Istorinis įvykis: „Tesla“ aplenkė absoliučiai visus ir užnugaryje liko net labai ilgai pirmavusi „Toyota“ – Japonijos gamintojas tikriausiai gailisi padarytos klaidos

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Staska 2020-06-11 20:37
Gal zinot kada sprogs Tesla burbulas?
Tomasziukas 2020-06-11 21:10
jis neprivalo sprogti.... Greiciausiai ir nesprogs. panasiai kaip valstybes kaip UK ir didzioji dalis kitu yra skolingos tiek jog niekada negales grazinti savo skolos.
iPienius 2020-06-11 22:50
Teslos verte tik dides. pagal pletros planus, jie dar numate statyti keleta gamyklu, todel su laiku gamints daugiau automobiliu. visi dar pamirsta, kad Tesla ne tik automobilius gamina, bet ir energetikos sektoriuje po truputi pleciasi. dabar po truputi amerikoj bando sukurti "virtualu elektros tinkla". reiskia, kad namuose turedamas Teslos powerwall gali tiekti elektra tinkla, kai yra energijos trukumas elektros tinkle. https://electrek.co/2020/04/07/tesla-vi ... ll-report/
Paramotoras 2020-06-12 00:29
O kas paskys kiek elektros kainoje galutiniam vartototjui sudaro ti klu nuoma ir kiek pati elektra. Kitaip sakant tu elektra pumpuoji i powerwalla ir moki uz tinka. Parduodi vel moki uz tinkal.
tomas_vaitkevicius 2020-06-12 02:13
Teslai reikia palaikymo. Palaikymo jiems jau ir Kalifornijoje trūksta. Nors Toyota šaknis giliai įleidus, jų inovatyvumas investuotojus mažiau veža.
kukulis4 2020-06-12 07:43
O jei nesprogs, tu sprogsi? Tesla, kaip ir SpaceX, kaip ir kiti Musko projektai - deliverina. Kartais veluoja, bet deliverina. Ir deliverina ne seip suda, bet isbaigta, rinkoje patrauklu produkta uz patrauklia kaina. Akcininkai pesasi prie teslos akciju kaip sovietmeciu bobutes prie paskutinio agurko. Kodel turetu sprogt? Gal dar ir rublis pasauline atsiskaitymo valiuta turetu tapti?
Arunas1948 2020-06-12 07:53
Dar nesibaige piramides virsune, kai surinks visus norincius atiduot pinigus pasakys aciu as bankrutuoju.
immortallt 2020-06-12 08:06
Na Tesla akcijų kaina kažkada sumažės, dar labai labai daug ką turėtų sukurti ir gamyklų pastatyti, kad tokią kainą pateisinti. Yra vienas svarbus dalykas: gera įmonė, nereiškia gera akcija, t.y. kad ir įmonė labai gerai vykdo veiklą, jos akcijos gali būti pervertintos.
Arunas1948 2020-06-12 09:26
Imones geruma nusako skiriamu dividentu suma, visa kita spekuliacija arba durniu ieskojimas.
kukulis4 2020-06-12 09:57
Tu durnas. Isnyk.
kukulis4 2020-06-12 10:08
As turbut kad sutinku su tuo, jog reali teslos akcijos verte yra mazesne. Bet... tame ir yra esme, kad didesne, nei reali, kaina rodo rinkos dalyviu pasitikejima kompanija, bei tai, kad investuotojai mato kompanijos potenciala ir ir palaiko kompanijos strategija investuoti i pletra bei r&d. Man kazkaip atrodo, kad reikalui esant ar norui atsiradus, galimybe brangiai parduoti paklausias akcijas yra kurkas geriau, negu kasmet gaut kazkokius dividendus, kaip kad tas durnelis siulo. Mano manymu, teslos akcijos kaina gali normalizuotis tik tuo atveju, jeigu rinkoje atsiras bent vienas naujas zaidejas, kruis galetu pasiulyt toki pati ar geresni produkta. O dabar atrodo, kad bent jau per kelis artimiausius metus to nebus.
immortallt 2020-06-12 10:16
Darai klaidą manydamas, kad Tesla daugiausia akcijų valdo profesionalūs investuotojai. Būtent fanatikai ir pan., kurie su investavimu nedirba profesionaliai, labiausiai prie užkeltos akcijų kainos yra prisidėję. Jie tiki kad Tesla sukurs daug kieto, bet jie net nesupranta, kiek turėtų sukurti, kad pateisintų dabartinę savo vertę. Čia panašiai kaip su Apple, daug kas akcijos pirko ir perka, nes patinka Apple produkcija. Viskas. Jie daugiau nieko nežino.
Marius.brn 2020-06-12 10:30
Is esmes, as manau sitai simbolizuoja dideli rinkos susidomejima pokyciu senstelejusio TP rinkoje, todel tesla ir turi tokia stipria akciju verte, nes pervertinta, kaip naujas zaidejas kuris realiai vienintelis siulo kazka isskirtinio (kinai nors ir turi savo tesla anlogus, bet jos dar tik pleciasi pasaulineje rinkoje, kas gali siek tiek pakeisti situacija). Manau, tada lengviau i save i demesi atkreipti ypac su tokia charizmatiska persona uz vairo kaip Muskas. Bet tai yra gerai, nes duoda stipraus motyvo senbuviams pastebeti savo trukumus, kad atsilieka nuo siandieniniu technologiju ir kad zmones nori kazko naujo.
immortallt 2020-06-12 10:50
Sutinku, kad tai yra gerai, gal labiau dėl to, kad Tesla'i tai leidžia pritraukti daugiau kapitalo ir greičiau vykdyti plėtrą, ir taip, akcininkai moka daugiau, nes Tesla kuria kažką išskirtinio, bet priežastis kodėl perka, nes neatsieja sąvokų gera akcija ir gera įmonė. Omeny, tam kad pateisintų savo tokią akcijų kainą jie turi augti keliais kartais, bet kai vis išauga (pvz. padvigubina gamybą), kaina dar toliau auga. Omeny Tesla turėtų augti dabartiniu greičiu vien tam kad pateisinti dabartinę savo kainą kokius 15-20 metų.
