Kaip GM ruošiasi „Norvegijai duoti į veidą“ ir keistas „Audi“ atsakymas su pasikviesta „Sostų karų“ žvaigžde: elektromobilius pristatantys vaizdo įrašai, kuriuos būtina pamatyti (Video) (1)
GM vykdo naują reklamos kampaniją, vykstančią 2021 m. „Super Bowl“ metu, skelbdama savo įsipareigojimą elektrinėms transporto priemonėms. Ir nusitaikė į Norvegiją, šalį, kurioje per praėjusius metus du trečdaliai parduotų automobilių buvo elektriniai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Gera prielaida yra ta, kad jeigu Norvegija, mažesnė šalis su šaltomis arktinėmis žiemomis, gali išpopuliarinti elektromobilius, tai gali ir JAV. Pristatymas tikrai yra skirtas tam tikriems „Super Bowl“ čempionato auditorijos segmentams (ir ne tik).
Reklaminiame klipe vaidina komikas Willas Ferrellas iš „Saturday Night Live“, taip pat kiti Amerikos aktoriai, tokie kaip Kenanas Thompsonas ir Awkwafina.
Vaizdo įraše galite pamatyti naujausius GM elektromobilius – prabangų visureigį „Cadillac LYRIQ“ ir superautomobilį „GMC HUMMER EV“.
„Ši reklama su neprilygstamu Willu Ferrellu turi paskatinti mus visus persvarstyti tai, ką žinome apie elektrines transporto priemones, – sakė Deborah Wahl, GM pasaulinės rinkodaros vadovė. „Mes žavimės jo aistra elektromobiliams, o Norvegija siekia visiškai elektrinės ateities.“
Šiandien gerokai daugiau nei pusė naujų Norvegijoje parduodamų transporto priemonių yra elektrinės. Palyginimui, 2020 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose elektromobiliai sudarė mažiau nei 4 proc. rinkos dalies.
„Audi“ atsakymas
„Audi“ padėjo Norvegijai atsakyti į „GM“ reklaminį video su trimis keistais vaizdo įrašais. Į pagalbą pakviestas Norvegijos aktorius Kristofer Hivju, seriale „Sostų karai“ atlikęs Tormundo vaidmenį.