Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2020-02-24 13:31
"kai rinkos senbūviai pradės gaminti elektromobilius, tesla su savo stringančiais fabrikais neturės šansų"
ar pala...?
Finalfour 2020-02-24 16:25
Tas profanas net nesupras, kad cia jam adresuota
HardAxe 2020-02-24 18:13
na čia ne tik į forumą taikau. Tas pats fordas juokiasi iš Teslos, kol patys nieko rimčiau neišleidę.
O kažką sukonstravę bėga pas teslą matuotis ir atsišipina dantis. Tai porše nuvažiuoja daug mažiau, tai autopilotai dviračių nemato, tai baterijos baigiasi, tai dar kokia velniava...
Man regis priėjom iki tokio lygio, kad koenigsegg elektrinę versiją išleidęs parašys, kad jie geresni už teslą.. kažkuo.
P.S. Mes teslos žudiko sulauksim tik tada, kai jis bus pagamintas xiaomi ir galėsim jį gauti per linką iš EU sandėlių
AAA000 2020-02-24 21:01
tavo ziniai bmw su savo elektrokibirais nestringa pagalvok kodel
Dario 2020-02-24 21:55
Viskas bus gerai, vokiečiai ne tokias krizes pergyveno, bus visad daug žmonių aplink pasaulį kurie guvenime neses į tesla o lauks bmw ar merso kad ir kelis metus. Žmonių kai kada nesuprasi bet taip jau yra ir nieko nepadarysi. Šiandien skaičiau kad tesla gali nuvaryti vokiečių gamintojus į bankrotą ir kad pas juos prasidės krizė, kad masiškai atleidines žmones... Man labai tesla patinka bet čia kalba eina apie žmonių įpročius, ypač Europoje, aš iš daug žmonių girdėjau kad vidus audo etrono labiau patinka nei teslos, tiesiog toks žmonių skonis, nieko nepadarysi. Manau visiems vietos po saule užteks ir vienas gamintojas nevaldys pasaulio.
immortallt 2020-02-24 22:30
BMW su elektromobiliais nestringa? Kiek jų parduoda? Turbūt jau po milijoną per metus kepa...
Berserkas 2020-02-24 23:34
Nes nepakankamai nuperka?
HardAxe 2020-02-24 23:37
kiap jau kažkas atrašė - dėl kiekio.
Berserkas 2020-02-24 23:39
Taip, bet bus naujas didelis žaidėjas. Galbūt toks pasakymas per daug, bet manau, kad Tesla potencialiai galėtų būti didžiausias auto gamintojas pasaulyje. Lyginant kiek parduoda kiti auto gamintojai elektromobilių tai čia dabar kaip monopolija (žinau, yra tam tikslesnė sąvoka)
Paramotoras 2020-02-25 07:27
Paziurim kiek ir ko parduoda piarscikai https://elbil.no/elbilstatistikk/ oi. Leafu net tris kartus daugiau nei teslu o ir golfau geriau parsiduoda. Oi o cia ir valstybe ko gero su auksciausiom pajamom. Oi o bendroj sumoj tu teslu visai mazai parduodta. Oi pasirodo tesla piarina kaip jibsas ar kaip jis ten. Oi musko sudukas sviesiai rudas siandie. Oi o mes i siaure dumsim. Oi piaro reikia naujo.
HardAxe 2020-02-25 09:44
na.. pas mus jos net nelabai gaminamos. Kiek atveza tiek turim.
USA kiek kitokie skaiciai:
https://cleantechnica.com/files/2019/12 ... chnica.png
Tiesa pasakius koks skirtumas. Nesu as teslos fanas, anei pinigu jai turiu. Man tik patinka jos inovaciju greitis.
mixed 2020-02-25 11:20
jau dabar nebeapsimoka pirkti elektriniu kai greitas ktovimas 70ct kwh.
https://www.youtube.com/watch?v=YKWEn1yFIws
Bagai 2020-02-25 13:53
Kiek tu krausi tuose viesose vietose? Krauna nebent kurie is toli atvaziavo arba uzmirso pasikrauti per nakti. Dauguma tiesiog namie krauna.
