Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2020-09-21 14:23
30k rpm? O tai kaip su elektromobilių apologetų koziriais - "minimaliai besisukančių dalių", "nėra kam gesti" etc? Čia jau kvepia ne mažiau komplikuota greičių dėže...
FrrFrr 2020-09-21 19:16
Na ka - paprasciausios konstrukcijos imamos daryti sudetingesnes, kad butu kam gesti ir ka keisti
HardAxe 2020-09-21 21:21
įmanomas generatorius be stacionarių magnetų? (regeneracijai)?
SaMaras 2020-09-21 21:40
Galima bet kurį trifazį variklį padaryt generatoriumi.. tai nemanau, kad būtų kokių bėdų su regeneracija.
O nuo kada bėda išimti varį iš elektros variklio? Čia aliuminis kvepia grynai piguvos paieška, bet ne ekologija
HardAxe 2020-09-21 22:24
O kaip tai veikia?
Gal kokią schemutę turi?
Aš kiek pamenu "laidininkas judėdamas magnetiniame lauke indukuoja srovę".
Bet mosikuodamas rite be magnetinio lauko elektros juk nesugeneruosi? O sužadinti statorių iš baterijos turbūt irgi neapsimokės?
jull 2020-09-22 03:31
Jokiam el motorui niekas netrukdo laisvai suktis (nelendant i super mazus nuostolius). Palikit rite atvira ir el variklio rotorius bus ne ka daugiau nei besisukanti mase, su magnetais ar su apvijom. Generuojama galia P=R*I^2, jei rite avira R~0, reiskia ir P~0.
Tiesa, pastovius magnetus turintis rotorius (jei taip yra el auto motoruose, nzn, neardziau), gali buti problema butent del tos mases. Paprastai tokio tipo motorai turi didesni inercijos momenta ir del to kintamais rezimais resultina i didesnius nuostolius, letesni response, didesne sumine mechanizmo mase ir t.t.
AAA000 2020-09-22 05:57
kazkiek meluoji
nevisai taip yra.
asinchoniniai susizadina nuo liekamojo magnetizmo. ten apviju salyginai mazai. bet yra daug serdies, ir ji kazkiek isimagnetina savaime. tai va nuo sito ir susizadina. o kai jau yra srove laidininkuose - savaime save (zadinimo energines sanaudas) uzsimaitina ir gamina energija.
jei asinchroninis variklis letaeigis (letu apsuku). serdies ir apviju santykis prasteja. per mazai serdies. ir nuo tam tikros ribos sunkiai susizadina arba isvis nebesusizadina. taip pat ilgai nedirbes asincroninis variklis gali nesusizadint generatoriaus rezime. nes liekamasis magnetizmas nusilpes bus.
gali but pridedama pastoviu magnetu (nedaug) - kad susizadintu.
asinchroninis manau nesupratai esmes. ten konstrukcija tokia, kad nesimetriskai persidengia (cia techninis parametras- tiesiog nelabai kas i ji kreipia demesi - nes jis nekinta ir nelabai dalyvauja kokiuose nors aktualiuose skaiciavimuose). kazkokia dalis visada nesutampa. ir del to islieka tas liekamasis isimagnetinimas. nes ten istisai persimagnetina - kai veikia.
kai tuo tarpu visokie masininiai nuolatines sroves generatoriai visada yra sinchroniniai -(nepersimagnetina poliai). del to ir nesuzadinsi be priverstinio zadinimo. net jei ir yra liekamasis serdies magnetizmas. reikia arba tiekt srove. arba pridet daug ir stipriu pastoviu magnetu (tada atsiranda kita problema-prilipimas prie serdies ) is esmes ir sinchroniniai ir asinchroniniai - veikia vienodai. tiesiog sinchroniniu zadinimas atristas. o asinchroniniu - ikistas pacioje konstrukcijoje (sumazejusio NK saskaita).
kas liecia masinini genera - tu ten irgi siektiek nusisnekejai. jei ji sukt net su zadinimu - jis uzsigeneruos iki begalybes ir sudegs ji suvaldo butent akumas. nes ten atramine itampa yra. o zadinimo reguliatorius tiesiog palaiko reikiama rezima. jei nebus atramines itampos - pasidarys nevaldomas. net su reguliatorium. visa prijungta ir neapsaugota stabilizatoriais elektrionika gali nusproginet ir kaitrines lempos perdegt... uztat sincroniniai ir isgauna tokius ispudingus galingumus - nes reiskinys priklausomas nuo apsuku. asinchroniniuose tiesiog pereis i labai prasto NK rezima. daug kais ir nieko gero negamins.
-------------
su tuo aliuminiu apvijose, tai cia pigina tiesiog. varis labai brangus, nes jo mazai. aliuminio berods daugiau net uz gelezi yra naturaliai - tiesiog jis visas oksido pavidalu. bet varikliu charakteristikos bus sudinesnes beveik dvigubai. daugiau kais ir susiaures darbiniai rezimai.
padaryt tai aisku imanoma.
