Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Ar_as? 2020-07-15 16:01
Na, manau viską geriausiai atspindi praktika. Vilniuje veikia du carsharing'o operatoriai: Citybee (pagrinde ekoniminiai hibridai ir vdv, keli elektro pažaidimui, kainodara yra mokėjimas už laiką+kilometrus) ir Spark (kainodara mokėjimas už laiką). Spark mokėjimas už laiką yra panašus kaip ir Citybee (tik jam dar prisideda kilometrai)
Mano kelionė darbas namai su Spark kainuoja apie 2,5-3,5 euro; su Citybee 3,5-6 eurai. Aš tikiu, kad verslas moka skaičiuoti ir konkurouja. Vadinasi, elektra jau dabar gali pasiūlyti geresnę bendrą kilometro kainą, jei auto yra efektyviai naudojamas.
Realybė yra paprasta: vdv yra geriau ir pigiau už elektrinį tik jeigu su juo nevažiuoji. Tik visada reikia dar rimtai pagalvoti, ar tikrai tau to auto reikia, jei juo nevažiuoji.
HardAxe 2020-07-15 16:14
Baterijos smarkiai gerėja.
Bet vietoj ilgesnio tarnavimo laiko tu gauni lengvesnę bateriją su greitesniu krovimu, paskaičiuojant viską tiem patiem 500-1000 ciklų.
Paramotoras 2020-07-15 16:58
Na su krovimu kaip or nebuvo bedos. Ioniq nuo 0 iki 100 ant 75kw chargerio 30 munuciu. Ir vel per 200km. Siaip namie nuo 0 iki 100 4 val. Kas visiskai ciki. Serviso ir pan atzvilgiu vienas malonumas sedi ir vaziuoji. Gryzai namo ir ikisai kaip telefona. Kai volva tenka kas pusantros savaites serti degalineje. 30000 km baterijos degradacija 1 procentas. Komplektacija topine kas kokiam golfe kaina iskeltu dvigubai. O ir tie kas perka dabar naudojasi pinigais tu kurie neperka nes i tu neperkanciu sumoketu mokesciu man subsidijuoja pirkima. Tad as labai dziaugiuosi tais kurie neperka ir kuo maziau elekgromobiliu tuo daugiau nuolaidu bei subsidiju. Valio VDV fanam. Bukit ir toliau istikimais mano sponsoriais.
jordanbn2 2020-07-15 22:36
Maziau gedimu elektromobiliuose. Tai pliusas. Na ir kiti visi pliusai
HDi 2020-07-15 22:50
Su Yaris ir lakstant.... Šustrų morkų užvartojai
Kai prieš tai turėtu dyzeliu suvažinėdavau bent 800km, o dažniausiai arti 1000km, tai su dabartiniu benzininiu automobiliu jau treti metai eina kaip vis dar neįprantu pilti kurą kas 600-800km Kas 400km tai pornografija išvis būtų.
Asmeniškai man čia patogumas kai vienu papildymu daug nuvažiuoja, net jei ir mėnesį važinėčiau su tuo kuro baku.
Malonu ir kai telefonas laiko ilgiau nei vieną dieną, malonu ir kai išmanus laikrodis laiko bent 2 savaites, o jei mėnesį tai išvis gerai.
immortallt 2020-07-15 23:02
Taip, su Yaris galima palakstyti, kai moki planuoti į priekį
Na tau pornografija, man nemaišo.
