Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2021-06-10 13:57
straipsnis nebent imortalams ir panasiems buhalteriams kur skaiciuku ekraneliuose fanai...
koks skirtumas ka ten rodo kazkokie ekraniukai? perkant deveta ju gali net isviso nebut. pasiemi. pakrauni maks, ar reikalauji is pardavejo, kad butu pakrauta. susimoki jam kokiu 10-20€. susisodini dar bent 3 draugus - pageidautina storesnius ir stambesnius. ir pravaziuoji 90km/h+ iki maksimumo susijunges visus kondicionierius ir muzikas dugnais. tipo cia labai sunku 200-250km testa padaryt per 2-3 valandas? pardavejas tegu sedi salia arba duoda testuot. nedakrove - jo bedos, tau nauda jei sugeba apvaziuot kiek tau reikia - nuperki. jei nesugeba - palieki pagriovy ir pardavejas pasiema pats. ar net primusi ir atsiimi tuos 10-20€ - jei ziauriai maziau nuvaziavo. o jei nesutinka testo daryt - eini pas kita pardaveja.
negi sunku? elementari procedura. su vdv galima apknist issidevejime. su elektromobiliu - NIEKAIP.
visa kita devetam elektromobilyje juk nesvarbu. nes veiks arba lengvai keiciasi, ir BUS lengvai gaunama srote. svarbu tik akumo REALI bukle. jei jis dar turi talpos - elektromobilis tiesiog vaziuos su kroviniu reikiama atstuma maksimaliu leistinu greiciu. o verte elektromobilio butent tokia - kiek jis sugebes nuvaziuot per viena karta.
ta durna istatyma net reikia panaikint - kad atsako ten kazkaip uz ufonautiskus defektus - cia sukele kainas ir issodino daug zmoniu. numuse gerove bent 5% salyje tas debilinis istatymas. del keliu imortaliuku...ir labai daug specialistu realaus darbo emigravo. kur kure realia pridetine verte. o isikure tik kelios papildomos buhalterinio aptarnavimo firmeles... kur ima pinigus uz visokius teisinius aptarnavimus... visuomene naudos isvis negavo, tik zala ir mokescius... nes susimoka PAPILDOMAI visi, o paslauga nisine...
sigun 2021-06-10 15:27
Mane naudotų elektromobilių rinka atbaidydavo dėl visai kitos priežasties - nu kodėl juos sukūrė tokius baisius? Negi nisano ir mitsu vadovams taip įstrigo mintis, kad dėl didelės kainos normalūs žmonės nepirks, užtai reikia padaryti tokias baidykles kaip miev ar pirmos kartos leaf, kad kokie nors netradicinio grožio vertintojai užkibtų? Tiesa, nuo kokių 2013m situacija pradėjo taisytis, atsirado ir normalesnių, bet užtai ir išlaikančių kainą.
kukulis4 2021-06-10 15:48
O kam pirkt naudota? Nauja reikia pirkt.
HardAxe 2021-06-10 16:24
baterijos talpą tikrai lengviau patikrint negu visus VDV mazgus...
kestutisz 2021-06-10 21:16
Man pagrindinė problema - užsistatau filtrą, kad iki kokių 5-8-10k, nedaužtas, pageidautina 4 ratais, 350+km range - ir nėra ką pirkti :))
gytis13 2021-06-10 21:20
Kažin ar viską ta akumuliatoriaus talpa kurią gali patikrinti pasakys? Greičiausiai bus taip kad ims nusibaiginėti celės retkarčiais, o rasti sugedusią gali būti problematiška, jei priėjimas ir ardymas durnas. Taigi nusiperki, patikrini viskas gerai tuom kart, o po kokio mėnesio celė tik taukšt ir gatava. Ir terliokis, pataisai, vėl kita celė nusibaigia.Ir gaunasi automobilis nepatikimas, kadangi senas. Gali būti visokių cirkų su akumuliatoriais
AAA000 2021-06-10 22:38
del ekologijos, ziedines ekonomijos, bendros visuomenes geroves, asmeniniu resursu taupymo strategijos, kad neisigaletu biurokratizmas, kad butu gaminama maziau siuksliu ir dizainerisku -beprasmisku nesamoniu, kad civilizacija vystytusi, o ne stagnuotu, kad funkcionalumas isliktu tonuse ir t.t. milijonai naudingu dalyku. pirkt nauja - cia yra nisinis dalykas - parazito strategija. pirkt vien tik nauja - cia jau krastutinis radikalusis parazitavimas - ir pas mus jis net iteisinamas kai kur istatymais... o paskui visokie imortaliukai ir kiti buhalteriukai propagandas varineja - kad problemos ant galvos jiem asmeniskai krenta...
