Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-03-07 21:41
Puiku automobilis kuris bus palaikomas 3 max 5 metus, paskui tieisog programiškai nustos veikti. Arba geriausiu atveju, kaip graužtukas padarė apribos performancą palei amžių savo elektromobiliams, nes tipo baterija nudususi. Na dar tuos 3-5 metus teks subskraibinti visokius programinius sprendimus. Va šito š mums ir reikėjo iš automobilių ar ne
Jei visos platformos bus vienodos, tai rinktis bus galima iš "pilko, pilkesnio ir pilkiausio dyzelio"?
Benediktas 2021-03-07 22:52
tavo citatoje nerašo, kad tik 3-5 metus bus palaikoma – pats prisigalvoji. Juk gali naudotis Android telefonu, kuriam 10 metų, nors programine įranga jau nebeatnaujinama.
daynewss 2021-03-07 23:35
Benediktinas padaugino Benidiktino ir nusprendė, kad jei gali įjungti 10 metų senumo Android telefoną ir juo paskambinti, tai reiškia juo gali naudotis. Įdomu, ką apie tai pasakytų koks Huawai telefoną įsijungęs Krupnikas, kokiais 2030 metais...
Benediktas 2021-03-08 00:12
Bazinėm funkcijom galėsi naudotis (Androidas nors ir senas - skambinti, rašyti, fotografuoti, klausyti muziką galėsi) Mašinos bazinės funkcijos važiuoti, pasikraut, signalizacija, audio tikrai veiks, nebent pasikeis krovimo standartas, tai reikės adapterio, tik nebus tokia išmani, kaip nauji modeliai - ir viskas. Kažkokių virtualių problemų lygioje vietoje prisigalvojate, kurių net negalite įvardinti.
GNU 2021-03-08 02:05
Nelyginkit obuolių su apelsinais. Automobilių gamintojams yra ir bus svarbi antrinė rinka, nes kuo brangiau gali parduoti dėvėtą auto, tuo jis patrauklesnis pirminiam pirkėjui. Beveik 10 metų senumo Tesla ir dabar galima važinėti be jokių problemų ar apribojimų.
zaliaakis 2021-03-08 07:39
Auto gamintojas uždirba parduodamas naujus auto. Tai kas minėjo kad ilgai neveiks, buvo teisus. Pasibaiks garantija, prasidės bėdos. Šitos strategijos auto gamintojai dar ilgai nekeis. Ir tikrai ne vokiečiai...
AAA000 2021-03-08 10:40
tu nesupranti net koncepcijos, ka cia gamins. kokios dar bazines funkcijos? cia tik viena funkcija - veiks arba ne. arba "kaip visada" - kazkoks sudinas pusiau veikiantis variantas...
cia pardavines auksto lygmens vairavimo funkcija integruota automobilyje. ir sitos funkcijos palaikymas pagal ju "pezalus" - bus kazkoks neaiskiai autonominis-standartizuotas variantas. Tesla kuria tokia sistema interneto pagrindu ir kelia tam savo palydovu tinkla. o cia kazkoks antzeminis variantas, kaip supratau bus.
nera cia ka aptarinet - nes kolkas nieko nera.
aplamai as manau jie per daug vilciu i tai deda. auksciausias gamybos lygmuo cia yra ne tokios paslaugos tinklo sukurimas (kad aplamai veiktu), o jos realizavimas visiskai autonominiu lygmeniu. grazos pinigu bus nedaug tiesiog - jei i tinkla sukis bus kazkas tokio - kaip sakykim google maps+navigacija. is esmes niekine kainos atzvilgiu paslauga. o jei persidiferencijuos vien i ta paslauga - praras labai daug - realios gamybos masteli pasauliniu lygiu... automobiliu rinkas irgi jau praradineja - nes kinieciu komponentai net su transportavimu per puse pasaulio ir laiko praradimu jau isstuma... ant kiek atsiliko... o programiskai vokieciai irgi uzsizaide, atsilikimas ir nuo kinieciu-korejieciu ir net nuo amerikieciu - nors lyg bande ten ant linuxu kazkoki suda prastumt...
nemanau kad kazkas bus rimto... uzsikasineja vw kapo duoben pamazu...
Benediktas 2021-03-08 10:48
Taip, bet žmogus kalbėjo apie programinę įrangą. Ar gali įvartinti, kas galėtų būti blogai su programine įranga pvz.? Nevažiuos automobilis, ar kas?
Benediktas 2021-03-08 10:53
Iš tavo kalbus eina suprasti, kad VW jau amen. Jei VW nepakels savo palydovų, tai Golfai sustos vidury kelio, garantijai pasibaigus ir mašiną reiks išmest į metalo laužą.
AAA000 2021-03-08 10:55
as galiu. issipleti seno telefo galimybes - per tas tavo 'bazines funkcijas" isirasai koki faila, visokiais imanomais budais -ir distanciskais ir laidiniais. ir ta tavo subtili ir veikianti iranga viska "bazisko" daro. irasineja, perkelineja, pervardina, trina, skaido ir kitoki suda mala - su tais "baziniais" duomenimis. viska "bazisko" - bet pacio failo niekaip neatidaro net jei formatas tinkamas - tai ten per didelis, tai ten kokia nors "super programine" beda, koks nors buferis persikrauna, kokio nors atvaizdavimo generavimo greicio nepakanka, o kadrais nemoka ir pan "super nebazinis" sudas...
