Nuo mirtį sėjančių karinių lėktuvų iki „žaislinio“ automobilio – burbulinis „Messerschmitt KR200“: turėjo išskirtinį „Tesla“ stiliaus vairą (Foto, Video) (1)
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Mažylis „KR200“ sulaukė nemažos sėkmės – per pirmuosius metus pagaminta beveik 12 000 automobilių.
Vis dėlto, sėkmė ilgai nesitęsė. 1956 m., praėjus metams po to, kai Vakarų Vokietija įstojo į NATO, „Messerschmitt“ buvo leista vėl gaminti lėktuvus ir gamintojas neteko susidomėjimo Fendo mikroautomobiliais.
„Messerschmitt“ pardavė „Regensburgo“ įmonę Fendui, kuris tęsė „KR200“ ir kitų jo transporto priemonių gamybą.
„KR200“ gamyba buvo labai sumažinta 1962 m. O galiausiai visai nutraukta 1964 m., nes pardavimai mažėjo keletą metų paeiliui.
Pagrindinio ekonominio transporto paklausa Vokietijoje sumažėjo, nes Vokietijos ekonomika atsigavo ir suklestėjo.
Panaši situacija susiklostė ir kitose Europos dalyse, pavyzdžiui, didžiausioje gamintojo eksporto rinkoje – Jungtinėje Karalystėje, kur pardavimus ypač paveikė didėjantis „Mini“ populiarumas. Iš viso buvo pagaminta 30 286 „KR200“ burbulinių automobilių.