą yra tarša. Bet kas eina apie automobilius, tai naujo automobilio tarša mažesnė ir saugumas didesnis. 20 metų mašina, net arti nebus saugumo prasme. Čia jau galima mastyti apie tiesioginį pavojų aplinkiniams. Antra, mūsų garažiniai, deja labiau linke išpjaustyti visokias nuo taršos saugančias detales, nes "taip geriau veikia". O ir tie kurie eina pas tų garažinių, retai kada turi pinigų normaliai servisui, kuris padėtų išlaikyti mašiną idealioje būklėje po 20 metų. Norvegija vien 2018 metais iš transporto mokesčių surinko 2,5mldr eur į biudžetą. Bet už tat ir matosi skandinavijoje, kad miestuose vyrauja dviračiai ir mažiau zyzimo, kaip sunku nueiti pieno 500m iki parduotuvės.
lizunas 2019-10-09 17:11
Jei tvarkingai darys, niekas nieko ir nesakys. Kiek bapkių praplovė su saulės panelių parkais? Tai sakysi išvis reikia tylėti, ką valdžia padarys, dėl to džiaugtis? Jei visi tylėtų, tai balaganas išvis didesnis būtų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Internete žaibiškai plinta peticija su raginimu atšaukti automobilių taršos mokestį: per savaitgalį – daugiau kaip 40 tūkst. parašų