robertasdd 2020-07-15 23:17
Paramotorai, pragmatiskai, kodel ioniq, o ne sakysim beveik nauja tesla 3 ar 5iu metu tesla S ? Visada maniau, kad teslos softas ir autopilotas prideda vertes, ar lt tie dalykai nepanaidojami? Na ir plius teslos atatumas + galia variklio. Aciu is anksto
HardAxe 2020-07-15 23:25
dar didelius pliusas ant baterijos
Paramotoras 2020-07-16 00:10
Tesla apskritai pririsa ant tokio trumpo pavadzio kaip obuolys. Niekur kitur ser iso neatliksi ir jie diriguos tavimi kaip nores. Cia subjektyviai. O objektyviai tai antra masina namie smaugimui vietoje o tam nereikia teslos, audi ar kokio ipeace siulomu range. O ir sitos visos yra prmium klase. Ionikas turi viena geriausiu greitu krovimu. Kazkas 75kw gali suvalgyti o ir namie ant max uzkurus per valanda 70 km uzpumpuoja. Autopilotas norvegijos keliuose bevertis o ir ionikas turi aktyvu pavairavima. Siap ionikas pagal kaina, fycias, dydi ir kasdienos naudojima tuo metu buvo optimumas. Sakykim siai dienai kona range didelis bet bagazine tik kandonu pakeliui isideti. Leafas but ok iskyrus leta krovima, baterijos ausinimo visiska nebuvima ir kaina sudejus fycias atpuola. Ala mitsubishi miev ir pan man pagal dienos km poreiki netiko. O ir labai jau kibiras. Kia soulas nu toks tuscias suoliukas be bagazines ir net galimybes gauti xenona ar bent kazka daugiau nei keturis ratus. Medzigu kokybe katastrofa. Tuometinis golfas apskritai neidomus del ziauriai mazo range ziema bei nesveika kaina jei pasirenki kas ir adaptyvu kruiza. Bmw i3 na tiks kaip ir nepraktiskas uz labai brangiai. Siai dienai dar niro atsirado ko nesu isbandes. Na dar visokiu kitokiu prigamino. Siaip perkant elektrine pirmiausia reiketu ziureti kiek per diena km nuvaziuoji. Ala darbas, krautuve, mokyklos, bureliai ir vakare kokia 50 km dar lieka. Daugiau nereikia. Namo gryzes kol pavakrieniausi gali dasikrauti. Pamirskit krovima is rozetes. Statot tam chargeri kuris valgo 3 fazes ir dziaugiates geru krovimu jei isirinkot masina su galingu onboard chargeiu. Tiesa best chargeris chademo , tai teslos. Cia jau pries juos lenkiu galva. Norvegijoj skelbimuos naujas 500-1000 eu.
AAA000 2020-07-16 02:26
pilnai sutinku. vietine masina ir tik kai yra naudojimas su savu ikrovikliu. jei tik "salygos darbe" - neverta dar. as tai labiau laukiu ne navarotu, o kad butu talpesne ir pigesne nes neapsimokes. ir tebusiu dar bent 10 metu tik "isbandytojas pavairuot" vdv ant tiek istobulinti ir yra tokia didele rinka, kad gali pirkt net del vienkartinio nuvaziavimo. nu pvz reikia tau perveziot koki statybini slamsta, nu tai paimi su galiojancia TA koki lauza iki 500€, nusiperki laikina draudima ir pasidarai tau reikiamus pervezimus. o tada priduodi supirkejams - atvaro ir issiveza - dar atgauni bent 200€ man toki varianta su elektromobiliu pasiulykit
Paramotoras 2020-07-16 10:30
Statybini slamsta paskambini ir uz 500 eu isveza. Aisku viskas priklauso nuo norimo rezultato. Ar nori kad slamstas butu isvestas ar nori pasantykiauti pirkdamas, tvarkydamas, parduodamas auto bei samtykiaudamas su slamstu. Jei ivertinsi savo valandas gausis pigiau pasamdyti.
immortallt 2020-07-16 11:00
Daugumai, jei turi galimybę krauti arba prie darbo, arba prie namų, elektromobiliui krauti praleis mažiau laiko, nei kuro baką pildyti. Ir kaip ir minėjai, jokios smarvės. Jei važiuoji itin dideliais atstumais, tada jau priklauso kur važinėji. Bet šiaip statistika rodo, kad žmonės nusipirkę elektromobilį važinėja daugiau ir toliau, nei su VDV, bet ką jie žino, kad patogiau...
