Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-11-08 20:08
jei kazkada atsiras bent 2-3x talpesniu akumu - pofig bus ta aerodinamika. praktiskas ribinis greitis vistiek nedideja. o padidinta akumu talpa - manau tik laiko klausimas. atgaivins reikiamu metu sita modeli ir tiek.
as tik manau, kad tada prabanga bus elektromalunsparniai o elektromobiliai bus plebejams
vytautas50 2019-11-08 20:39
SaMaras 2019-11-08 22:17
Na gal bundesweras išlaikys G klasę ir be elektros gyvą? Kariuomenė dar vis naudoja juos pagal paskirtį.. šiokia tokia paskata nepavirsti parketine riedlente..
kestutisz 2019-11-10 19:06
Aeorodinamika, prajuokino :) Straipsnis tai kažkokie vegeratoro pasvaičiojimai apie mėsą - kaip ją burgeryje pakeisti į kokį brokolį ar pan. :) Jei labai labai reikės (sugalvos uždrausti įprastą kurą) nu tai prikraus akumų tonomis ar paims patį nešvariausią leidžiamą elektros gamybos būdą ar degins kokį aliuminį ir važiuos toliau visas kampuotas :)
mch0lic 2019-11-11 09:34
Neišnyks ta G klasė kaip ir visokie sportiniai auto, gal kokį hibridą padarys, o jei ne, vis tiek tai nėra automobilis eiliniam žmogui, kuriam aktualu kaina, kuro sanaudos ar registracijos/taršos mokesčiai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar yra automobilių, kurie neturėtų tapti elektriniais? „Mercedes G-Class“ jau stovi pasmerktųjų eilėje