Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2020-02-17 23:37
Pasirodo niekas to nežinojo ir eksploatavo automobilius šimtus tūkstančių km - taip, jie viską darė blogai!
FtBall 2020-02-18 00:44
Čia kalba labiau eina apie kraštutinumus - pvz., penkta pavara į kalną važiuot ant 50km/h.
Važiuot gali, nu bet realiai - niekas taip nevažiuoja, nes nei aplenkt, nei išvis važiuot vos gaunasi.
Pamenu, autobane su nepastebėjau, kad nukrito greitis iki kokių 80 penkta pavara - jungiu 4, greitis vistiek mažėja. Teko išvis 2 jungt (nes status kalnas, daug pakrauta, silpna mašina).
HardAxe 2020-02-18 10:01
Lyg ir būdavo toks jausmsa, kad variklis sunkiai dirba/kala ant mažų apsukų daug anglių užmetus, bet čia kalba labiau apie 30+metų motorus.
Šiuolaikiniuose stovi ecu kuris pakoreguoja vairuotojo norus su motoro galimybėm.
Nepamenu kada jaučiau nors mažą detonaciją 2010+ mašinoj.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-02-18 11:43
Cia kalba eina apie "noriu pabut protingas", tai sukursiu problema, kurios seniai nebera, nes kaip ir sake hardaxe, uz "tai" atsakingas ECU. Ir jeigu "tai" ivyksta, vadinasi problema ne automobilio valdyme, o paciame ECU.
Kita vertus ta problema gal net apskritai niekada neegzistavo, nes seniau varikliai buvo mechaniskai patvaresni.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
To nežino daugelis: ką darote blogai, jei spaudžiate akceleratorių iki dugno, kai variklio apsukos mažos (Video)