Arunas1948 2020-06-12 13:55
Kodel as durnas, immortalit aiskiai parase is Teslos dividentus gausit po 20 metu, as irgi turiu imones akciju uz milijona euru bet jau desimt metu nemoka dividentu nei kas perka akcijas, milijonierius bet naudos jokios, sulauksit tokio momento su Musko akcijomis.
Finalfour 2020-06-12 14:05
Tu milijonierius is kurios palatos, primink? 12-tos, ten kur anksciau Napolenonas gyveno? Adminai, atjunkit jam elektra pagaliau. Aciu.
jilted 2020-06-12 15:05
Jeigu įmonės akcijų niekas neperka už milijoną eurų, vadinasi tos akcijos nėra vertos milijono eurų.
Kyborg 2020-06-12 15:48
Prie to pačio turiu pasiūlymą adminams. Jeigu komentuot gali tik priserigistravę, tai gal galima įvest ir nedidelį loginį testą? Neišlaiko - negali kometuot. Loginių testų be abejo turi būt ne vienas, kad buki troliai tiesiog spėliojimo būdu nepraeitų. Sumažėtų tokių neadekvatų, o tuo pačiu gal protingesni daugiau pradėtų diskutuot.
VM 2020-06-12 15:56
(◠‿◕)
devyniaragis 2020-06-12 17:41
Tas nuolatinis kainos augimas avansu yra natūralus dalykas, kai kompanija nelėtina augimo, rizikos mažėja (ar bent neauga), o šturmuojamų rinkų dydis leidžia augti dar bent dešimtmetį iki bus atsiremtą į jų augimo tempą. O kas yra dabartinis greitis? Tesla (pvz. pagal pajamas) lyg šiol augo bangomis už kurių stovėjo naujų gamybos pajėgumų paleidimai ir augimo greitis smarkiai svyravo pagal ketvirčius. 2020 (atmetus ekonominę krizę) turėtų kilt nauja spartaus augimo banga plečiant gamybą Kinijoje ir Model Y gamybą JAV, tačiau pvz. 2019 buvo lėto augimo metai, kai esamos gamybos linijos artėjo prie maksimalaus produktyvumo, o nauji pajėgumai buvo tik statomi. Tiesa artimiausioje ateity, jei ekonomika stabilizuosis, augimas turėtų išsilygint, nes paraleliai bus vystoma daugiau projektų ir bangos persidengs. Imant 3-5m pajamų augimą metinis augimas gaunasi apie 50% (ką panašu atliepia ir dabar vystomi nauji projektai), tai pakelkim 1,5 15-20 laipsniu (siūlomas metų skaičius) ir gaunam kompanijos išaugimą 438x-3325x. Taip mastant išeitų, kad Tesla dabartinė kaina (dosniai duokim 200mlrd) turėtų būtų tiek kartų mažesnė arba 60-457 mln, kas yra absurdiškai mažai kompanijai, kurios pajamos 2019 siekė daugiau nei 24mlrd. Pelno klausimo neliečiu, nes kompanijos finansai ir strategija tam dabar nėra optimizuoti (siekiama minimalaus pelno ir maksimalaus positive cash flow, o dėl trumpalaikių rezultatų neaukojamas ilgalaikio augimo tempas), tai gautųsi biesiškai daug spekuliacijos, bet tikrai lengvai galima suformuoti argumentą, kad Tesla ateityje nuo pajamų turėtų atriekti gerokai daugiau nei vidutinis auto gamintojas. Faktas, kad Tesla sunku įvertinti dėl diversifikuoto verslo (auto, programinė įranga, baterijos ir saulės moduliai, draudimas) ir to, kad reikia nuspręsti kelių metų perspektyvą nori įtraukti į modelį (prie dabartinio augimo tempo net ir pridėjus kelis metus ir nuvertinus kainą dėl atitinkamai išaugusios rizikos vistiek kaina išaugs bent keliais kartais). Tesla šiuo metu turi begalę "moat'ų", o pati kompanija toliau išlieka super inovatyvi, tad ją pasivyti (nebent bus priartėtą prie fizikos dėsnių sukaltų lubų) artimiausią dešimtmetį bus nepaprastai sunku. Labai nustebsiu, jei klostantis vidutiniam scenarijui dešimtmečio pabaigoje kompanija nepateisins bent 1-2 trilijonų vertės (atmetus augimo potencialą, kurio imho dar turėtų būt likę), ką visiškai leidžia šturmuojamų rinkų dydis. Na o tai, kad tokia sąlyginai saugi ilgalaikė investicija turi gerą augimo potencialą pritraukia neproporcingai daug investuotojų dėmesio neužtikrintumo laikais – kreiva prisiminus kelis pastaruosius metus, bet panašu, kad TSLA tapo "safe haven" ir per užėjusią krizę tik dar daugiau padidins atotrūkį nuo konkurentų. Aišku dėl didelio dėmesio ir didelės kainos dalies ateinančios iš potencialo labai stebėsiuosi, jei artimiausiais metais nebus didelių kainos svyravimų, bet taip pat stebėsiuosi, jei praėjus krizei (sakykim 2021-2022) akcijų kaina nebus bent 1500-2000 ruože.