„Tesla“ paaiškino, kodėl Kinijoje atšaukė daugiau nei 48 tūkstančius automobilių - tai tik Kinijos institucijų išsigalvojimai! (2)
„Tesla“ Kinijoje dėl važiuoklės defektų atšaukia daugiau nei 48 tūkstančius automobilių. Apie važiuoklės defektus jau anksčiau buvo rašę žurnalistai, o tie automobiliai nebuvo pagaminti Kinijoje. Taigi, daug kas manė, kad panašus likimas laukia ir Europoje bei JAV važinėjančių „Tesla“ elektromobilių. Tačiau „Tesla“ atstovai dabar pareiškė - tas atšaukimas buvo nereikalingas.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip jau rašėme, „Tesla“ Kinijoje atšaukė 48442 „Model S“ ir „Model X“ automobilius. Jie turės atvykti į techninio aptarnavimo centrus, kur bus pakeistos galimai per silpnos važiuoklės svirtys. Kaip teigia ne vieno „Tesla“ elektromobilio savininkai, tos svirtys tiesiog lūžta ir kartais tai gali būti pavojinga. Kiek trikdo tai, kad tie automobiliai buvo pagaminti Kalifornijoje, o žurnalistai panašius skundus fiksavo ir JAV, ir Europoje, kur jokie atšaukimai dar negirdimi. Kas nutiko?
Atšaukti automobilius su galimai per silpnomis važiuoklės detalėmis sugalvojo ne „Tesla“ - to pareikalavo Kinijos institucijos. „Tesla“ atstovai teigia, kad jokie defektai nebuvo nustatyti. Elektromobilių gamintojas yra įsitikinęs, kad galimai per silpnos važiuoklės svirtys nekelia grėsmės saugumui ir savo darbą atlieka taip, kaip ir turėtų. „Tesla“ teigia, kad važiuoklės svirčių problemos paveikė 0,05 % „Model S“ ir „Model X“ automobilių už Kinijos ribų ir apie 0,1 % Kinijoje.
Taigi, automobilių, kuriuos kamuoja važiuoklės gedimai, nėra daug. Tačiau taip pat galima pastebėti ir tai, kad Kinijoje jų yra dvigubai daugiau. Kodėl? „Tesla“ atstovė Elizabeth H. Mykytiuk teigia, kad kinai galimai iš savo automobilių tikisi per daug - važiuoklės problemas gali sukelti stuktelėjimai į gilias kelio duobes, šaligatvių bortelius ir panašias kliūtis. Kartais skilusi svirtis apie save praneša iš karto, o kartais problema blogėja su kiekvienu nuvažiuotu kilometru.
Taigi, „Tesla“ dėl defektų nekalta, tai kodėl automobiliai atšaukiami? To reikalavo Valstybinė rinkos reguliavimo administracija. „Tesla“ su tokiu sprendimu galėjo nesutikti, tačiau buvo nuspręsta, kad biurokratinių labirintų vengimas ir automobilių remontas yra geresnė išeitis.
Kita vertus, ką „Tesla“ padarė, kad šios problemos nekamuoja vėlesnių automobilių? Atšaukiami tik 2013-2017 metais pagaminti automobiliai - ar vėliau pagaminti „Model S“ yra stipresni? Turi kitokią važiuoklę? Ar tiesiog nespėjo susidėvėti ir pradėti lūžti?
Bet kuriuo atveju, panašu, kad atšaukimų JAV ir Europoje nebus. Ir tai net nebus didelis smūgis „Tesla“ reputacijai - atšaukimai dėl techninių problemų automobilių pramonėje yra gana dažni, o šis net nėra toks didelis.