Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
assa 2021-06-12 17:25
dar pamiršai paminėti, kad kol tau tvarko mašina, pasiimi pakaitinę,ir naudoji savo reikmėm, kiek ir kur tau reikia. Serviziuke pakaitinės bent jau man neduodavo Jau nekalbant apie tai, kad naujas auto rimtesnės avarijos metu, iš prastos investicijos gali patapti geriausia gyvenime... O tokios smulkės kaip visos veikiančios knopkės ir navarotai manau net minėti neverta..
gytis13 2021-06-12 17:50
Aš va pažiūrėjau kas autopliuse darosi su senais elektromobiliais. Pilna Nissan Leaf padėvėtų 2011 metų kaina apie 3500 eur, tipo geros ridos, pravažiuoja pakrautas apie 100 km. Tai ar vertėtų pirkti tokį žaislą, kai akumuliatoriai aplamai tarnauja apie 10 metų, labai nepatraukliai atrodo. Aišku yra naujesnių ir geresnių tik atitinkamai kainuoja. Aplamai Nissanai vyrauja, kitokių markių mažoka. Taip kad kolkas graudu toj senoj elektromobiklių rinkoj, reiktų kad akumai bent 15 metų laikyt sugebėtų.
kestutisz 2021-06-12 20:03
100 jie nevažiuoja, arčiau 60 ir realių vartotojų potyrių. T.y. jei gyveni kažkur bent jau kotedžiuke priemiestyje, jei nusiteikęs kasdien nepamiršt pakraut kaip telefono, gal dar nusteikęs prie darbo sveikai leisti laiką - vaikščioti parūkyti, tuo pačiu bandant susišaudyt vietą kur dakraudinėti tai naudotis įmanoma Na, bet sakė realiai kančia ir tuom tikiu. Ok, tarkim baterijos tai ką iš jų norėti - kiek koks 10'tmetis notebookas dabar laiko? Bet dar ir dėl išvaizdos bėdelė - visų laikų dizaino pravalo konkurse drąsiai gali kautis dėl pirmos vietos su Multipla :)
vytautas50 2021-06-12 21:51
HardAxe 2021-06-12 21:56
gal kas žinot kaip passato GTE baterijos laiko po kelių metų?
Po truputį pradeda kirbėti mintis apie ~3metų GTE praktiškumo sumetimais. Arba caddy. Bet nusipirkus caddy paskui pusė draugų nesisveikins
Xdmin 2021-06-12 23:53
Pirmos kartos Leafams galima ideti naujas baterijas, taip atstuma pagerinant iki normaliu 200-250km.
https://www.youtube.com/watch?v=C4nS_tSQiVQ
AAA000 2021-06-13 04:01
cia butent ir yra sovietizmas - "ne pagal kisene"
sita funkcija yra iperkama visuomenei. keliaut-judet "siuolaikiskai greit", ir kokybiskai. ir individualiai. sovietizmas yra butent pas tave - nes tu skaidai i "va anie neiperka" kas 3-4 metai ir dar butinai "nauja"
klausimas tik tame - cia del individualaus kvailumo ar del kazko kitko?
pagal mane pirmiausia vazinejimo funkcionalumas ir jo islaikymo kaina. visuomenes daugumos mastu. siekiamybe 95%+. jei atsiranda kazkokios dideles grupes - kurios "issodinamos" del priimamu visokiu politiniu sprendimu, ar "neiperkamumo", ar kaip tu aiskini - gamybininku maksimalaus pelno siekio - cia jau per daug glusu ta toleruoja...
pelnas yra parazitavimas irgi - pats savaime.
gamintojai turi vystyt gamyba tokia linkme - kad visuomene gautu maksimalia paslauga minimaliausiomis sanaudomis. uzdirbt pelna jiems leidziama tik del to, kad jie nuolatinai tobulins sita visuomenes geroves santyki. jei jie netobulina - gerove nebekyla, o susikoncentruoja tik i pelno didinima - tokius gamintojus jau reikia raukt/bauduot/ribot ju veiklas. su automobiliais tas ir vyksta... funkcionalumas nebekyla. dar net mazeja... o naudojimasis brangsta ir sudetingeja. cia jau aiskiai nesamone...regresas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pagrindinė priežastis, kodėl naudoto elektromobilio pirkimas yra toks sudėtingas