va del ko verta globot istatymiskai naudotus daiktus ir ju apsikeitimo tradicijas. duoda papildome gerove, ja fiksuoja ir siaurina piktybiskai diegiamu problemu atsiradima.
as tau galiu ir tiesiau paaiskint - jei nesuvoki kame beda . jei tu visada noresi tik nauju daiktu, ir per daznai surinksi dauguma tokio kvailo noro klausimu - kazkada situacija prieis iki tokio tasko - kad sita "noretoju" dauguma bus fiziskai iszudyta nes problemai issprest nebebus jokiu kitu veikianciu priemoniu ir bus tiesiog savaiminis genocidas. va ka is esmes reiskia "tik nauju elektromobiliu" pirkimas ir galvojimas kad tai puiki ideja. technologija nepatikima ir nelaimejusi. nors gera. tiketina bus masine - bet cia kolkas tik viltis. antriniu/devetu rinka nuo to apsaugo. jei ji nesiformuoja - vadinas technologija nepilnaverte...
HardAxe 2021-06-10 23:41
Yra automobilių su lizinginiais akumais.
Nežinau kaip tiksliai veikia, gal galima pirkti be akumo ir nusipirkti naują vietoj to?
AAA000 2021-06-10 23:47
cia tik teslu problema. jie specialiai taip daro. kad butu "firminis" komponentas. bet jau senai apeita sita ju nesamone - ismeta teslini akumu slamsta, ausinimus ir kitas nesamones. ir sukisa visa celiu komplekta kaip sistema su valdikliais, ikrovimu, softu, papildomais ekranais ir visu kitu. Muskas kai sita suzinojo - kad taip imanoma ji apipy*** - pradejo skiest iskart apie kebulini akuma - neisimama, "inovacini" lengvume, atpigimus, ilgaamziskumus ir panasias pasakeles nemanau kad turi net normaliu prototipu... bet kazka darys tai tikrai.
Robkinas 2021-06-11 06:47
Tu tikriausiai neturi ka veikti apskritai gyvenime? Nes kada beuzeiciau i technologijos.lt, po daugelio straipsniu tavo komentarai po kilometra ilgio
kukulis4 2021-06-11 06:53
Nah, cia tu taip galvoji, nes mazai uzdirbi. Uzdirbtum daugiau - poziuris greit keistusi
ElniaRagis 2021-06-11 09:13
Nah, daug uždirbt nereikia, kad sulaužius pataisomą daiktą bandytum jį sutvarkyt, o tik poto jei neįmanoma pakeist. Turiu realių pvz kaip žmonės triskart mažiau (gaunasi, kad giriuosi, nu bet čia daugiau dėl sustiprinimo) už mane uždirbdami perka naujus dalykus, nors lygiai tą patį jie jau turi, kartais net ne seną, tiesiog tingi paieškot.
nebūsiu toks kategoriškas kaip AAA, nemanau, kad pirkt naujus daiktus yra parazitiška, bet kad trumparegiška tai tikrai taip.
kukulis4 2021-06-11 10:25
Nesuprask manes neteisingai. As tiesiog erzinu ta sizofrenika O jei neissidirbinet ir kalbet rimtai - nebus zmoniu kurie perka naujus daiktus, - nebus tu daiktu antrineje rinkoje. Visiskai sutinku, kad ne visuomet yra tikslinga pirkt nauja daikta, ypac, kai naujas daiktas perkamas vietoj seno vis dar veikiancio, ar naujas daiktas yra ne pagal kisene.
Kalbant apie automobiliu antrine rinka, tai reikia suvokti, kad cia musu, post sovietinio bloko gyventoju problema, kad uzdirbam salyginai nedaug, ir kad naujo automobilio isigyjimas seimos ukiui daznai yra tiesiog neimanomas. Gamintojai, visgi, orientuojasi i rinkas, kuriose naujas automobilis - pirmas pasirinkimas, ir jis keiciamas po 3-4 metu naudojimo. Apie ekologine tokio modelio puse nenoriu kalbet...
slawcka 2021-06-11 12:28
Tau žmogus apie žiedinę ekonomiką, apie gamtos tausojimą, resursų saugojimą , o tavo išvada , kad jis tiesiog pinigų neturi? Užuojauta tau, savanaudi materialiste.
