Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Manobataibuvo2 2020-07-14 15:02
vis dar brangoki, lyginant su VDV, panašus Peugeot ar Suzuki VDV su akcijomis galima už 14-15 tūkst nusipirkti.
immortallt 2020-07-14 17:40
O gal palygink su panašiais VW, bet ne pigesnių gamintojų? Ar tu ir BMW 5 lygini su Pegeot ar Suzuki, ir aiškini, kad brangoka?
Komplektaciją pasilyginai? Ar tau nėra skirtumo, mašina plika, ar puspilnė komplektacija?
Aišku eksploatacinės sąnaudos svarbios tik durniams.
Pumper 2020-07-14 19:42
Tai tu ir lygink su Peugeot EV, kur pigiausias nuo 29k € prasideda.
FtBall 2020-07-14 20:56
Kiek pigiau eksplotuot EV? 200€/metams ant tepalų, 1000-1500€ ant kuro?
ID.3 kaip suprantu Golf'o klasės mašina. Golf'as nuo 17k€, šitas - nuo 30k€. Manau ir bazinės komplektacijos jų yra palyginamos.
Po 7 metų geriausiu atveju jau pradės lygintis kaina.
Aišku, jei valstybė remia, visai kita kalba. Jei žiūrint į Estiją (artimesnę kaimynę, nei Vokietija), tai 25% siekia parama. Tada jau kaina susivienodina po 3 metų.
Kažką akivaizdaus praleidau?
daynewss 2020-07-14 22:11
Draugas dirba autoservise, kurio pagrindinis arkliukas dyzeliai - turbinos, agr'ai, varikliai ir t.t. O dabar dar ir benzininius triperius su 1.0 turbininius daro. Mašinos apynaujės. Labai įdomi "garantija" šiuolaikinių auto. Tepalai kas 20, 30 tūkstančių km. Keisti bet kur - negalima, oficialiai kas 10K nereikia, todėl jei nori keisti - moki iš savo kišenės. Todėl niekas nekeičia, o po garantinio eina šaibom viskas - varikliai, dėžės, filtrai ir t.t.
Elektromobiliuose to tiesiog nėra.
Paramotoras 2020-07-15 00:24
Pvz. Hyundai ioniqu servisas net norguos 150 eu tekainuoja.
daynewss 2020-07-15 08:36
O kas už 150€ yra atliekama? Kokios paslaugos yra suteikiamos?
Xdmin 2020-07-15 09:08
Elektromobiliuose yra baterija. Jei krausi su superchargeriais kiekviena karta tai ta baterija ilgai nelaikys.
Beje, kiek kainuoja 1kWh is superchargerio? Ar nera dar pas mus tokiu? Ten tikrai turetu buti brangiau nei is namie is rozetes, tai tas sutaupymas ant kuro gali ir nebuti toks didelis.
immortallt 2020-07-15 09:41
Galingiausias supercharger'is, iš kurio nepaimsi pilnos galios yra vokiečių gatvėje, Vilniuje, 320 kW. O šiaip Ignitis yra po 50 kW galios. Kainuoja aišku brangiau, taip ir turi būti, nes šitomis turi naudotis, kai važiuoji toli ir labai reikia.
Nu po galais, paimat golf'ą su mechanine pavarų dėže ir tada lygini su automatine Jeigu tik automatinės ieškoti, tada golf'as jau 23k €, o ID3 po valstybės subsidijos jau 27k €. Ir labai giliai nenagrinėjau, bet ID3 pasirodė su daugiau visko prigrūsta bazinėje komplektacijoje.
Prie išlaidų - primesk kokius 800€ metams parkingui.
Kaip įvertinsi didesnį saugumą? Komfortą, kai nereikia klausytis variklio?
HardAxe 2020-07-15 10:34
Švedijoj jeigu krauni elektromobilį iš buitinės rozetės ir sukėlei gaisrą - nedraudiminis įvykis. Reikia įrengti krovimo stotelę namuose.
Elektros darbus atlieka tik tam licenziją turinčios sertifikuotos įmonės, ne Antanas ar padori maža kontora, kitaip - negalioja draudimas.
