Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kukulis4 2020-06-02 14:27
Siam momentui nera geresnio elektromobilio nei tesla. Tavo minetas (turimas) leaf yra geras elektromobilis, bet jis nevaziuoja toliau uz tesla, nevaziuoja greiciau uz tesla, neturi geresniu dinaminiu savybiu negu tesla, neturi geresnio autopiloto ar self driving galimybiu. Leaf kainuoja tik nezymiai pigiau nei kad model 3, ir mano akiai, turi geriau atrodanti salona nei kad model 3. Nes jeigu is model 3 isimtum vaira ir pedalus, tai is vidaus net nepasakytum kad cia aplamai automobilis. Su kitais tesla modeliais nelyginu, nes jie ir kainuoja brangiau, ir turi gerokai didesni pranasuma pries leaf. Ar apsimoka pirkti leaf'a? Jeigu nuvaziuojamas atstumas tenkina - taip, kitu pridejus vos kelis tukstancius usd gauni tesla, kuri siulo ir didesni range ir nemazai kitu privalumu.
Ar reikia ivairiu elektromobiliu ar tik tokiu kaip tesla? - mano manymu reikia visko - nuo maziau nei $10k kainuojanciu mini automobiliuku su 50-100km range vazinejimui mieste, iki to paties cybertruck, sunkvezimio, ar autobuso nes zmoniu poreikiai skirtingi, ir ne kiekvienam reikia Model S P100D, bet ne kiekvienam reikia ir leaf'o.
Aj dar vienas momentas ne teslos naudai - as jau turbut seniai vazineciau su kokia nors tesla, bet garantuotai nevazinesiu tol, kol neatsiras bent viena atstovybe Lietuvoje. Nes vaziuot aptarnavimu ar garantinio remonto i Vokietija - sucks
Marius.brn 2020-06-02 21:06
Niekas ir nesako kad neimanoma, tiesiog kad pirkdamas tesla, turi planuotis tureti 8 kartus daugiau problemu nei Toyota arba 4,5 daugiau kartu problemu nei Volkswagen. Ir snekam 8 kartus daugiau kartu nei toyota, kai vidutinis tesla automobilio amzius norvegijoje 2 metai, kai kitu gamintoju vidutinis amzius 10 metu. Tai kas darysis su tesla kai vidutinis amzius bus 10 metu? Stebuklingai su OTA padarys hardaware kokybes update?
HardAxe, beabejo, tesla atnesa daug naujo ir tai yra gerai. Bet jei kokybe taps svarbesne nei 100kmh under 3 sec, tai tikrai tures sviesia ateiti.
Kukulis, niekas nesigincyja, kad Tesla ant popieriaus atrodo graziai, graziai traukia ir realybeje. Bet cia zinai, daug kam spaudima sukelia daikto ilgio klausimas, taip ir pedalo smagumas tesloje, beabejo smagu, bet kokybe svarbiau, tiek tame tiek aname reikale. Nezinau kainu skirtumu kitose rinkose, bet model 3 basic 430 000NOK vs 297 000NOK basic. Sakyciau 30% skirtumas nera taip ir mazai. Bet be abejo gauni uz kainos skirtuma ekstra range ir greiteisni krovima. Nepamirskime kad daug kitu privalumu, kaip autopilotas reikia moketi ekstra cash ir labai nemazai ekstra cash. Autopilotas pvz kainuoja ekstra 50 000NOK norvegijoje.
AAA000 2020-06-02 23:13
nori pasakyt, kad uz 50k NOK norgej idetu tau kazkas autopilota i tavo Leafa?
nera tos Teslos visiskai blogos - bet kaina aiskiai maziausiai trecdaliu per didele uz toki savybiu rinkini kur siulo. nes jas ardysi ir ardysi, ar kazkur servise gules ir lauks daliu kokiu nors...
kokiam vw dalis kitoj dienoj jau atveza. ir pasirinkimas kokybeje maziausiai is keliu - sakykim 3-4 lygiu - gali vartotojas sprest labai tiksliai kainoje, ko jam is tikruju reikia. as pvz nematau racionalumo - jei automobilis besibaigiancios garantijos - det kokia nors "originalia" dali. Tesla yra is esmes isvis nestandartas kazkoks... ten net ratlankiai kazkokie specifiniai, gerai kad ne kvadratiniai...
Marius.brn 2020-06-03 12:24
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Šiuo metu Tesla nėra automobilių gamintojas, o tik kultas“: štai ką inžinieriai rado išardę „Model S“ bei „Model 3“ ir kodėl „Tesla“ elektromobiliai brangesni nei konkurentų (Video)