Elektra pradings tinkle? Na siurprizas, bet greito krovimo stotelės veikia, nes jos dažniausiai akumus turi O kuro kolonėlė neveikia, nes pompos reikia.
Kiek tu nupušęs (dėl AAA), mane vis dar stebina... "keliu gyventoju grupiu siokio tokio didesnio tarsos komforto" - taip, tikrai tik komfortas čia - vėžys, autizmas, plaučių, širdies ir kraujagyslių ligos - visoms šioms sveikatos problemoms automobilių teršalai turi tarp didžiausių poveikių, dažnai kenkia labiau nei rūkymas, jei koncentracija didesnė, bet ką čia - tik komfortas tai, neverta kreipti į dėmesio.
Turbūt ir su juodais dūmais važinėji, tau gi nemaišo.
Marius.brn 2020-07-16 20:21
Aš jau matau tu probleminių teslu grobstyma ir keikimasi, nes tos rožinės funkcijos/softas užtemdo akis realybė ta kad pakolkas tesla nėra patikimas gamintojas. Turi gražią vizija, turi gražius zaisliukus, bet galiausiai nauja masina yra perkama dėl komunikacijos, o ne autorizuotu servisų lankymui.
AAA000 2020-07-16 21:06
mane tai stebina idiotai, kur galvoja kad vdv automobiliu papildomi apmokestinimai ar elektromobiliu masinis naudojimas kazkaip sprendzia sitas visas suminetas problemas kad yra tarsa as ir neginciju. elektromobiliu akumuliatorine tarsa isvis manau apsigimimus ir mirtinus apsinuodijimus sukels. tokio masto, kad cernobilio radiacija gali but labai nekaltas uztersimas ar ten tas dumingumo koncentravimas pasirodys vieni juokai vdv technologijos tarsos problema yra tik per didele koncentracija miestuose. degimo produktai is esmes ekologiski (jei ziuret visa cikla) - bet reikia palaikyt gamtos balansa - kuri neutralizuotu. sitam perdirbimno cikle tiesiog per daug paciu "veikliu" zmoniu ir susilpnino masiniais naikinimais viena ciklo grandi - miskus ir kita augmenija. kur isvalydavo co2 tiesio dideliu savo gyvos biomases kiekiu. tiesiog balansas pasidare neigiamas. tarsa greiciau gaminasi nei isvaloma. dar cia visokie nupuse vegetarai, kur nekencia augalu islenda i viesumas. dar labiau balansa tarsos tokie pagilina. ir pabaigoje islenda ufonautai - kur galvoja kad elektromobilizmas isgelbes pasauli nesamone visiska. jis tik pagerintu padeti tankiuose miestuose. viskas. kitos naudos principe nera ir atsiras nauji tarsos tipai - KUR KENKS VISIEMS. va cia tai bus tikrai PROBLEMA ir EKOLOGINE KATASTROFA. va apie tai ir rasiau - nauda bus labai siauram interesantu sliuoksniui - visokiems karvelidziu stiliaus gyvenimo megejams nebent...