Tai norint naudoti kokį VW krainamą prietaią gręsia keli tūkstančiai papildomų išlaidų. Volvo, kad nekiltų nepasitenkinimo, įrengia stotelę iš savo kišenės.
FtBall 2020-07-15 11:00
- elektromobilis vis dar brangiau nei VDV. Lyginant su tuo, kas buvo prieš kelis metus, tai kainos sparčiai krenta, ir po kelių metų jau ir Lietuvoje EV bus patrauklesnis nei VDV.
FtBall 2020-07-15 11:40
Mažesnė tarša visur, ne tik miestuose.
VDV didžiąją dalį pro duslintuvą išmeta. Maksimalus naudingumas svyruoja ~40-45%, bet realybėj <20%. EV - ~60%.
kestutisz 2020-07-15 11:52
Tai duokit EV su mechanine, jei tik kelis k pigiau - naudosiu be problemų :)
Parkingo subsidijos kitų vairuotojų dėka - tik tol, kol jų mažai.
Saugumas - taip, tikrai tikiu, kad avarijų dėl 150+ greičio su EV yra gerokai rečiau - bet tik todėl, kad jie tiek niekada nevažiuoja. Net Teslos neteko matyti važiuojančios į pajūrį greičiau nei kokie 120kmh, bo bijo kad elektra baigsis :)
Komfortas tai čia kaip ir nediskutuotina tema, variklis net pačiam didžiausiam vdv kibire kelia mažiausiai problemų (jis gal būti netgi papildomas malonumas), o dėl aplinkos triukšmo tai netikiu kad dėl to paties svorio taupymo sudėjo bent pusėtiną garso izoliaciją, nes na žr aukščiau - jie tiesiog nevažiuoja tokiais greičiais kur ta izoliacija reikalinga :)
daynewss 2020-07-15 12:47
EV su mechanine - tu čia rimtai?
kestutisz 2020-07-15 13:12
Nu čia trolinu jei ką :) Kodėl visi EV entuziastai nori lyginti kainas su brangesniais automatais kai EV kitaip ir negali, o daugumai VDV vairuotojų tai yra visiškai dzin - manualas ar automatas. Todėl ir lyginti reikia bazinę komplektaciją su bazine. Tik, kad labai nesąžininga tada gaunasi - bet kuriuo VDV (kad ir po 20m eksploatacijos) tu nuvažiuosi bet kur. Su baziniais EV ir ten juokingu jų atstumu net nėra realiai ką lyginti...
immortallt 2020-07-15 13:56
Jei tai būtų tiesa, tai niekas nepirktų automatinių pavarų dėžių, nes jos visada brangesnės už mechanines, bet kažkodėl žmones pinigus moka, bet staiga, tu jau nebenori mokėti, jei tai elektromobilis.
Bazinę komplektaciją su bazine lyginti sakai, o tu supranti, kad vieno automobilio bazinė komplektacija yra daugiau nei kito premium komplektacija?
Su VDV bet kuriuo kad ir po 20 m. nuvažiuosi bet kur? Omeny, tu nori pasakyti, kad neprireiks variklio kapitalinio remonto po 20 m. eksploatacijos jokiam VDV? Tu tikrai tą nori pasakyti? Ar kad nėra "bako" nusidėvėjimo, kurio kaina mažesnė, nei to pačio variklio nusidėvėjimas VDV? Nekalbu apie purkštukus, pavarų dėžę, turbinas, kuro filtrų keitimus, tepalų keitimus ir t.t. ir t.t.
Problema ta, kad mąstymas įjungtas kaip vadeliotojo - automobilis nepakeis arklio, nes į automobilio baką negali šieno kišti. Automobilis nepakeis arklio, nes kuo laukus tręši. Automobilis nepakeis arklio, nes anas genda, o arklys ne. Arklys pats pasidaugins, o automobilį teks pirkti. Taip, elektromobilio vairavimo patirtis ir niuansai skiriasi nuo VDV, bet kad tu prie VDV trūkumų pripratęs ir įsikandęs juos.
Sakai tu nematei Tesla viršijančios stipriai greitį, tai čia blogai, kad greičio neviršija? O tai kad važiuodamas dar leistinu greičiu autostradoje ir taip lenkiu 95% automobilių, tai ką pasako? Kad dauguma ir nelaksto, o taupo kurą.
