Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gintaras64 2020-05-30 11:17
Ar tik ne Tesla turėjo labai didelių prblemų, nes iš pat pradžių norėjo visiškai atsisakyti rankų darbo ir viską daryti su robotais? Vėliau paaiškėjo, kad kai kurių darbų tiesiog negalima padaryti su robotais. Kai grįžo žmonės, pradėjo ir pagaminamų mašinų skaičius didėti.
jull 2020-05-30 11:52
Visus darbus su robotais padaryti galima, tik ne visada yra prasme. Jei tau reikia vienos detales, tu del jos neprogramuosi 50 skirtingu robotu. Jei detale techologiska, tu net CNC greiciausiai neprogramuosi, tiesiog pagaminsi detale rankiniu budu. Tiesiog taip efektyviau. Automatizacija geras ir reikalingas reikalas, bet kolkas ji praktiskai panaudojama tik masinej gamyboj. Ir kuo gamyba masiskesne, tuo robotika efektyvesne.
Tesla parduoda tiek tu Model 3 per metus, kiek VW parduoda, tarkim, Golf'u per menesi. Naturalu, kad ju automatizacijos lygis yra zemesnis ir tuo paciu technologiniai sprendimai yra kiti. Pvz, arka sudaryta is keliu daliu, bet jei pvz, nereikia komplikuoto stampo, kuris atsipirks tik pagaminius n automobiliu. Tiesa, tai nereiskia, kad tie automobiliai bus pigus, ranku darbas brangus. Kai Tesla pardavines sulyginamus skaicius su VW kaina kris ir gamybinai sprendimai bus panasus. Viskam savas laikas.
Straipsnelis ir video padaryti kazkieno, kas norejo pasakyti kazka, bet nieko gudresnio nesugalvojo.
iPienius 2020-05-30 18:42
oho net 300km gali nuvaziuoti vagenas, kai Tesla 500 ar 600 jau gali. M3 kaina prasideda nuo 38k, o ne 50k uz bazini modeli, kuriuos parduoda perekupai uzsideja 10k ar daugiau euru. Tesla niekada neparduos tiek automobiliu, kiek VW, nes VW gamina daug ir pigaus sudo kaimieciams, o Tesla gamina daug maziau, bet brangesnius modelius. nebutina parduoti milijonu automobiliu per metus, kad kompanija butu pelninga
House_of_gold 2020-05-30 20:43
Man tai išvis nepatinka, kad lyginama VW, kuri kaip ir pats autorius sakė, turi 100 m. istoriją ir Tesla, kuri veikia 20 m. Logiška, kad per 20 m. proceso neįmanoma taip ištobulinti, logiška, kad ir produkcijos apimtys visai kitokios... Man įdomiau būtų, jei palygintų Tesla su dar kokiu jaunesniu automobilių gamintoju, kuriam panašiai metų kaip Tesla.
---
Arunas1948 2020-05-30 20:57
Muskas durina visus tik momekit i prieki, kai turi pinigu galima eksperimentuoti bet pabaiga bus liudna, durniem pagalbos nera.
HDi 2020-05-30 22:23
Aš jau seniai sakiau, kad tesla laikosi ant geekiškų autopiloto mandrybių, ir ant to, kad už sąlyginai nedaug pinigų gali gauti tikrą galingiausių supercarų ar net hypercarų baudėją nuo šviesaforo, vienam ar dviem kartams - kol neužkais, toks sweet spot kuris paeina šiai dienai įeit į rinką, bet kokybės gamyboj, medžiagose ar surinkime ten vis dar nėra.
O kas čia tokio, kad Vagenas 300 nuvažiuoja, o Tesla 600? Čia tas pats kas sakyt, kad naujo BMW 5 (G30) pati silpniausia modifikacija turi 125kW (520i), o naujausio Passat silpniausia modifikacija turi 88kW (1.6TDi), tai dabar Volkswagenas prastesnis gamintojas už BMW, ar passatas prastesnė mašina už BMW 5? Ar gal galima sakyt, kad Volkswagen nemoka pagaminti greito šeimyninio sedano/universalo? O gal, kad abu turi 66l bakus tai gal vis gi lygiavertės mašinos? Negi nemanai, kad jei būtų paklausa, noras iš vadovybės ar planetos gerose pozicijose, VW negalėtų gamint M5 konkurento ant passat bazės? Ar negalėtų pagamint passat su 600km range kaip alternatyvos Model S? Tokie gamintojai kaip VW gali sau leist net į minusą pardavinėt mašinas vardan reklamos.