Galonas 2020-02-25 14:21
Kokia čia statiska pasidalinai sunku suprast net ir paklaidžiojus po šį norvegišką puslapį. Man pernykštė statistika viską pasako:
https://cleantechnica.com/files/2020/01 ... chnica.png
Berserkas 2020-02-25 16:56
Paimkime dar Nyderlandus, Kalifornija prie Norvegijos ir tada atotrūkis bus dar didesnis. O kur dar Kinija?
vanduo4 2020-02-26 12:02
- Prieš pora dienų važiavau su tuo e-tronic.
- Iš toliau žiūrint - niekuo neišsiskiriantis auto. Priėjus arčiau pastebimi milžiniški ratai - aukštesni gal kokia 30% nei įprastų auto;
- Viduje daug ekranų ir mygtukų. Kitų nuomone, Tesloje daug paprasčiau, nes viskas kontroliuojama vienu ekranu. Audi kol kas pasirinko koncepciją visus esamus auto mygtukus palikti jų įprastose vietose bei pridėti atskirų ekranų kiekvienai mygtukų grupei. Gal mano jog taip patogiau? Tarkim norint atidaryti langą nereikia ieškoti funkcijos ekrane, tiesiog durelėse paspaudi mygtuką.
- Baterija deklaruoja 300km., bet žiemos metu tesiekia 150-200km.
- Važiuoklė pasikelia (trys pozicijos), nes visgi auto laikomas džipu.
- Traukia tikrai smagiai (100 km = 4sec), jokio triukšmo salone ir pan.
- Pakrovimo stotelių Lietuvoje dar trūksta. Miesto ribose yra nemokamų ir mokamų stotelių, bet užmiestye tikrai rizikinga, kad reiks kviesti vilkiką
------------------------------------------------
Na kas ten dar svarbu eiliniam vartotojui? Kame būtų Tesla privalumas? Gal nuvažiuojamam atstume, kainoje?
------------------------------------------------
P.s. kaip ten bebūtų aš žinau ką darysiu ateityje - pirksiu prekę Europietišką, juk reikia remti savus gamintojus.
---------------------------------
mixed 2020-02-26 15:31
jei tu i diena nuvaziuji tik 10km tai ir krauk garaze, bet yra tie kurie i diena nuvaziuoja 600km+. o jei dar imones masina is savo elektros gi nekrausi? o dar ir ne visi turi garaza, ar nuosava nama. visa matematika..
Paramotoras 2020-03-23 21:55
Mygtukas uzlinksta vienas ir dar turi ekrane dubliuota funkcija. Cia kaip lektuve. O vat jei vienas visagalis ekranas mirsta tai sedi ir ciulpi pirsteli.
AAA000 2020-03-23 22:50
siaip tai Tesloj manau galimas distancinis valdymas. is kokios mobilkos su spec programa. ja juk kure surista su tinklu. jei distancinis surisimas uzluzta ir ekranas stimpa - tada ragas. pasijungt nebent per kokia diagnostikos jungti tik belieka
su Audi fig zino kaip ten, nemanau kad Teslos lygio valdymas. bet isskaidyma ir dubliuojanti analogini valdyma megstu ir as. cia yra papildomas komfortas. nors aisku nebutinas. geriausias auto butu, kur pats tave saugiai veza - o tu pvz jame tuo metu miegi ekranu gali net nebut... ir tas vienas jau per daug dronuose sakykim nera ir nereikia...
immortallt 2020-03-24 19:39
Ir kokia populiacijos dalis į dieną nuvažiuoja 600 km+ daugiau nei kartą per penkis metus (apart fūrų/autobusų vairuotojai)? 1-2%? Kodėl 1-2% aktualijas taikai visai populiacijai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi“ jau sustabdė elektrinio „e-tron“ SUV gamybą ir kyla rimtų abejonių dėl naujosios „Audi e-tron Sportback“ versijos – ši problema tokia rimta, kad jau paveikė ne vieną automobilių gamintoją