kas liecia asmeniskai tave - as manau tu kazkoks smulkus parazitelis, prieinantis prie pinigu perskirstymo, ir kuriam ekologija visiskai nerupi, nes tu ja cia kazkaip iskreiptai prisidengineji ir varineji savo kryptingas propagandas sitam saite kartu - kad visi pritartu didesniam perskirtymui. kas irgi is esmes yra tik parazitizmo gilinimas. kaip ir tarsa, tik socialine . su keliais kitais "pritarianciais" ufonautais - kurie panasu yra tik itikinti. va ir viskas. nera jusu daug - tik keli - jei tu cia savo postu klausei ka as manau, ir del ko tokia mano nuomone as remiuosi tuo kas realiai vyksta. o ne propaganda, kad kazkas kazkam kenkia, ir kazkas del kazko kaltas - globaliai. nu ir kas kad kenkia vdv ismetalai? cukrus irgi kenkia. suvalgyk 10 kg ir uzsilenksi problema ne principe. o pertekliniam geros technologijos naudojime. man patinka elektromobiliai ir as esu ju fanatas irgi.- bet kol jie bus su cheminio tipo akumuliatoriaiis - jie nieko neisspres. ti ksukels naujos tarsos buma. mobilus telefai jau kokias problemas kelia - visokiais sunkiaisisi metalais tersia ir t.t. elektromobiliai su cheminiais akumais ta paspartins gal 100 kartu... vien kiek valdymo elektronikos lauzo kiek bus... ten gi isvis vienkartinis ir dar "firminis" slamstas... ir labai sunkiai persidirba... jai tu to nematai - tai esi nezinau - protiskai gal atsilikes - ar ka?
zmones tik siaip netaip igijo teise i nuosavus automobilius, kuo vakarieciai jau virs 100 metu masiskai naudojasi. ir back - prasideda pezalai - cia tarsa, cia prabanga. is esmes cia socialines vergijos sugrazinimas. tokia tavo ir kitu koseriniu propaganda. as uz visuotine gerove pagal situacija. ir manau mano variantai aiskiai geresni. asmenini automobili as matau kaip viena is tos geroves sudedamuju daliu. jei elektromobilizmas Lietuvoje atims automobili is placiosios visuomenes ir paastrins socialine situacija - cia aiskiai sudinas variantas.
Paramotoras 2020-07-17 11:19
Nezinau nei vieno kuris pirko ev del ekolohijos. As irgi pirkau nes taip pigiau.
immortallt 2020-07-17 11:49
Kad atsitinka ir taip, kad naudotą Tesla parduoda brangiau, nei kad pirko naują.
Kainos kritimas jau imant didelius kiekius, tarp mažiausių iš visų automobilių, tad taip, naudotas Teslas graibsto.
Marius.brn 2020-07-17 12:51
Graibsto/kokybė du skirtingi dalykai. Amerikoje graibsto f150, Japonijoje prius, Europoj golfą Tai kad čia labai perspektyvos reikalas. Po +60k kilometrų su leaf man nereikia rankiotis pakelėse galinio bamperio prisiminkime kad teslas graibsto geekai/fanboyai kurie tam turi kišenę atitinkamą ir greičiausiai gali turėti ne viena masina. Antra, tesla turėjo per silpna gamyba kad patenkintu fanboy grupės poreikius tai beabejo atsiras kas permoka. Bet lygiai tas pats su bet kuriuo produktu, kurio paklausa didesnė nei tiekimas. Bet sitas dalykas gali būti sukuriamas ir dirbtinai (nusprendžiant kad bus išleistas specifinis kiekis produkto arba tiesiog per silpni gamybiniai pajegumai). Kitas dalykas pirkti vienintelė nauja masina ir būti tiesiogiai priklausomu nuo tokių stebuklingu triukų, tai nezinau. O dar kai gamintojas pradeda nuo to kad be advokato negausi ant garantinio net tokius elementarius brokus, tai vėlgi yra jojimas ant kliento piniginės.
immortallt 2020-07-17 13:29
Problema yra ta, kad visi labai išskiria tesla trūkumus ir kiekvieną nutikimą iškelia į aukštumas.
Mamos broliui Nissan variklis sugedo per pirmus metus nuo pirkimo iš salono. Truko metus, ir prireikė advokatų, kol priėmė mašiną atgal.
Pas tėva Hyundai pradėjo baršketi plastikai, nes nelaiko laikikliai. Nors dar buvo garantinis laikotarpis, atsakė, kad tai ne gedimas ir garantija nedengs.
Fanboy's gali vadinti, kai parduodi kelis šimtus tūkstančių. Fanboy's etapą Tesla jau peržengė.
