To nežino daugelis: ką darote blogai, jei spaudžiate akceleratorių iki dugno, kai variklio apsukos mažos (Video) (4)
Įsivaizduokite, kad važiuojate greitkelyje, o priešais jus esantis automobilis pradeda lėtėti. Jūs pakeičiate eismo juostą, kad jį aplenktumėte, ir turite nuspręsti, ar žeminti pavarą, ar palikti esamą, tiesiog nuspausti akceleratorių iki dugno. Pasirodo, atsakymas į šį klausimą labai svarbus, norint, kad automobilio variklis kuo ilgiau išliktų geros būklės.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasirodo, skelbia roadantrack.com, akceleratoriaus nuspaudimas iki galo tada, kai variklio sūkiai nedideli, nes įjungta per aukšta pavara, kaip reikiant apkrauna automobilio variklį. Ir nors toks elgesys blogai baigiasi atmosferiniams varikliams, turintiems turbinas, jis yra dar blogesnis.
„YouTube“ kanalas „Engineering Explained“ pasitelkė diagramas ir paaiškino, kuo gali baigtis toks vairuotojo elgesys automobilio varikliui.
Iš esmės, akcentuojama, kad nėra jokios prasmės nuspausti akceleratorių iki dugno tada, kai pasirinkta per aukšta pavara. Tokiu atveju automobilio motoras turi gerokai sunkiau dirbti, kad atliktų norimą užduotį.
Be to, toks vairuotojo elgesys reiškia, kad variklis neveikia efektyviai, taip didėja jo temperatūra, be to, gali kilti rūpesčių su degimo procesu.
Jeigu akceleratorių iki dugno maigo vairuotojas, turintis automobilį su turbininiu varikliu, jis gali susidurti su pernelyg ankstyvu degalų uždegimu, dėl ko gali būti sugadintos uždegimo žvakės arba netgi įtrūkti stūmokliai.