Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2020-12-02 10:31
Taigi, grįžtam prie klausimo - o prie ko čia elektra? Kas nenori kad "padangos pasižymėtų taupumu - tiek žema kaina, tiek žemu pasipriešinimu" su paprastu (bet ne prastu) VDV?
immortallt 2020-12-02 10:44
VDV atveju tas efektyvumo pokytis tik neženkliai jaučiasi, todėl nėra tokios motyvacijos.
Straipsnyje keliamos prielaidos labai stipriai kelia klausimų dėl vienos vietos - regeneracinis stabdymas neva labai stipriai didina padangų dilimą. O tai stabdymas VDV ar stabdžių kaladėlėmis dėvėjimosi nedidina? Mano supratimu kaip tik, švelnus stabdymas padangų dėvėjimąsi mažina.
kestutisz 2020-12-02 14:46
Tai jau, "žema kaina" - kur čia didesnę motyvaciją rasti? Juolab pagal aprašymą tai ji ir tvirtesnė tai bent pagal straipsnį neikaip nematau kodėl turėtų būtet eletriniams karučiams gaminti visaip kaip geresnes ir net pigesnes, o VDV - prastesnes ir brangesnes. Tik kaip eilinė reklama bandant pajodinėt ant elektrinio arkliuko, nes na ką ten nustebinsi sakydamas kad kuriam naujesnes/geresnes padangas - taigi tą daro visi visada :)
immortallt 2020-12-02 15:05
Ok, žemesnės kainos akcento nepastebėjau, bet taip, čia ir klausimas.
Tiesa, galima būtų sieti su tuo, kad elektriniai automobiliai sunkesni, todėl didesnis spaudimas padangai yra, tai gal nereikia tokio minkšto mišinio ir pan.. Kietesnis mišinys, mažiau ir dėvisi, o VDV jau netiks, nes svoris automobilio bus per mažas. Bet čia jau buriu, ir neįsigilinęs, kad teigti šitaip.
HardAxe 2020-12-02 15:58
Dažniausiai tai aktualu tik lengviesiems.
Sunkesvoriams viskas atsiremia į bendrą svorį ir ašies apkrovą.
Atk 2020-12-03 00:37
pvz dviracio priekine padamga visada daug leciau devisi, todel ja galima statyti pagaminta is minkstesmes gumos. galine greiciau devisi, nes ja stabdant daznai dvviratis ciuozia ir trina ja, dar sukant rata ji irgi devisi, ypac, kai didelis pasipriesinimas yra, pvz i kalna vaziuojant ir stipriai minant... todel jei automobiliai leciau begetusi, nebutu naudojamas ju tas didelis sukimo momentas, tai gal dar ir maziau devetusi nei autumoviliu i prastu... bet tada ir stabdyt reikia palengca.
AAA000 2020-12-03 01:28
tu cia neturi supratimo isvis
dyla ne tik padangos ir stabdziu kaladeles. regeneracinis stabdymas gadina ir mechanine dali - pvz pusasius ir pakaba perkrauna, kaip nebudinga "tipinei vdv sistemai". ir net elektros varikli kaitina. jam reikia papildomo priverstinio ausinimo ir krenta jo tas "tobulas" nk - kuri skaiciuoja ir kaisioja visur tokie buhalteriai kaip tu
padangos tiesiog ryskiausiai pastebima vieta, tai visi ir uzsikabliavo ant tu padangu dylimo elektromobiliuose pilna savitu problemu ir jos nei kiek ne mazesnes... pvz jie maziau atsparus dregmei nei vdv... gal nori apie kokias kontaktu isdegimo problemas padiskutuot ir kiek tai kainuoja suremontuot? su vdv cia isvis net neislenda, iskyrus koki akumo neprisukta mases klema, kai keicia akuma vienakart per 5 metus...arba sakykim uzsilenks Teslos variklio kontroleris koks ir kiek tai kainuos sutvarkyt. lyginam su VDV - VDV sako - o kas cia per daiktas? jei ir turim - niekada nesugedo
immortallt 2020-12-03 09:14
Nuo padangų prie kontaktų... Net negali +- rėmuose diskusijos išlikti.
Jei padangos dyla greičiau dėl vairavimo įpročių pakeitimo, priežastis ne EV, o sunki koja. Lyginti tada reikėtų atitinkamų savybių (na bent panašesnių) automobilius.
HardAxe 2020-12-03 09:48
Kaži ar ta apkrova regeneruojant siekia bent 25% apkrovos kai spaudi gazą perdavimo sistemai. Čia tas pats, kaip palikus mašiną ant bėgio laužai variklį ir perdavimo sistemą. Visi pamiršta, kad nuspaudus gazą tos pačios detalės gauna daug didesnį krūvį.
O pakaba? Koks skirtumas pakabai per kurią vietą ratas stabdomas? Tu gal persikvalifikuok iš buhalterių į inžinierius?
immortallt 2020-12-03 10:30
Jam pirma riektų bent buhalteriu patapti. Dabar dedasi esantis inžinierius, bet net su ekonominiu išsilavinimu ir vien pasitelkiant logiką aišku, kad nusišnekama. Bet padangos dyla dėl kontaktų!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Continental“ bando specialiai elektriniams autobusams sukurtas padangas - kodėl jos turi būti ypatingos?