7 įdomiausi automobiliai, kurių netekome 2020 metais - lengvai pastebėsite, kodėl dingsta geriausi modeliai (5)
2020-ieji dar nesibaigė, tačiau kai kuriuos praradimus jau galime skaičiuoti. Pavyzdžiui, šiemet netekome labai daug įdomių naujų automobilių - gamintojai šių mašinų jau nebesiūlo. Ir štai kodėl.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ferrari GTC4lusso“
„Ferrari GTC4lusso“ - tai stipriai atnaujintas FF, pristatytas 2016 metais. Originalus FF buvo gaminamas 2011-2016 metais, „GTC4lusso“ - nuo 2016-ųjų iki dabar. Ir tai buvo išties įdomus automobilis! Prabangus GT sukurtas sportinių automobilių gamintojo, pilnas inovacijų ir įdomių dizaino sprendimų.
Pavyzdžiui, šio beveik 5 metrų ilgio salone lengvai telpa 4 suaugę žmonės („Ferrari“ pasaulyje tai yra labai praktiška). Automobilis yra varomas visais ratais, tačiau didelis 6,3 litrų V12 variklis (507 kW) yra sumontuotas už priekinės ašies ir labai žemai, todėl priekiniai ratai yra sukami per atskirą transmisiją. Ir taip „Ferrari GTC4lusso“ turi labai ilgą nosį, bet yra nepaprastai greitas ir stebėtinai patogus.
Jei norėtumėte nulėkti į pietų Prancūziją, tikriausiai nerastumėte tam tinkamesnio automobilio. Ir tai dar ne viskas - tai buvo vienintelis „Ferrari“, kuris mielai veždavo savo savininkus į slidinėjimo kurortus. Kai kiti „Ferrari“ modeliai žiemą praleidžia šildomuose garažuose, „GTC4lusso“ matuojasi žiemines padangas ir važiuoja toliau.
Ir tai buvo tikras „Ferrari“! Žemas, stilingas, gražiai dainuojantis ir tiesiog kitoks. Dėl to gaila, kad turtingi žmonės neturi skonio - „GTC4lusso“ bus pakeistas visureigiu, kuris pasirodys po poros metų ir nebus toks geras automobilis.
„BMW i8“
Kai „BMW i8“ 2014 metais žengė į rinką, tai buvo vienas iš įdomiausių sportinių automobilių. Visų pirma, jo dizainas nedaug kuo skyrėsi nuo anksčiau parodytos koncepcijos, o taip būna labai retai. „i8“ buvo futuristiškas ne tik dizainu, bet ir širdimi - jis turi trijų cilindrų 1,5 litrų variklį. Aišku, jis sujungtas su hibridine sistema ir 98 kW varikliu.
„BMW i8“ iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 5 sekundes ir yra labai taupus. Tačiau dabar tai jau nebėra toks įdomus automobilis ir jo technologijos pradeda atrodyti senstelėjusios. Kol kas BMW nežino, kuo pakeis „i8“. Gali būti, kad niekuo, nes hibridiniais taps kone visi markės modeliai.
„Bentley Mulsanne“
„Bentley Mulsanne“ - tai 5,6-5,8 metrų ilgio limuzinas, gamintas 2010-2020 metais. Tikras „Rolls-Royce“ konkurentas, daugeliu atveju jį net lenkęs. Subtiliai didingas, tvirtai prabangus ir meniškai suformuotas „Mulsanne“ priėjo savo kelionės pabaigą. Kodėl?
Galinės „Bentley Mulsanne“ arkos ir kai kurios kitos kėbulo detalės yra formuojamos rankomis. Žmogaus akis parenka ir tinkamiausią odą salonui. Ir net dviem spalvomis kėbulas dažomas meistrų, o ne robotų. Turtingi žmonių pasaulyje dabar yra daugiau, bet jie neturi skonio - klasė dabar nebėra madinga. Taigi, „Bentley“ tiesiog neapsimoka atnaujinti šį pasenusį modelį - juk „Bentayga“ - objektyviai vienas baisiausių naujų automobilių rinkoje - neš žymiai didesnį pelną. O atnaujinti „Mulsanne“ reikėtų, nes jis sunkiai suderinamas su šių dienų aplinkosaugos standartais.
„Mercedes-Benz X-Class“
Vienas iš retų šio sąrašo automobilių, kurių visai negaila. „Mercedes-Benz X-Class“ - tai prabangus pikapas, gamintas tik tris metus. Ir neblogas pavyzdys, kaip markėms svarbu pažinti savo pirkėją.