HardAxe 2021-06-11 13:05
paskaityk kukulio žinutę virš saviškės
kestutisz 2021-06-11 14:00
Na, net ir naują (ir ypač naują) perkant yra svarbi antrinė rinka - kaip tu jį parduosi baiginėjantis garantijai (ar kiek dyleris atpirks). Va pvz jau niekad to tricilindrio š*do nepirksiu - jo neįmanoma parduoti :) Visi žiūri į besikratantį variklį ir galvą kraipo - čia tikrai ne dyzelis? :))
sigun 2021-06-11 14:59
Ne tiek jau daug rinkų, išsivysčiusių labiau nei JAV ir Vakarų Europa, o šiose antrinė rinka netgi labai egzistuoja. Dėl įpirkimo irgi nesutikčiau. Per paskutinius 20 metų pakankamai paėjom priekin, kad įsigyti lizingu naują automobilį visiškai realu vidutines pajamas gaunančiai 4 asmenų šeimai (nepaėmusiai gerokai per didelės būsto paskolos ir neduok die dar greitų kreditų). Tiesiog jei automobilis nėra darbo įrankis, tuomet naujas iš salono yra gana prasta investicija.
kukulis4 2021-06-11 20:18
Na kaip cia pasakius - USA ar vakaru europoje antrine rinka egzistuoja daugmaz tiek, kiek perekupu atvaziuoja is skuresniu saliu, ir nuperka atvazinetus automobilius. Va pas mus Lietuvoje veikia tikra antrine rinka.
Del nauju automobiliu pirkimo - taip, vidutines pajamas gaunantys lietuviai pamazu, bet tampa pajegus ipirkti naujus automobilius, ir tas yra gerai. Blogai yra tas, kad nemazai kam vis dar veikia tas ubago mentalitetas, kur uz 25k eur vietoj naujo ekonomines klases vidutinio dydzio sedano ar SUV, imamas kad ir 10-12 metu senumo, bet permium'as. O verta ar neverta pirkt nauja automobili - cia nera vien juoda ar balta. As va, pavyzdziui, nusipirkau nauja automobili, atvazinejau 5 metus ir buvau ziauriai patenkintas, nes problemu su tuo automobiliu buvo mazai, o kai buvo - jos buvo sprendziamos greitai, ir ne uz mano pinigus. Dabar beveik metus vazineju jau be garantijos, ir pradeda lyst visokios smulkmenos, kurias reikia tvarkyt, ir tas nervina, tai manau, kad imsiu ir pakeisiu vel i nauja.
gytis13 2021-06-12 10:50
To kukulis
Tai atvirai pasakius ko vertas tas naujas automobilis jeigu po 5 metų jau lenda problemos? Mano patirtis senų automobilių srityje kur kas teigiamesnė, važinėji ir nesiskundi per daug, o gedimų visada pasitaiko. O dėl premium senų mašinų segmento tai sutinku pilnai su tavim, nes kai ubagas bando mėgdžioti poną tai nelabai kas gaunasi. O su elektromobiliais tai neaišku kas bus, kažkada kalbėjau su Nissan leaf vairuotoju, sako po 4 metų eksploatacijos talpos sumažėjimas pastebimas akivaizdžiai. Autoplius pilna tų padėvėtų elektromobilių, ir kainuoja ne kapeikas kolkas
kukulis4 2021-06-12 16:48
Na, 5 metu automobilis toli grazu nera naujas. Problemos kartais lenda ir visiskai naujiems. Tiesiog kol yra garantija, tos problemos - ne tavo. Po garantijos turejau realiai dvi problemas su masina - perdege viena pakaitinimo zvake - cia nieko baisaus. Nuvariau i servisa, sumokejau, pakeite visas keturias, nebuvo nei brangu nei ilgai uztruko. Kita buvo slyksti - nudilo tokia automatines PD pavaru perjungimo svirties fiksavimo plokstele (plastmasine), ir kartais taip budavo, kad tekdavo jungiant is P i D panaudot gerokai daugiau jegos, nei kad noreciau. Nuvariau i servisa paziuret - ploksteles atskirai neturi, keicia visa kelma su pavaru perjungimo svirtim - detale + darbas - 1400 eur. Savaitgali issiardziau pats, issiemiau detale, nusibraiziau, atsispausdinau su 3d printeriu, ir dabar jau beveik 3 menesiu vazineju - veikia puikiai. Aisku dar buvo galima ieskot po srotus, bet cia ir yra ta vieta, kuri mane uzknisa - ieskot kompromisu. Butu buvus garantija - ne mano problemos - darykit, kad veiktu. Norit keiskit plastmase, norit keiskit kelma - man vienodai. Va cia tas naujo automobilio ir garantijos privalumas (bent jau man).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pagrindinė priežastis, kodėl naudoto elektromobilio pirkimas yra toks sudėtingas