Man atrodo kvaila lyginti tuos visus range, nes vienokio ar kitokio galingumo ar baterijos talpos modifikacijų negamina tikrai ne dėl to, kad nemoka ar negali. Dažniausiai ten slypi daug daugiau priežasčių kartais tiek ekonominių, tiek kažkokios panaudojimo analizės, neaiški ateitis, ar tiesiog marketingo strategija kad su didesniu range išeis brangesni ir didesni automobiliai, ar dar kas nors. Tuo labiau kad visi didieji grandai dar tik pradeda žaisti su EV, o pagrindinis pajamų šaltinis VDV arba VDV+EV. Stačia galva nerti į EV pasaulį man atrodo kvaila. O va Teslos kai EV yra pajamų šaltinis tai ir požiūris kitoks ir koncentruojasi tik į EV.
Per amžius visokie Polo, Fiestos ir kiti spuogai turėjo ir turi dusulinius variklius ir mažus bakus, ir nesvarbu net kad tokios pat kubatūros variklis golfe ar focuse eina su didesniu galingumu ir skirtumas tik programoj ar turbinoj ar dar kame nors, kas net svorio ar kainos stipriai neįtakoja, o baką didesnį įdėti ir didelio mokslo nereikia. Gamintojui nusispjaut, kad Tu su savo fiesta nori 1000 km įsukt su baku.
AAA000 2020-05-31 01:26
deja ne taspats
varikli elektrini idet galingesni gal ir nesudetinga. bet va idet daug akumu jau skirtumas zenklus negu ipilt didesni baka.
ta prasme sitas parametras faktiskai elektromobiliuose svarbiausias. nuvaziuojamas atstumas nepapildzius.
isivaizduok situacija. vaziuoji ir bekelej pasibaigia kuras. nu tai islipi, nueini kazkur, kad ir 10km, ir atsinesi bakeli su kuru. 5 litru kanistreli.
i daba isivaizduok bekelej pasibaige elekta akume - issikrove. tipo 100% elektromobilyje. tai ka siulai? siulai tiest 10 km ilgio pailgintuva, kad ikraut? ar siulai atsinest akuma, kuris svertu apie ~80kg, kad atitiktu tuos 5 litrus kuro ar isvis kazkoki generatoriu temptis 200kg eiles su tais 5 litrais kuro... ir dar paskui pusdieni ikraudinet tai rasai cia nera skirtumo ir sulyginama?
tie +300km atstumo cia net labai yra skirtumas elektromobiliams. as sakyciau kad pasilygintu normaliai su tipiniais vdv - atstumas turetu but net ir iki 2000km eiles vienu ikrovimu elektromobiliams. kad kompensuot skysto kuro privalumus.
man tik nepatinka, kad Tesla sita problema sprende idejimu sudinesniu akumu saskaita. bet jie isgavo rezultata. ir tai neigt kvaila manau. nors ilgalaikej perspektyvoj manau pralose.
surinkimo kokybe - cia penktaeilis klausimas. pirmiausia turi veikt pats daiktas - o visgi veikia. tada svarbu veikimo patikimumas - va cia jau failina. tik paskui jau gali kreipt demesi i kazkokia surinkimo kokybe, ar kad ten kazkokia detale is 8 komponentu vietoj vieno. cia isvis neparase del ko taip pas Tesla yra, ten kazkokia arka. yra pvz technologija daryt viska is vienodos skardos. ir kur reikia storiau - tiesiog daryt sumustini, o ne imt storesni metala. is kazkokio kito gamintojo ir pan. masto ekonomikoje tai gali but daug pigiau. vien del logistiniu isaidu. ir cia galbut Tesla kaip tik inoivaryvesni varianta taiko - nes susipirko modernesnes stampavimo stakles, nei tie patys vw turi cia gali vartyt propagandine "politika" kaip nori - kai nesupranta skaitytojai niuansu - taip, kad skystas straipsnis tokiuose dalykuose. pagrist reikia pirma. o sudinu ekspertu ir taip pilna visose pakampese ekspertizeje svarbiausia yra nepriklausomumas, o ne tokie parametrai - kad kazkokie suinteresuoti konkurentai-uzsakovai gerai perka ekspertines isvadas cia gi lobizmas.
