„Plaid+“ versijos išvis neliko, o dabar „Tesla“ stipriai padidino „Model S Plaid“ kainą, nors dar net nepristatė pirmųjų automobilių - kas čia vyksta? ()
„Tesla“ metų pradžioje atnaujino „Model S“, pristatydama „Plaid“ ir „Plaid+“ versijas. Šie automobiliai savo pirkėjų dar nepasiekė, o programoje jau matomi didžiuliai pokyčiai. „Plaid+“ nebeliko, o „Plaid“ staiga stipriai pabrango.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Model S Plaid+“ buvo atšauktas dėl to, kad „Tesla“ nebemano, kad labai didelius atstumus tarp įkrovimų nuvažiuojantys automobiliai yra reikalingi. „Tesla“ pasitiki savo „Supercharger“ tinklu ir nemano, kad elektromobiliai netinka ilgoms kelionėms.
O dabar „Tesla“ dar net 10 tūkstančių dolerių padidino „Model S Plaid“ kainą. Dabar šio automobilio kaina prasideda nuo 129,9 tūkstančių dolerių.
Aišku, tie žmonės, kurie jau įsigijo savo „Tesla Model S Plaid“, savo automobilius gaus už tą kainą, kurią matė pirkimo metu. Be to, didžiulė „Model S Plaid“ kaina neturėtų nieko įbauginti - juk vis dar galima įsigyti „Long Range“ versiją, kuri turi vienu varikliu mažiau (du vietoje trijų) ir kainuoja nuo 80 tūkstančių dolerių. Tačiau toks kainos šuolis, priartinantis „Plaid“ prie atšaukto „Plaid+“ kainos, kodėl iš tikrųjų dingo „Plaid+“.
Didėja ir kitų „Tesla“ modelių kainos. Ir tai yra normalu - „Tesla“ yra prabangos prekių gamintojas, kuriam paklausos netrūksta. „Model Y Long Range“ kaina pakilo apie 500 dolerių, kai kurios kitos kainos „Tesla“ kataloge šoktelėjo per panašų skaičių.
Įdomu tai, kad anksčiau Elonas Muskas teigė, kad atnaujintas „Model S“ pasižymi mažesniais gamybos kaštais. Be to, juk tai nėra naujas automobilis - „Tesla“ gamina „Model S“ nuo 2012 metų. Tačiau paklausa nemažėja (didžiausi „Model S“ konkurentai yra kiti „Tesla“ modeliai), o Muskas dar užsimena ir apie tiekimo grandinės problemas. Taigi, „Tesla“ brangsta.