Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2021-09-27 22:52
Su laiku elektromobilių celėse bus mechaninė apsauga nuo užsidegimo.
Benediktas, nebūtina, kad dyzeliai būtų tik nauji, bet būtina, kad jie būtų prižiūrėti. O dyzelį prižūrėti brangu. DPF ar katalizatorių keisti, kai reikia, variklį taisyti ir t.t. kai pradeda dūmyti ar kitos problemos. Bet jei reikės pradėti visiems taisyti palaikant puikią būklę, niekas dyzelių nebenorės pirkti.
Marius.brn 2021-09-27 22:56
poi 2021-09-28 02:21
https://ourworldindata.org/grapher/glob ... =~OWID_WRL
Linksmiausias momentas, elektros pagaminimas - per 20metų tik 1.5% pokytis link atsinaujinančių šaltinių.
Visą kitką - iškastinis kuras.
Elementarus loginis mastymas - emobiliai ir ekologija nieko bendro neturi, bet €£¥ - turi ir labai.
FtBall 2021-09-28 08:45
Reikia nepamiršt, kad EV dirba ~60% naudingumu (įskaitant perdavimo nuostolius), o VDV dirba ~20% naudingumu (vien variklis, įskaičiuojant kuro pervežimą ko gero būtų kokių 15%).
Tą pačią anglį deginant, kad pagamint elektrą, gaunam 4x ekologiškesnį transportą.
lape 2021-09-28 11:39
Koeficientai ten, koeficientai šian,
o svarbiausias koeficientas tai 80% - ličio ir retųju metalų gavyba Kinijos rankose.
SILORAKAS 2021-09-28 11:43
Nelabai sutikčiau. Naudojant kaip energijos šaltinį iškastinį kurą tokio didelio skirtumo nėra. Santrauka pirmo pasitaikusio google paieškoje tyrimo :
Although the EV motor is more efficient than the internal combustion engine, the well to wheel (WTW) efficiency should be investigated in terms of determining the overall energy efficiency. In simple words, this study will try to answer the basic question-is the electric car really energy efficient compared with ICE-powered vehicles? This study investigates the WTW efficiency of conventional internal combustion engine vehicles ICEVs (gasoline, diesel), compressed natural gas vehicles (CNGV) and EVs. The results show that power plant efficiency has a significant consequence on WTW efficiency. The total WTW efficiency of gasoline ICEV ranges between 11-27 %, diesel ICEV ranges from 25 % to 37 % and CNGV ranges from 12 % to 22 %. The EV fed by a natural gas power plant shows the highest WTW efficiency which ranges from 13 % to 31 %. While the EV supplied by coal-fired and diesel power plants have approximately the same WTW efficiency ranging between 13 % to 27 % and 12 % to 25 %, respectively. If renewable energy is used, the losses will drop significantly and the overall efficiency for electric cars will be around 40-70 % depending on the source and the location of the renewable energy systems.
https://www.researchgate.net/publicatio ... c_Vehicles
Benediktas 2021-09-28 11:45
Kiek girdėjau tas pasakymas, kad ličio ir kitų metalų 80% pas Kiniją yra propogandistų iš rytų išmislas.
Benediktas 2021-09-28 12:00
0.80(Li baterijų naud.k.)*0.95 (elektros variklio naud.k.)*0.95(elektros linijos naud.k.)*0.9(trasformatoriaus naud. k.)=0.65.
Šitas rodiklis nepasiekiamas jokiems super duper VDV.
SILORAKAS 2021-09-28 12:05
Nu ne visai išmislas.
https://www.instituteforenergyresearch. ... ry-market/
Benediktas 2021-09-28 12:10
Pažiūri šito saito, straipsnių pavadinimus ir supranti, kad saitas specialiai sukurtas propoganda iš rytų. Veikia ant pigios, pasenusios Wordpress platformos.
immortallt 2021-09-28 17:21
Tu b*bio nuo morkos neskiri, nes būtent tu pagrįsti, kad ličio gavybą pagrinde Kinijoje naudoji argumentą, kad akumuliatorių ten daug pagamina. Taip, daug celių pagamina Kinijoje, bet ličio išgauna mažai. USGS portale visa inforamcija yra.
Kinija pagal gavybą ličio užimą trečią vietą, t.y. 13% kažkur išgauna pasaulio ličio.
lape 2021-09-28 18:00
Kuriam mano sakinio žodyje parašyta apie ličio kasimą Kinijoje? Pastebiu, kad kuo toliau tuo sunkiau su Lietuviu kalbos suvokimu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paskutinis benzinu varomas automobilis Norvegijoje bus parduotas 2022 metų balandį