AAA000 2021-03-08 10:59
as senai pastebejau - kad niekaip nepagauni tu esmes...
golfai nesustos vidury kelio. jie sustos atsimuse i kokia "nebazine" kliuti. ir "bazini" glusa uzmus tiesiog is esmes nieko blogo - nes cia labiau per daug "baziniu" atranka vyks. programine naturali
Benediktas 2021-03-08 12:23
Kokio tau failo mašina neužkraus, kad negalėsi su ja važiuoti?
Benediktas 2021-03-08 12:24
Nebazinės kliytys pas jus tik galvoje, kai vaidenasi nebuti baubai, kai kalba pakrypsta apie elektromobilius.
Benediktas 2021-03-08 13:23
Tai dabar visas naujas mašinas su Moskvicium lyginsim? Bet tai beviltiksa, nes Moskvicius labai patikima mašina buvo, o kuo toliau tuo labiau prastesnes ir prastesnes masinos bus gaminamos. Galetu atnaujinti Moskviciu gamyba, Rusija turetu pasisekima pasaulyje.
kestutisz 2021-03-08 13:42
Kai išsipildys ta baisi distopija - kai vairuoti teisės nebeturėsi, tik šildyti sėdyne autonominių auto pasaulyje - softo nebepalaikymas bus problema. Be subscription'o (kuriam reikės minimalios, dar palaikomos, hardwaro versijos) irgi niekur nevažiuosi :)
Benediktas 2021-03-08 18:22
Elektrofobai Savrbiausia, kad dar niekas nieko panašaus nedaro ir neskelbia, o yra, kurie jau bijo savo fantazijos vaisių. Kai bus tada pažiūrėsim. Čia panašiai, kaip seniau žmonės bijojo TV.
AAA000 2021-03-08 19:26
kaip tik DABAR turiu draugeli darbe isvariusi uz 2 rajonu ribos su "siuolaikiniu" pasateliu. ir nustipo griztant kazkoks kompas. vaziuot vaziuoja dar - spaudineja ka nori, kazkoks avarinis-testinis rezimas isijunges. daugiau 50km/h nevaziuoja, vietoj 2 val prognozuoja atvaziuos uz 6-7 jau logistika teko keist kitu masinu suplanuoto naudojimo 2 dienom priekin... o tas magistrale turejo i kazkokius antraeilius pusiau apvalytus sunkelius keist - nes gi stabdis bus eisme nerealus - srautai vakare afigienni visokiu furu... ir dar gal debiliniai konservu coronos postai gali papult...
prie ko cia rusija ir moskviciai - makaronus konservu issikabliuok pirma pries komentuodamas apie elektromobilizma
immortallt 2021-03-08 20:37
Kai automobiliuose nebebus vairo, 95%, kad automobilio savininkas bus korporacija ar net pats gamintojas. Taip kad jo programinis atnaujinimas bus ne tavo bėdos.
Automobilis po garantijos nevažiuojantis? Dauguma VDV automobilių turi 2-3 metų garantiją. Tai jie po garantijos nebevažiuoja? Važiuoja. Tai ko šlykščiai meluojate išsigalvodami nesąmones?
kestutisz 2021-03-09 10:33
Važiuoja. Kažkiek. Bet labai jau norisi atsikratyti dar iki garantijos pabaigos :) Pvz kai "beveik naujai" (kažkur iki 3m) auto nupuvo dar ir duslintuvas, amortizatoriai dar ten kažkas - teko atsikratyti dar iki "5m garantijos" :)
Na, bet čia ne apie tai, aš apie baisią ateitį kurios kai kurie nori - tik autonominius auto, tai ten jau vietos tokiem kur "be garantijos" nebūtų.
bahuriux 2021-03-09 10:34
Ar skaitei straipsnį? Ten teigiama, kad visi skirtumai tarp ekonominės ir prabangios auto bus sukurta ant softo pagrindo, kuris suksis ant vieno hardwaro. Nemanau kad dabar yra tokių auto, tai ir lyginti b* su pirštu nėra reikalo. Tai kad tie nauji turbininiai mažalitriai varikliai dvesia nei garantijos nesulauke, ką ten po garantijos, na nevisi 100%, bet daug tokių. Dar mažai esat susidūre su tuo kad, dėl seno hardwaro naujas softas neveikia (tyčia arba netyčia), arba veikia blogai ir esi priverstas keisti 3 metų senumo kompą, ar tlf.
Paprasčiausiai vw pareikš, sorry bet jūsų 5 metų senumo auto mes nebepalaikome, todėl dėl valdžios įstatymų (lobistų naudai) mes turime išjungti jūsų auto, nes jis nebeatitinka naujausių softwarinių saugumo standartų, nes "geležis" nebepaveža viso to bloatware. Na aš čia hiperbolizuoju, bet esmę manau pagavot link kur viskas gali nueiti su godžiais melagiais kaip vw (dyzelgeitas) ir eurobiurokratais.
Be to palikti visus auto vairuojamus tik autopilotų didelė klaida, dar didesnė klaida jei jie visi bus debesyje ir nesugebės autonomiškai be interneto važiuoti. Nes jei debesyje visi sėdės lūžus internetui, ar debesiui bus daug avarijų mirčių ir 0 vienetų važiuojančių automobilių. Užtenka vieno saulės žybsnio ir labanaktis visi automobiliai nebevažiuojantys ir galbūt nebepataisomi išskyrus kėbulą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ dirba prie tokio automobilio, kokio dar nesame matę - aiškėja, kada „Project Trinity“ išriedės į gatves ir kuo jis bus ypatingas