Paramotoras 2020-05-31 18:18
Kas is jusu vairuojat elektrine auto kad turit teise apskritai ka nors apresti. Priesingu atveju tao jusu pezalai tolygus bobuciu bezdalam..
Arunas1948 2020-05-31 18:32
Golfo laukuose elektrini auto.
Paramotoras 2020-05-31 18:54
Taikliai. Uzskaitau.
Evil Goku 2020-05-31 19:03
Turbūt pats automobilis buvo sukurtas netechnologiškai, todėl buvo sunku automatizuoti surinkimą. Taip pat detalių kokybė turi didelę reikšmę, kuo tiksliau pagamintos detalės tuo jų gamyba brangesnė, tačiau jų surinkimas paprastesnis.
Tesla palyginus pigi, nes atsisako visų nebūtinų išlaidų. Marketingo, autosporo, "dylerių", griežtos vizualios kokybės.
AAA000 2020-05-31 19:23
kaip tik per brangi net ir atsisake viso sito perteklinio sudo nesugeba atpigint iki masiu aprupinimo prieinamai elektromobiliais. va FORDAS tai pakeite pasauli zenkliai. ir kiti maziau zinomi isradejai, kur tegirdeje tik specifiniu sriciu specialistai...
as pvz pirkciau isvis nedazyta auto. man pakaktu sakykim tik cinkuoto kebulo. bet net Muskui per skysti pautai toki elektromobili pasiulyt rinkai pvz priekabas tokias gamina - nedazytas. tik cinkuotas. ir jos rinkoje aplamai gal populiariausios is visu. tai kame cia reikalas? dazymas ir ten visokie poliravimo-glazurinimo-lakavimo prilaizymai gal net kokiu 10-20% gamybos islaidu... ir daugumai nera jokio poreikio sitas "priedas" su nauju auto pirkt... ypac kai dabar 5 metams teskaiciuoja eksplotacijha - tai isvis visuomenes resursu akivaizdus svaistymas. jei tu pirksi auto kas 5 metai ir viss ta "prieda" priverstas imt - tai koks tu ten zaliasia ar ekologinis vegetaras tada? vienu zodziu mankurtai nemato cia jokiu loginiu priestaravimu, nors cia yra vos ne viena is pagrindiniu priezasciu net del globalinio atsilimo... gal net kartais didesne uz visa vdv tarsa...
apvalus 2020-05-31 19:47
Man yra absoliuciai juokinga, kad butent tie simtameciai automobiliu gamintojai, gali pasigirti TIK tuo, kad sugeba gerai suverzti tiek interjero, tiek eksterjero dalis. Ir jei kalbam apie koki vargana VW, tai tik tuo jie pasigirti ir gali. Mano nuomone, kokybe didziaja dalimi yra patikimumas, o patikimumo nei Peugeot, nei VW - pasiulyti negali.
Musk'as daro is esmes KITOKI automobili. Tesla buvo ir yra INOVACIJA, o ne taip, kaip kiti gamintojai, kurie ta pati koncepta drozia iki asaru - deda vis daugiau turbinu, vis daugiau pavaru, vis tvirciau susuka interjera, vis mazina variklio turi, vis didina modelius... Ir vis trumpina automobilio eksploatacijos laika. Dabartinis "kakibes" etalonas BMW, daznu atveju, be kapitalinio 200k km nebeiveikia... Ir kas is to, kad interjeras gerai susuktas?
HardAxe 2020-05-31 20:41
tai pvz koks koenigsegg pagal autorių išvis šlamštas.
