Nuvažiuos toliau, bus galingesnis, pirmasis naudos 5-osios kartos „BMW eDrive“ technologiją ir tiesiog bus dar geresnis nei planuota – elektrinis „BMW iX3“ visureigis pasirodys jau šiais metais  (5)

„BMW iX3“ bus naujausias aukščiausios klasės elektrinis automobilis. Ir „BMW“ patvirtino, kad elektra varomas visureigis, kuris bus pradėtas gaminti šiais metais, turės 74 kWh baterijų sistemą bei vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 440 km.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2018-aisiais pristatydamas „BMW iX3“ ko/nceptą, gamintojas teigė, kad jo maksimali galia yra „daugiau kaip 200 kW (270 AG)“ ir jis maitinamas „specifine, aukštos įtampos baterija, kurios galia viršija 70 kWh“ bei, „remiantis WLTP ciklu, elektromobilis vienu įkrovimu gali nuvažiuoti daugiau kaip 400 km“.

Vokietijos automobilių gamintojas taip pat tvirtino, kad „BMW iX3“ palaikys 150 kW įkrovimą ir tai „bus pirmoji elektrinė transporto priemonė, pagrįsta BMW penktosios kartos jėgos pavaros technologija“.

Dabar „BMW“ atnaujino informaciją apie „BMW iX3“ elektromobilį:

„Turėdamas aukštos įtampos 74 kWh baterijų sistemą, BMW iX3 elektrinis visureigis WLTP cikle sugebėjo nuvažiuoti virš 440 km.

Šiame segmente BMW iX3 gali pasigirti ne tik nepakartojamai mažomis energijos sąnaudomis, kurios, remiantis WLTP bandymo rezultatais, yra mažesnės nei 20 kWh/100 km, bet ir žymi naują baterijų dydžio ir nuvažiuojamo atstumo santykio standartą.“

Kaip ir įprastai, verta pažymėti, kad WLTP rezultatą realiomis sąlygomis yra sunku pasiekti. Tačiau „BMW“ tvirtina, kad 5-os kartos elektros jėgos pavara yra labai efektyvi:

„5-osios kartos BMW eDrive technologiją sudaro elektros variklis, sistemos elektronika ir transmija, kurie yra drauge sujungti į bendrą sistemą. Dėl to ženkliai sumažėjo pačios jėgos pavaroje įprastai reikalingos erdvės poreikis ir pačios pavaros svoris. Palyginus su ankstesne karta, variklio galios ir pavaros sistemos svorio santykis pagerėjo maždaug 30 proc.“

„BMW“ taip pat tvirtina, kad „BMW iX3“ naudoja „naujausią NMC-811 baterijų technologiją“.

Tuo pačiu „BMW“ inžinieriai sugebėjo baterijose dviem trečdaliais sumažinti kobalto kiekį. Palyginus su ankstesne „BMW Group“ naudojama technologija, gravimetrinis energijos tankis „BMW iX3“ baterijose yra apie 20 proc. didesnis.

„BMW“ taip pat šiek tiek padidino „BMW iX3“ galią: nuo anksčiau paviešintos 200 kW (270 AG) iki 210 kW (286 AG).

Vokietijos gamintojas jau anksčiau tvirtino, kad elektrinis „BMW iX3“ visureigis bus gaminamas Kinijoje ir eksportuojamas į kitas rinkas nuo 2020-ųjų. Tad greitu metu turėtume sužinoti ir dar daugiau detalių apie „BMW iX3“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(18)
(6)
(12)

Komentarai (5)