Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Finalfour 2019-10-14 23:12
Tas sypseneliu kiekis....gerai dera su neadekvato tekstu.
vazzy 2019-10-15 08:03
dėl šito argumento aš labiausiai ir pritariu šitam mokesčiui, nes pilnas miestas tokių lupenų, kur kainuoja 1k, 3-5l motoras, ypač kalbant apie BMW senus, kurių kaina maža, tačiau kuro daug ryja, atitinkamai daugiau teršia. gal tokių apmažės mieste, nes jeigu mašina kainuos 700, o mokestis 1400, tai gal jau jo nebeparduos, o kaip ir turėtų būti priduos į metalą. labai to tikiuosi.
laurius 2019-10-15 22:05
Apmokęstinti reikia teršimą, o ne automobilio turėjimą. Bus pristabdyta rotacija ir gal tik pati silpniausia grandis važinės su silpnesniais automobiliais.
O teršimą apmokęstinti labai paprasta. Pabranginam benziną keliais centais. Daugiau benzino sudegins, daugiau CO2, daugiau mokęsčių sumokės. Matematika paprasta.
Jei bus taip, kaip siūlo dabartinė valdžia, visi klijuos lipdukus ant galinio stiklo "Gazuoju kiek noriu, taršos mokęstį susimokėjau" ir važinės tuo pačiu automobiliu, kol sėdynė iškris per dugną arba švaistiklis pramuš karteryje skylę.
Finalfour 2019-10-15 22:09
Nevazines, nes ne visi runkeliai be fantazijos su beveidziais passatais, kuriu ta pati auto neuzknisa po keleriu metu.
O sitas mokestis ne uz tarsa. Uz tarsa seniai mokame per kuro akciza. Sitas mokestis tam, kad pacukai visokie nevazinetu senais galingais kibirais. Nes neturetu pinigu ju islaikymui.
Galinga ir apynauje masina bus prieinama tik tiems, kas uzdirba, o ne bele kam. Kaip ir turi buti.
laurius 2019-10-15 22:18
Tai taip reikia ir sakyti tuomet, kad pacukams mokestis, Nes dabar tai aš matau tik žalą aplinkosaugine prasme. Retas kuris keičia mašiną ant prastesnės. Dabar bus dviguba našta norint pasigerinti automobilį vagšams. Seno kibiro nėra kam parduot dėl to, kad mokesčiai parduodant ir naujasnį kibirą perkant vėl mokęsčiai. Tai gal geriau duot vasiai iš garažiukų 100 eur, pakeis rankinio trosus, pavirins duslerkę ir toliau su senu kledaru važinės.
Aš šiaip esu už taršos mokesčius, bet jie turi būti už teršimą, o ne už pirkimą. Gal žmogu nusipirko automobilį ir jam nebepatinka komplektacija. Tai jis dabar turės du kart susimokėti mokęstį, kad pasikeistų.
Berserkas 2019-10-15 22:28
Nu 1500 nereikės mokėti, nes ten jau turi būti koks 5l dyzelis.
Berserkas 2019-10-15 22:32
Reikia mažinti LPG akcizą, kad labiau apsimokėtų ant dujų važiuoti. Dar ES buvo rekomendavusi prieš porą metų, bet atšaukė. Būti kainavę ten 29 ar kiek mln. Nu labai panašiai kiek surinks iš taršos mokesčio. Tačiau tada ten akcizas berods mažiausiai du kartus mažesnis būtų. Tada net nebeapsimoketų su dyzeliu važinėtis, ypač kaimuose ir plius dar mažesnis mokestis, tačiau manau jog mokestis turėjo būti dar mažesnis tiem kas turi dujas.
Berserkas 2019-10-15 22:34
Ir dar tie auto būna dažniausiai lavonai.
Berserkas 2019-10-15 22:35
Iš tos pusės irgi nsmn, kad keičiant auto kiekvieną kartą reikės mokėti. Maždaug būsi pririštas rečiau keisti auto.
laurius 2019-10-15 22:40
Taip, pabranginam 10 centų dyzelį, dujų galima nebrangint jei taip jau labai sveika ir gal žmonės patys skaičiuos, ar apsimoka važiuot į darbą su mašina, kuri 10 litrų dyzelio degina. Dabar algos visiems pakilo, o kuro kainos lyginant su tuo kas prieš 10 metų buvo nieko nepasikeitė, netgi atpigo, tai žmonės nesuka galvos ir ima bet ką, kad tik geriau trauktų.
immortallt 2019-10-15 22:56
Na reikia sutikti, kad automobilio mokestį pririšti prie registracijos galėjo tik visiškai durnas. Aš manau, kad visgi niekas neįves dabartinėje formoje jo, nes čia visiškas pravalas būtų - blogiau nei nieko nedaryti.