Taip kad baigit traukti argumentus, kurie daugumai neaktualūs ir neieškokite automobilio visiems.
kestutisz 2020-07-15 14:04
Mes jau net čia neustarsim - EV kaip tik sakyčiau su viena pavara labiau primena arklį :) Ir realiai tas labai liūdina, bent jau hibriduose. O lyginti ten būsimas technologijas... Ta nžn būsimus EV gal irgi lyginkim su būsimais auto varomais vandeniliu (natūrali VDV reinkarnacija*, su lengvu papildymu)? Pagal popierius ir fantazijas ten irgi viskas labai gražu.
* ne veikimo prasme, o būtent papildymo
p.s. šiaip tai bent šitas auto kaip temoj jau kiek panašus į tikrą, tas jau yra gerai. Early adopteriai jau padarys savo darbą - ištestuos platformą, susimokės už sekančios kartos kūrimą, deja bet greičiausiai aišku sunaikinsir visas "nuolaidas" (tiksliau gal nebelys į VDV vadeliotojų kišenes). Na, bet sekantys jau gal bus tikrai pirktini.
immortallt 2020-07-15 14:19
Jei tu į automobilį žiūri kaip į hobi, t.y. pramogą, tai mes kalbame apie visiškai skirtingus dalykus. Kai kurie žmonės vis dar renkasi spausdinti ne su kompiuteriu, o spausdinimo mašinėle, nors tai ir nepatogu, neefektyvu, bet niekas nebando pagrįsti "pomėgiu" praktiškumo. Taip ir su VDV'istų išsireiškimais, apie tai kad elektromobilis "neturi sielos", tai man primena tuos, kurie neigia COVID, tyčia užsikrečia ir miršta nuo jo.
Būsimais varomais vandeniliu? Duočiau 90%, kaip jie dar biški išaugs, ir tada galutinai numirs autotransporte jie. Liks nišiniams reikalams. Pagal popierius vandenilis nelabai gražu. Elektromobiliai realybėje jau labai faina.
P.S. automobilis su kuriuo važinėju, yaris, su vienu baku įveikia apie 450km, čia nelakstant. Lakstant ir 400 neįveiks - per akis užtenka. Dauguma didesnį per dieną nenuvažiuoja per visą gyvenimą, tai nesuprantu ir ko čia daugumai stringa. Vienas elektromobilis neturi būti tinkamas visiems žmonėms, visiems atvejams. Net jei ir liks kelyje 1% kelių transporto varomo iškastiniu kuru po 20 metų, tai jau nebebus problema, bet kažkodėl norite čia ir dabar, kad visus 100% poreikio patenkinti ir dar plius hobiui tiktų
kestutisz 2020-07-15 14:58
Matai, aš ūkyje turiu tikrai daug elektrinių prietaisų - nuo telefonų iki paspirtukų/riedlenčių. Ir VISUR ta pati problema - baterija :)
Kiekvienais metais jos vis geresnės (kokių 0.5proc turbūt), bet visur tas pats - trumpas veikimas, ilgas krovimas. Per 20 metų realiai gal atsirado tik telefonų supercharge, bet ir tai imho labiau ilgaamžiškumo sąskaita. Kaip kad prieš 15 metų rinktas modeliukas ore kabėjo keliolka minučių, taip ir šiandien net labai nepigus dronas vis dar negali padaryti bent paros timelapso :)
Taip, kad tuo 100proc aš netikiu, gal panašiai kokiais 60, kaip kad realiai baterijos atitinka reklamą, ir tai tik gal pirmus metus :) Ir todėl manau, kad atitinkamai EV turi kainuoti pigiau nei normalus automobilis :) (gi jame ten nieko nėra, niekas negenda etc) panašiai kaip kokie RC modeliai - elektira pigu, mechanika nelabai...
FtBall 2020-07-15 15:36
Lyginam du ekonominės klasės automobilius tai ir darom prielaidą, kad bazinės komplektacijos bus.. ekonominės klasės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pagaliau atkeliauja „ID.3“: „Volkswagen“ oficialiai pradeda prekiauti pačiu laukiamiausiu šių metų elektromobiliu