„Audi“ jau sustabdė elektrinio „e-tron“ SUV gamybą ir kyla rimtų abejonių dėl naujosios „Audi e-tron Sportback“ versijos – ši problema tokia rimta, kad jau paveikė ne vieną automobilių gamintoją (21)
„Audi e-tron“ yra pirmasis Vokietijos gamintojo elektromobilis. Vos tik šis SUV buvo pristatytas, jis susilaukė daug dėmesio ir teigiamų atsiliepimų. Tačiau dabar „Audi“ iškilo problemų, norint pagaminti didelius kiekius „e-tron“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Dar praėjusiais metais, vos tik buvo pradėta „e-tron“ gamyba, iškart iš Belgijoje esančios automobilių gamyklos atskriejo informacija, jog „Audi“ susiduria su baterijų trūkumu ir mažina elektrinio SUV gamybos apimtis.
Dabar įvairios Vokietijos ir Belgijos žiniasklaidos priemonės praneša, kad „Audi 4-rioms dienoms stabdo e-tron gamybą“ ir to priežastį nurodo, kaip „tiekimo problemas ir su tuo susijusį reikiamų dalių trūkumą“.
„Audi“ išsamesnių komentarų nepateikė, kokios yra tikslios problemos ir jų priežastys, bet jie patvirtino, jog tai nėra susiję su iš Kinijos gabenamomis dalimis ir siaučiančiu koronavirusu.
Įtariama, kad, kaip ir anksčiau, „Audi“ susidūrė su baterijų tiekimo problemomis ir turėjo atidėti „e-tron“ gamybą. Automobilių gamintojas jas gauna iš „LG Chem“.
Tokia žinia yra nuvilianti, tačiau dar blogiau, kad pastaruoju metu išryškėjo labai bloga tendencija.
Kiek anksčiau „Mercedes-Benz“, „Hyundai“ ir „Jaguar“ skelbė turintys problemų dėl baterijų tiekimo ir kai kuriais atvejais netgi stabdantys elektromobilių gamybą. Tad „Audi“ ne vienintelė, kuri susiduria su šia baterijų problema.
„Audi“ ateityje planuoja išplėsti „e-tron“ asortimentą ir dar šiais metais turėtų pasirodyti „Audi e-tron Sportback“ versija.
Ji taip pat gaminama toje pačioje Belgijos gamykloje, kaip ir „e-tron“, tad tik dar labiau didina reikiamų dalių paklausą.
Kai kurios žiniasklaidos priemonės tvirtina, jog dėl atsiradusių problemų – „Audi“ keičia šių metų tikslus. Vietoje planuotų iš viso pagaminti 70 000 elektromobilių – dabar planuojama pasiekti bent 40 000.