P.S. o dėl to, kad žmonėms kuras atrodo labai pigus, turiu pritarti. Anksčiau važiuojant į Klaipėdą iš Vilniaus, pakeleivių susirinkti nebūdavo problemos, dabar ir mažai norinčių važiuoti ir mažai norinčių pavežti - niekam tai nebe pinigai.
Berserkas 2019-10-15 23:09
Ne ES atšaukė, o pas mūsų valdantieji atmetė, patikslinu.
mobilunkas 2019-10-21 16:38
toks mokestis kaip dabar suplanuotas butu gerai tik tuo atveju, jei mokslas nustatytu kad automobilio gamyba aplinka tersia daug labiau nei paties prasciausio seno automobilio eksploatavimas. Galbut ir is tikro taip yra. Bet jei deklaruoji kam mokestis skirtas tai mokestis turi mazint esama problema, o ne ja gilint, kaip kad darysis po sio mokescio ivedimo. turedamas galingesni dizeli, po tokio mokescio lieki ilgam su savo dyzeliu, nes jo niekam nebeparduosi ir tuo paciu nenusipirksi kito ekologiskesnio auto.
who 2019-10-22 22:56
Mokestis registruojant kaip tik labiau lietuviškas variantas, turint omeny kad mūsų ekonomika europos gale. Kas neišgali turėti netaršaus, važiuos su esamu kol auto dar riedės, arba kai nebepraleis tech. Po to bus šansas prisidėti tūkst. ir su subsidija pirkti naujesnį kibiriuką, arba paieškoti senesnės auto su silpnesniu benzininiu varikliu ir pridėjus 50-100eur taršos mokesčiui, važiuoti toliau. Dyzeliai bus eliminuojami, registruoti brangiausia. Nebus taip skausminga, nes už taršą susimokama tik kartą.
immortallt 2019-10-23 23:38
Taip taip, mūsų ekonomika tokiam Europos gale, kad net 90% populiacijos turi nuosavą NT, kai Vokietijoje iki 40%, galime sau leisti eksploatuoti 2-3 automobilius šeimoje, kai vakaruose maždaug 1,2 automobilio. Vargšai ubagai mes. Tik nereikia meluoti. Iš tikrųjų yra paprasta. Neturime jokių automobilio mokesčių ir atitinkamai, turime tiek didžiausią auto parką, tiek ir seniausią. Latviai gyvena prasčiau, bet yra automokesčiai ir stebūklas, autoparkas ir mažesnis ir naujesnis.
AAA000 2019-10-24 05:21
pilnai pritariu. labai gerai dera. jas tam ir dedu. nes is anksto zinau - kad tokiu bus
AAA000 2019-10-24 05:55
sumazes pasirinkimas jei pagal senuma ar is lempines "atitikties" deklaracijos vertint. rezutatas vel bus blogas. pagrindine problema kad musu debilai valdzioje nori mokesciu pasirankiot nieko realaus nedarydami. tik administracinius surinkimo veiksmus. cia buhalterine logika - kuri prie nieko gero nepriveda. tik pragyvenimo salies viduje situacija blogina.
reikia apmokestint butent REALU tarsuma. uzkurt auto, ismatuot tarsuma ir uzmest mokesti. pvz koki stenda tarsumo matavimo pastatyt ant sienos. tada butu kazkas realiau i "kova" su eko tarsa. isvis visus auto reiktu vertint, ne tik ivezamus pardavimui, bet ir ivaziuojancius i sali. furas visokias. jei tarsi fura ivaziuoja - keliu mokesti jai pakelt pvz. ivaziavimo i sali metu. kam mums salyje pvz tarsus vezejai ar ivazinetojai? tegu su svariomis masinomis ivazineja - jei jau mas norim svariau kvepuot. kodel po tokiu "geru" nauju mokesciu jiems automatine lengvata terst MUSU salyje gaunasi? palyginus su vietiniais?
cia ka dabar siulo ivest - proto knisimo mokestis vietiniams auto savininkams. o ne kazkoks salies ekologijos gerinimas...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Įvertino automobilių taršos mokestį: terškite, kiek norite, arba sėkmės parduodant savo mašiną