Ekstremalusis „Donkervoort D8 GTO“ - 421 AG, 680 kg ir rekordinės apkrovos posūkiuose ()
Kai 1957 metais „Lotus“ pristatė lengvą atvirą sportinį automobilį „Seven“, niekas nesitikėjo, kad jis įgaus tiek daug ekstremalių formų ir taps vienu lengviausiai atpažįstamų automobilių pasaulyje. Nyderlandų kompanija „Donkervoort“ tikriausiai gamina ekstremaliausias „Lotus Seven“ versija - tik pažvelkite į naująjį „Donkervoort D8 GTO-JD70“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Lotus Seven“ kopijų būta įvairių. Geriausiai žinomi „Caterham“ darbai - ši kompanija įsigijo teises į „Seven“ dizainą vos tik „Lotus“ nebenorėjo gaminti šio mažo sportinio automobilio. Nyderlandų „Donkervoort“ darbą pradėjo 1978 metais. Ši kompanija norėjo kur kas ekstremalesnio automobilio, kuris ne šiaip smagiai lėktų vingiuotais keliais, bet būtų tiesiog gąsdinančiai greitas ir superautomobilius stebėtų tik per galinio vaizdo veidrodėlį.
„Donkervoort“ įkūrėjui Joopui Donkervoortui šiemet sukanka 70 metų. Tokia proga kompanija nusprendė pagaminti šį tą ypatingo - susipažinkite su „Donkervoort D8 GTO-JD70“. Tai - ekstremaliausia nuo 2011-ųjų gaminamo „Donkervoort D8 GTO“ versija.
D8 GTO-JD70 turi anglies pluošto kėbulą, kuris beveik nieko nesveria. Nors automobilio nosyje plaka 2,5 litrų „Audi“ 5 cilindrų turbobenzininė širdis, D8 GTO-JD70 sveria tik 680 kg. 421 arklio galių 680 kg sveriančiame automobilyje yra daug. Ypač kai varomi tik galiniai ratai, o vairuotojas pats turi perjunginėti pavaras ir kojomis minkyti visus tris pedalus.
Bet pakalbėkime apie vienintelius svarbius skaičius. „Donkervoort D8 GTO-JD70“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,7 sekundes, iki 200 km/val. - per 7,7 sekundes. Bėgėjantis galima pajusti 1,02 G apkrovas. Aerodinaminiai elementai sukuria nemažai prispaudžiamosios jėgos - 50 kg priekyje ir 80 kg gale.
Rezultatas - „Donkervoort D8 GTO-JD70“ su gatvei skirtomis padangomis posūkiuose gali pasiekti 2 G apkrovas. Gamintojas teigia, kad tai - pirmasis serijinės gamybos automobilis su valstybiniais numeriais, kuris su standartinėmis padangomis posūkius gali įveikinėti taip agresyviai.
Nepaisant to, „Donkervoort“ teigia, kad D8 GTO-JD70 visų pirma yra skirtas keliui, o ne trasai. Automobilyje nėra daug patogumų, tačiau teigiama, kad jis puikiai tinka trumpoms kelionėms. „Alcantara“ dengtas salonas atrodo paprastai, bet kartu yra kokybiškas ir tinka šiam automobiliui.
„Donkervoort D8 GTO-JD70“ yra retas rankų darbo automobilis su anglies pluošto kėbulu ir galvą nuo pečių plėšiančiomis dinaminėmis savybėmis - patys suprantate, kad jis nebus pigus. Tik 70 tokių automobilių bus pagaminta, jie kainuos po maždaug 160 tūkstančių eurų. Pusė jų jau parduota.