Kinijoje nuo konvejerio nuriedėjo naujas „Maglev“ traukinys: tai pirmasis traukinys pasaulyje, lėksiantis tokiu įspūdingu greičiu - kelionė iš Pekino į Šanchajų truks trumpiau nei skrendant lėktuvu (Video) (2)
Naujas „Maglev“ (magnetinės levitacijos) traukinys nuo konvejerio nuriedėjo liepos 20 d. Traukinys suprojektuotas pasiekti didžiausią – 600 km/h greitį, todėl šiandien jis yra greičiausia antžeminė transporto priemonė.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tai nereiškia, kad tai greičiausia sausumos transporto priemonė, kokia tik yra buvusi. Kaip atskaitos tašką, viršgarsinio automobilio sausumos greičio rekordą turi „Thrust SSC“, kurio greitis yra 1 277,985 km/h. Tai „Bloodhound“ viršgarsinio automobilio pirmtakas.
„HyperloopTT“ taip pat neseniai paskelbė, kad jos „HyperPort“ galiausiai gabens krovinius „lėktuvo greičiu“, siekiančiu 600 km/h.
Greitųjų geležinkelių aljanso duomenimis, greičiausio pasaulyje eksploatuojamo traukinio rekordą turi Prancūzijos „TGV“, galintis pasiekti 574,8 km/h greitį.
„Hyperloop“ technologijoms vis dar esant bandymų fazėje, „Maglev“ traukiniai šiuo metu nustato greitojo antžeminio viešojo transporto eksploatavimo standartą. Kinijoje ir Japonijoje greičiausi „Maglev“ traukiniai šiuo metu keleivius veža 431 km/h greičiu.
Kadangi traukiniai taip pat yra ekologiškesnė transporto rūšis nei krovininiai laivai ar lėktuvai, anglies dvideginio išmetama 80 proc. mažiau lyginant su tą patį atstumą nuvažiuojančiu automobiliu. Daugelis prognozuoja, kad geležinkeliai vėl atsigaus, kai bus priimti nauji reglamentai, skirti kovoti su klimato kaita.
Naujasis „Maglev“ traukinys nuriedėjo nuo gamybos linijos Čingdao mieste, Kinijos rytinėje Shandong provincijoje. Važiuojant 600 km/h greičiu, 997 km kelionė nuo Pekino iki Šanchajaus nauju traukiniu užtruks tik 2,5 valandos. Kaip pažymi „Reuters“, tai yra greičiau nei per 3 valandas, kurių prireiks skrendant lėktuvu.
Šis traukinys suprojektuotas ir pagamintas Kinijoje, o šalies valstybinė žiniasklaida teigia, kad tai dar vienas pavyzdys, kaip regione pasiekiama greita technologinė pažanga.