Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
who 2021-05-07 17:35
Plienas atgyvenęs, gal nebent rėmui prasminga naudoti. O skardos galėtų būti pakeistos, kad ir kanapių pluoštu.
AAA000 2021-05-08 00:46
pats tu atgyvenusio mastymo
plienas yra gal geriausiai istyrineta medziaga ir dabartines civilizacijos faktiskai vos ne esminis pagrindas. arba sakyciau musu visu geroves priezastis nr1. koks betonas gal tik galetu dar pasilygint nebent...
tas kanapes gali susikist... tai tik prie plieno sukurtos geroves civilizacijos kazkoks neesminis patobulinimas. is esmes kazkokia siuksle ir tarsos saltinis...
istorijoje net civilizaciniai amziai skaiciuojami... yra kruvos akmeniniu civilizaciju. ar kruvos metaliniu - kai nezinojo plieno, o tik koki nors gryna metala. kai atrasdavo pliena, nors trumpam - atradejai bent puse visu pasaulio bezdzioniu uzkariaudavo vos ne vienos kartos begyje.
be plieno mes beveik nieko daugiau ir neturim sukure... tik kazkokie nusiziurejimai jau esamo gamtoje...
who 2021-05-08 08:35
Buvo bandymų su stiko pluoštu, kad ir visiems gerai žinomas Renault Espace. Stiklo pluoštas turi kelis trūkumus, sunkiau suformuoti, daugiau rankinio darbo, deformuoantis lūžta. Dauguma gamintojų nuėjo lengvesniu keliu. Skyrus laiko ir investicijų, trūkumus galima pašalinti, naudoti alternatyvias medžiagas. Man kaip vairuotojui, nepriimtina nurašyti auto dėl kėbulo korozijos, kai mechanika/elektronika dar gali atlaikyti dešimtmetį. Amžiai keičiasi, laikas palikti plieną/naftą praeityje.
AAA000 2021-05-08 10:05
man kaip vairuotojui/keleiviui svarbiausia yra mano gyvybe toje dezeje. o kad nerudytu - yra tik pageidautina savybe, kuria mielai pirkciau.
kompozitai turi kelias geresnes eksplotacines savybes (labai nedideles ir siauro pritaikomumo), bet kad nerudija - cia isvis niekine savybe. jie sensta. dar greiciau is esmes. ir tampa nebenaudotini. plius jie ilgaamze siuksle - nes suirimo greitis nestabilus... tik parodei kad visiskai nesupranti technologiniu savybiu. nes tai ka parasei - isvertus i lietuviu - tau svarbu kad deze kurioje mirsi atrodytu graziai
plienas net deformacineje avarijoje elgiasi labai pageidaujamais ir ivertinamais budais.
reno espeisai ir dabar labai daznai dar naudojami. kaimuose vistas juose laiko nes i kompozita gali net sykt ir myst ir jis nesurudija... o negali net atgaut likutines vertes - nes ji principe minusine. nu bet sutinku - graziai atrodo nerudija ja matai... stiklas irgi nerudija, gali daryt stiklinius auto kebulus... jei labai noresi - padarys ir toki... tau asmeniskai.
pabande trabantus vokieciai. padare isvadas kad visiskas sudas... po 20 metu prancuzai perbande ideja...TIK PER 20+ METU, KAI KINIECIAI PER PUSMETI PERBANDO.. IR TU TAI tarp eiluciu AISKINI KAIP SIUOLAIKINE PAZANGA
net formulej kur nauoja visokius anglies pluostus, nera is esmes jokia pazanga, o tik eiliniai medziagos bandymu etapai.
technologijos saite sunku tokiu rast... bet vis i islenda i eteri...
geriausia ideja medziagose buvo plastikai - bet ir jie neiveike plieno. pritaikymas ribotas. kompozitai kolkas yra visiskas sudas...
aplamai tik runkeliai suvokia pazanga, kad kazkokia medziaga turi isstumt kita ir vertina tai kazkokia atgyvena ir pan...
technologiskai pazanga vertinama visiskai kitaip - medziagu gama pleciasi. kartu plesdamos technologines galimybes. ir persiskirsto tik naudojimo proporcijos. ir plienas nr1 kolkas visur. ir greiciausiai net visada... as manau potencialo isstumt pliena is nr1 pozicijos turi nebent biologines technologijos. kompozitai tikrai ne...
immortallt 2021-05-08 10:33
Tikrai per mažai susipažinęs su šiuolaikiniu plienu. Plienas gali būti net lengvesnis nei aliuminis turėdamas tokias pačias ar net geresnes charakteristikas. AHSS pasižiūrėk
Ir kai sako, kad automobiliai prieš 15 metų buvo gaminami tokie patys, tai labai klysta. Daugiau nei 80% naudojamų medžiagų automobiliuose prieš 15 metų net neegzistavo rinkoje.
Talkatif 2021-05-08 19:31
Dažniausiai medžiagas keičia dėl jų kainos.
immortallt 2021-05-08 23:10
Medžiagas keičia dėl kainos, dėl jų savybių. Kartais tau geriau investuoti papildomus 200€ į automobilio plieną, bet sumažinti automobilio svorį, išlaikant standumą ar jį pagerinant, bet ir išvengiant investicijų į geresnius stabdžius, ar tiesiog pasiekiant mažesnį svorį ir geresnę dinamiką, ar pagerinant automobilio elgseną avarijos metu, kas gali leisti sumažinti kainą saugos sistemų, atsisakant kai kurių techninių sprendimų.
Yra daug faktorių, ir aišku kaina yra vienas iš pagrindinių faktorių, nes pirkėjui tai vienas iš pagrindinių faktorių.
who 2021-05-08 23:20
Visą laiką taip buvo, resursai pradės sekti, konkurencija tarp šalių, atsiras pigesnių ir mažesnėmis sąnaudomis gaminamų medž. Jau dabar dalis medžiagų keičiama į aliuminį, plastikus. Prognozės kad per ateinančius 20 metų plieno poreikis auto industrijoje sumažės 40%, tai kuris čia klysta. Dėl saugumo, turėtum kas 5 metus auto keisti iš salono ir jokiu būdu nepirkti iš vakarų parvarytų prikeltų antram gyvenimui. Net originalios oro pagalvės senstant gali nesuveikti arba ne taip kaip turėtų. Bet 90% saugumo priklauso nuo pačio vairavimo įpročių, o 3% kurių niekaip negali įtakoti, tarkim fūra tavo juostoje sprogus padangai, kai lieka tik sekundė reaguoti.
immortallt 2021-05-09 12:07
Aliuminis plieną keisti turėtų dėl svorio, kad išlengvintų ir atpigintų automobilius.
Atsiradus AHSS ir augant plieno kainoms taip gali ir neatsitikti. Šitoms prognozėms jau 10 meųt yra.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip automobilių gamyklose plienas nuo rūdžių apsaugomas prieš dažymą? Paprasta „Audi“ inovacija padės saugoti gamtą