gytis13 2020-09-22 12:11
Na, man tie atradimai su elektromagnetais nelabai rimtai atrodo. Elektromagnetai kažkiek numuša naudingumo koeficientą, taupant automobilio bateriją tai svarbu tampa. Pvz, automobilio generatorius žadinimui naudoja apie 4 A, todėl jis nepatogus taikyti vėjo jėgainėse, nes esant mažai galiai mažas naudingumas gaunasi. Todėl vėjo energetikoje, ypač mažos galios naudojami generatoriai su pastoviais magnetais. Mažos galios varikliai būna su pastoviais magnetais, didelės paprastai su elektromagnetais. Išjungus variklį su pastoviais magnetais dėl jų traukos visgi pasipriešinimas jaučiamas žymus, su elektromagnetais nebūtų jokio pasipriešinimo. Kodėl būtent automobiliuose naudojami varikliai su pastoviais magnetais nežinau, viską galima padaryti ir su elektromagnetais, nebent yra kažkoks niuansas kurio nežinau
bahuriux 2020-09-22 12:41
Įmanoma įprastą trifazį asinchroninį variklį paversti į trifazį generatorių labai nesunkiai. Sukantis 3f asinchroniniam varikliui tereikia tik labai trumpam į vieną iš fazių paduoti šiek tiek srovės ir prašom jums 3f generatorius, toliau rotorius žadinasi iš statoriaus dėl praslydimo. Norint generuoti 50 Hz kintamą srovę teks sukti tokį generatorių truputi greičiau nei jo polių skaičius padauginatas iš 50, dėl praslydimo. Beja praslydimas asinchroniniame tiek variklyje tiek generatoriuje yra kaina kuri sumokama užtai kad naudojam ne pastovius magnetus, o elektomagnetus.
AAA000 automobilinis generatorius nesudegins šiuolaikinio auto elektronikos ir elektros prietaisų, nes tam ir yra įtampos reguliatorius kartu su šeperėliais vienam bloke rotoriaus zadinimui. Su salyga kad kalbam apie vakarietiškus automobilius bent jau nuo 1981. Kokie seni žiguliai gal ir buvo be tikro puslaidininknio įtampos reguliavimo, tik akumas stabilizuodavo įtampą per rėles. Gali laisvai atjungti betkurios auto ne senos žinoma akumą ir nieko nesudeginsi jei su generatoriumi viskas tvarkoj, esu bandes nevieną kartą.
AAA000 2020-09-22 15:17
tai tu pagazuok normaliai be akumo kad uzkurei - dar nereiskia, kad isbandei ivairiapusiskai.
priklauso nuo reguliatoriaus. LED sunku perdegint - jie tiesiog neima sroves. bet jei stovi kaitrines lempos ar halogenai - apkrova didele - sroves vartojimas smarkiai didinasi kylant itampai. reguliatorius stengiasi patenkint sroves poreiki - tai padidina zadinima ir jei silpnesne kokia lempa perdega - gali atsirast staigus itampos suolis. ir suzimba kaip krentantis meteoritas viskas
Xdmin 2020-09-22 22:41
Led ypac jautriai reaguoja i itampa, kuo aukstesne i tampa tuo daugiau amperu ima. Neveltui Led maitinimas riboja amperus o ne itampa.
AAA000 2020-09-22 22:50
taigi draiveris buna ikistas. be jo sudeginsi momentaliai. ten kur tu kalbi, buvo LED pradzia, kai nebuvo normaliu draiveriu. ribodavo primityviai. dabar kiekvienoje lemputeje jau sukista rimtas specializuotas draiveriukas.
vazzy 2020-09-23 10:29
vėjo turbinos naudoja generuoja energiją be magnetų. yra ir sinchroninių generatorių su magnetais, tačiau didelė dalis sistemos yra asinchroniniai be magnetų, kuriuos sužadina srove iš tinklo, šiuo atveju būtų iš baterijų, tačiau vėliau jis veikia autonomiškai.
https://en.wikipedia.org/wiki/Doubly-fe ... ic_machine
SaMaras 2020-09-23 11:03
Su generacija kaip ir viskas ok, tik kitas klausimas kai su regeneracija.. Nes kai sakykim jungi variklį į elektros tinklą per dažnio keitiklį ir jei variklis su didele inercine mase, tai jei per mažas stabdymo laikas tai dažnio keitikliai pradeda keiktis (na iš DK mažini greitį, o jei variklis iš inercijos sukasi greičiau, variklis pradeda dirbt kaip generatorius ir būna bėda..) Tai įdomu kaip būtų jei ne iš tinklo o iš batareikų būtų.. ar eitų padaryt, kad eitų į abu galus..
AAA000 2020-09-23 11:21
eitu. ir labai nesunkiai. tiesiog reikia cikline sistema padaryt. pilnaverte. nepertraukiamo veikimo. kur generacija ir darbinis ciklas visiskai atskirti. ir sujungti ratu. o ne kaitaliojama is generacijos i darbini ir atvirksciai. cia tiesiog nepilnaverte sistema.
rimta iranga daroma pilno ciklo. ar didesnio autonomiskumo laipsnio. bet tada pelnas mazeja is paslaugu tiekimo geriau padaryt sudinai ir turet pastovu klienta su pastoviu paslaugos poreikiu - tokia "siuolaikines" gamybos logika. va is to ir kyla is esmes visos "siuolaikines" problemos. tame tarpe ir ekologines, ir ekonomines, ir socialines... nes per daug apribota konkurencija rinkos reguliavimais biurokratiniam lygmeny... ir globalaus masto lygiu tai suformuoja probemas is menkiausio sudo - net ir tokiam paprastam dalyke kaip automobiliu kurime...
jull 2020-09-23 14:04
Led lengva perdegint. Auto generatoriaus reguliatorius i jokias sroves nereaguoja, tiesiog zadinimo itampa (ir proporcionaliai srove) tiekia tokia, kad gautu atitinkama itampa isejime. Sroves auto be akumo bus mazesnes nei su, primityviai del to, kad turim vienu dideliu komponentu maziau grandinej. Itampa su ir be akumo bus panasi ir niekas ten nedegs.
Del mano pirmo posto, perskaityk dar karta, ir gal vertetu pagooglint jei ko nors ten nesupratai pries rasant. Vertetu paskaityt ir baxuriux posta kaip papildyma.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Bentley“ kuria naujo tipo elektromobilių variklius - pasitelkė įprastai varikliuose nenaudojamus sprendimus ir pristato „Octopus“