Vos kelis automobilius parduoda per metus, neturi dukterinių įmonių gaminančių masėms. Tai patirties nedaug, turbūt durelės nesueina, tarpeliai kreiviai ir šiaip nevažiuoja?
kukulis4 2020-05-31 21:52
Ne visus komentarus perskaiciau, galbut pasikartosiu, bet anyway... I viena puse statant tesla, o i kita visus likusius, kas gamina bent viena elektromobilio modeli, ar yra koksnors modelis, kuris siulo geresni range, geresni perfromance ir geresni autopilota uz maziau negu tesla model s? Ne nera. Ar yra kasnors kas visa ta siulo uz didesne kaina negu teslos model s - irgi nera. Klausimas - kodel? Ar yra kasnors, kas gali pasiulyti geresne surinkimo kokybe nei kad tesla? Sakyciau 100% tikimybe, kad taip. Dabar vel, isvardijant visus tuos kriterijus - range, performance, price, assembly quality - ar pastarasis tikrai svarbiausias elektromobiliui? Ar nera skirtumo medziagose ir surinkimo kokybeje tarp to paties gamintojo skirtingu modeliu? Dar ir kaip yra. Kai buvau jaunas ir durnas, vazinejau phaeton'u. Kai truputi susiprotejau, persedau i gerokai naujesni passat, bet comeon, phaeton vageno salonas, ir garso izoliacija - nu visai kitas lygis! Tai dabar galima sakyt kad VW passatu nemoka surinikinet?
Marius.brn 2020-06-01 00:55
Maniskis leaf (2 kartos), praleke jau 68000 km ir neturejo nieko daugiau nei iprastini servisa pagal knygele. Deja, daug tesla savininku tuo tikrai negali pasigirti Ir taip, Leaf negali lygintis nei tokiu "superb" nuvaziuojamu atsumu, nei tokio lygio autopilotu, nei tokia trauka, bet faktas, kad jinai sekmingai, kasdien nuvaziuoja ir parvaziuoja is darbo, ta daro pigiai ir be problemu. I darba nuvaziuoti nereikia nei performance 100km/h per tris sekundes, nei sviesmecius nuvaziuojancios baterijos.
kukulis4 2020-06-01 08:53
Is vienos puses ziurint tu tesus - daugeliu atveju i darba vaziuojant viso to nereikia. I darba galima ir peskom nueit ar nuvaziuot su dviraciu, paspirtuku, uberiu ar autobusu. Is kitos puses ziurint - vokieciai i darba kartais ir po du simtus km vazineja automobiliais, o tesla savo automobiliu niekad nepateikinejo kaip 'miesto automobiliuku', priesingai - su ispletotu superchargeriu tinklu su tesla gali drasiai trippint east coast to west coast sustodamas tik pamyzt ir pavalgyt.
As nesigincysiu su niekuo, kas sakytu, jog tesla yra blogas pasirinkimas tiems, kam tik i darba nuvaziuot reikia. Taciau tesla siulo daug daug daugiau nei tik kelione i darba.
Marius.brn 2020-06-01 10:25
Taip, todel tesla ir tera kolkas tik flamboyant. Daug smagiu funkciju, kuriu tikrai nepykciau turedamas is tesla, bet fakto, kad leaf, kuri turiu, kasdien i darba vazineja po 90-100km pirmyn atgal ir problemu jokiu nera. Gali krauti kas antra diena ir vazineti sau ramus. Taip, jei butu pora simtu km kasdien, tesla jau turetu dideli pranasuma. Ir be abejo, akumuliatoriai kurie vaziuoja + 500km yra svajone, bet is kitos puses velgi, turime atsizvelgti, kad bateriju gamyba yra pakankamai didele tarsa ir yra neatsakinga i visas masinas deti tokius akumuliatorius, kurie nebus isnaudojami (t.y. pastoviai vazinejami dideliais atstumais). Nes tiek kelio danga apkraunama nereikalingu svoriu, tiek TP zalumas mazeja, su kiekvienu ekstra km.
apvalus 2020-06-01 18:14
Niekas nesako, kad Tesla yra tobula ir visapusiskai isdirbta. Bet nereikia jos pateikineti kaip automobilio, kuriuo neimanoma naudotis - taip tikrai nera.
HardAxe 2020-06-02 11:37
kai pasaulyje atsirado pirmosios garo mašinos jos irgi nebuvo išdirbtos, veikė prasčiau už karietas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas“: štai ką inžinieriai rado išardę „Model S“ bei „Model 3“ ir kodėl „Tesla“ elektromobiliai brangesni nei konkurentų (Video)