Apie tai, kaip vienai Tesla vairas buvo blogai priveržtas visi puolė rašyti, o kad tai nei pirmas kartas, nei kad buvo kur tūkstančiai automobilių tokią problemą turėjo dėl blogo dizaino - niekam neįdomu.
Nenegiu, Tesla turi kokybės trūkumų, bet skardų lygumas ir tarpukai ne visiems terūpi, ypač JAV.
Dažų kokybė svarbu, čia tikrai blogai, bet kur svarbiausia, tai kad mašina važiuotų, dar nemačiau, kad Tesla būtų atsakiusi neigiamai.
Ir 8x mažiau įskaitinių avarijų su Tesla irgi yra tai, už ką verta pinigus mokėti.
Taip kad pritariu, Tesla yra kur tobulėti, bet ir nepritariu, kad Tesla jau dabar yra vertas pirkti automobilis, jei važinėji iš ties daug.
Marius.brn 2020-07-17 16:49
Bet tai Musko retorika "Best car", "revolutionary", "amazing" it gadina visą situaciją. Isskeli pirmą nerealius lūkesčius, o po to reikia dealint'is su angry owners. Toks jo marketingas, biški uznesantis į trumpo "it's fantastic, best ever, nobody else" retorika po to ir kerta skaudžiai atgal.
Nežinau kokia vartotojų teisių situacija Lietuvoje, bet Norvegijoje net nesvarsto tokių dalykų. Darbinis Hyundai H1 mano buvo garantiniam du sykius (antra garantinį priminė patys serviso darbuotojai kai negalvojau ar dar priklauso, nes mašinai buvo beveik 7 metai). Šefo Volvo variklis sustreikavo porą mėnesių po garantinio - sutvarkė vistiek ant garantinio. Tesla deja ir Norvegijoje jau turėjo epiniu garantinio serviso problemų, kur įprastai klientas teisus visados. Gal Lietuvoje skirtumo ir nebus tokio, bet tada problema visai kitur
Taip, saugumas yra vertas pinigų. Bet krentančios detales nieko bendro su saugumu neturi bendro. Būtų dar didesnis skandalas jei per tokius skraidančius bamperius kas nors ir nukentėtų
Vieninteli didesnį senesnių teslu privalumą (mažesni vertes kritimą) galėčiau pateisinti tik dėl didesnės baterijos ir tikimybės kad bus mažesnė degradacija, nors ir senstelejusi masina. Bet visom kitom prasmėm manau kad labai rizikinga investicija.
AAA000 2020-07-17 18:51
skaitau komentarus ir nerealiai juokas ima
lengvasis automobilis yra vartojimo preke. kokia cia gali but dar investicija? vartojimo prekes yra skirtos sunaudojimui. kaip pvz sakykim arbuzas. tu nori valgyt. perki arbuza. ir suvalgai. jei nesuvalgai - jis sugenda. ir ismeti. va teslos tai ir yra - elementari vartojimo preke. svinkstanti preke. tik su ilgu svinkimo laikotarpiu
o investuot i skoni, tai cia ufonautu verslas teslos pabrangtu nebent tokiu atveju - jei subankrutuotu. nutruktu gamyba. atsirastu unikaliu daliu poreikis ir pan. dabar jusu "teslines investicijos" man skamba mazdaug "nusipirkau arbuza" - daba ieskau durniu, kuriems arbuzai skanus ir parduosiu brangiau tiesiog genialu
poreikis vazinet man yra tiesiog poreikis kuri reikia patenkint. cia faktiskai pirmo butinumo poreikis. verst sita poreiki kazkokiu mazochizmu, per mokescius ir panasiai - tokiu ideju propaguotojus manau uzkasinet reikia vietoje. pasauliui lengviau butu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pagaliau atkeliauja „ID.3“: „Volkswagen“ oficialiai pradeda prekiauti pačiu laukiamiausiu šių metų elektromobiliu