Greičiausias triratis elektromobilis pasaulyje dar ir kas kriptovaliutą  ()

„Daymak Avvenire“ vardas jums tikriausiai nėra girdėtas. Ši kompanija jau kurį laiką intensyviai kuria greičiausią triratį elektromobilį pasaulyje. Ir dabar pirmasis prototipas jau stovi ant kelio - „Spiritus“ jau greitai lauks pirkėjų.


Visi šio ciklo įrašai

  • 2021-10-21 Greičiausias triratis elektromobilis pasaulyje dar ir kas kriptovaliutą  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Daymak“ vadovas Aldo Baiocchi teigia, kad pirmasis „Spiritus“ plakatas su 2005 metais piešta koncepcija vis dar puošia jo kabineto sieną. Tačiau dabar verslininkas gali ne tik žiūrėti į koncepciją, bet ir atsisėsti į pirmąjį prototipą.

„Daymak Spiritus“ iš tikrųjų bus gaminamas. Triratį elektrinį superautomobilį jau užsisakė 25 tūkstančiai žmonių. Jie gali pasirinkti pigesnį „Deluxe“, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per 7 s, pasiekia 136 km/val. greitį ir gali nuvažiuoti iki 300 km., arba brangesnį „Ultimate“ modelį, kuris pasiekia 210 km/val. greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 2 sekundes. Šis automobilis dar turi ir autonominio važiavimo savybių ir tarp įkrovimų įveikia apie 480 km. Pigesnis „Spiritus“ kainuos nuo 20 tūkstančių dolerių, greitesnis - 120 tūkstančių dolerių brangiau. Kaip už tris ratus tai - didelė kaina, nors triračiai automobiliai ir turi savų privalumų.

 

Stebina tas kainų skirtumas? Na, tai iš tikrųjų yra labai skirtingi automobiliai. „Spiritus Deluxe“ turi tik 75 kW galią. „Ultimate“ yra varomas visais trimis ratais ir išvysto 147 kW. Traukos lenktynių trasoje „Deluxe“ net nematytų, kur „Ultimate“ dingo.

Viena iš įdomesnių „Daymak Spiritus“ savybių yra jo kompiuteris, kuris dar užsiims ir kriptovaliutos kasimu. Turtų savo savininkui jis nesukraus, bet bent iš dalies kompensuos įkrovimo metu patiriamas išlaidas. Gamintojas teigia, kad „Spiritus“ pasižymės pažangia dirbtinio intelekto sistema, kuri valdys ir pajėgų autopilotą. Kol kas visiškas autonominis važiavimas nėra žadamas, bet jis tikrai yra kompanijos planuose.

 

Ką „Daymak“ veikė tuos 16 metų po pirmųjų „Spiritus“ eskizų? Na, elektromobilio vystymas užtrunka, bet kompanija turi ir kitų darbų. Iš tikrųjų, „Daymak“ kompanija buvo įkurta dar 2002 metais ir yra vienas iš didžiausių elektrinių transporto priemonių kūrėjų ir platintojų Kanadoje. Dauguma „Daymak“ produktų iki šiol buvo elektriniai dviračiai ir nedideli keturračiai. Tačiau ateityje kompanija planuoja gaminti ne tik „Spiritus“, bet ir autonominį oro taksi.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(4)
(0)
(4)

Komentarai ()