Tai - „Nissan Navara“ su prabangiu kostiumu. Tik pikapų pirkėjams tokios prabangos nereikia. „X-Class“ pardavimai visada buvo prasti ir šio automobilio buvo atsisakyta.
„Suzuki Jimny“
„Suzuki Jimny“ - mažytis visureigis iš Japonijos su 1,5 litrų varikliu. Tiesą sakant, jis toks mažas, kad Japonijoje jis yra priskiriamas kei klasei. 2018 metais į rinką žengė atnaujintas „Jimny“ ir iš karto pavergė tūkstančių žmonių širdis.
Ir kaip galėjo nepavergti? Tai - tikrų tikriausias visureigis, kokių dabar beveik nebėra. Be to, retro dizainas jį pavertė juokingai mielu. Ir prie „Suzuki“ salonų išsirikiavo didžiulės eilės. „Suzuki Jimny“ yra vienas iš tų automobilių, kurie yra brangesni dėvėti nei nauji.
Tik naujo „Suzuki Jimny“ jūs neįsigysite - vos po dviejų metų gamintojas nusprendė Europoje jų nepardavinėti. Tiesiog Europos Sąjungai jie yra per daug taršūs ir „Suzuki“ privalo atsisakyti savo taršiausių modelių, kad išvengtų baudų.
Ir taip, supratote teisingai - mažytis visureigis su 1,5 litrų varikliu Europoje nebus pardavinėjamas dėl taršos, kai žymiai didesni ir taršesni visureigiai su tokiomis problemomis nesusidurs. Žmonės nori pirkti „Jimny“, gamintojas nori juos parduoti, bet reikalavimai, kurių Europos Sąjungos gyventojai nekūrė ir netvirtino, neleidžia to daryti. Tos tragiškos emisijos - 178 g/km.
„Aston Martin Rapide“
„Aston Martin Rapide“ - tai didelis keturduris sedanas, gamintas nuo 2010 metų. 6 litrų V12 variklis priekyje ir kokybiška oda apsiūtas salonas skamba viliojančiai? Iš tikrųjų, „Rapide“ nebuvo toks praktiškas kaip atrodė. Senamadiška aliumininė konstrukcija stipriai sumažino saloną - ant galinių sėdynių sunkiai tilpo suaugusieji. Tačiau, aišku, „Aston Martin“ šio modelio atsisako ne dėl to.
„Aston Martin Rapide“ atsisakoma dėl kelių priežasčių. Visų pirma, modelis paseno - reikėtų naujo, kuris būtų praktiškesnis, technologiškai pažangesnis ir modernesnis. Antra, aplinkosauginiai standartai nemėgsta tokio dydžio V12 variklių. Trečia, turtingi žmonės nebeturi skonio - „Aston Martin Rapide“ bus pakeistas visureigiu DBX.
„Cadillac CT6“
„Cadillac CT6“ - tai jums tikriausiai mažai žinomas automobilis. Tai - didelis limuzinas, gamintas nuo 2016 metų. Europoje jis buvo retas, tačiau dėl to greitkeliuose traukdavo žvilgsnius. Tačiau dabar CT6 bus gaminamas tik Kinijoje, nes gamykla Detroite ruošiasi naujam etapui - ten bus gaminami elektromobiliai.
Ne viskas taip blogai - nors šiame straipsnyje įžvelgsite nemažai pagiežos ir paniekos apsimetėliams visureigiams, mes gauname naujų įdomių modelių. Tiesa, sunku atsikratyti įspūdžio, kad artimiausios ateities automobilių rinka bus vienoda ir skurdžiai baili. Kam gaminti įdomų automobilį, kai gali gaminti nuobodų ir uždirbti daugiau? „Volkswagen“ jau nebegamina „Beetle“ ar „Scirocco“ - šiuos neabejotinai įsimintinus automobilius pakeitė nežinia kaip atrodantis „T-Roc“. „Audi“ ruošiasi atsisakyti TT, nes vietoje jo reikės gaminti elektromobilius. Sedanai taip pat po truputį miršta, nes vietoje jų žmonės renkasi vienodus iškeltus hečbekus.
Bet pasibaigus šiam pereinamajam laikotarpiui turėtume sulaukti daugiau įdomių modelių. Nes markėms reikės suprasti, kad tapatybė ir charakteris joms yra reikalingi.