Ką tik pristatytas „Range Rover“ turės elektrinę versiją, bet paskui galbūt pasirodys ir dar viena švari alternatyva  (1)

Ką tik pristatytas „Range Rover“ sulaukė žurnalistų liaupsių. Penktos kartos automobilis išlaikė geriausias visureigio savybes, nors akivaizdu, kad dažniausiai gyvens mieste. Tai - technologiškai pažangus ir savotiškai gražus automobilis, bet svarbiausia jo versija bus pristatyta tik 2024 metais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Naujasis „Range Rover“ pasižymi solidžiu, kone monolitiniu dizainu. Užmaskuoti galiniai žibintai sulaukė labai daug komplimentų, kaip ir gudriai priekyje paslėpti jutikliai. Naujasis „Range Rover“ yra vairuojamas visais keturiais ratais, todėl apsisuka ir ten, kur „Ford Focus“ įstrigtų, nors ir yra didesnis nei 5 metrų ilgio. Ilgą ratų bazę turinti versija talpina 7 žmones, nors prabangių visureigių mėgėjai tikriausiai rinksis keturviečius „Range Rover“.

Variklių pasirinkimas yra labai platus. Hibridai vien elektra nuvažiuos apie 80-100 km, o 4,4 litrų V8 su dviem turbokompresoriais šį didžiulį automobilį iki 100 km/val. pastums per mažiau nei 5 sekundes. Visi „Range Rover“ naudos ZF automatines transmisijas ir bus ekonomiškesni ir ekologiškesni nei bet kada anksčiau. Bet įdomiausia „Range Rover“ versija pasirodys tik 2024 metais.

 

„Range Rover“ tuomet gaus pilnai elektrinę versiją, kuri konkuruos su „BMW iX“ ir „Mercedes-Benz EQS“. Tai bus pirmasis visiškai elektrinis „Range Rover“, bet, aišku, ne vienintelis. Iki dešimtmečio pabaigos visi „Land Rover“ visureigiai turės ir elektrines versijas. Jie turėtų sudaryti mažiausiai 60 % „Land Rover“ pardavimų. Elektrinis „Range Rover“ išvaizda nestebins - tikriausiai atrodys panašiai kaip ir burzgiantys jo broliai - ir bus sukurtas bekelei ir miestui. 400-600 km įveikiamas atstumas tarp įkrovimų būtų gera prognozė, bet tai sužinosime vėliau.

 

Turbūt dar įdomiau tai, kad „Land Rover“ projektų vadovas Nickas Milleris atskleidė, kad MLA platforma, tapusi naujojo „Range Rover“ pagrindu, yra paruošta ir vandenilio kuro elementui. Labai gali būti, kad naujasis „Range Rover“ taps ne tik pirmuoju elektriniu, bet ir pirmuoju vandeniliniu markės automobiliu!

Tai - įdomi, bet nestebinanti naujiena. Dar vasarį JLR paskelbė „Project Zeus“ - projektą, kuriuo siekiama sukurti vandenilines didžiausių kompanijos automobilių versijas. Tuo metu buvo kalbama, kad vandeniliniai automobiliai gerai tinka bekelei ir ilgoms kelionėms. Niekas neturi vilčių, kad „Range Rover“ labai taupiai gurkšnos savo elektros energijos atsargas - būtų gerai, jei jas būtų galima reikšmingai papildyti per 5-10 minučių.

 

Taigi, elektrinis „Range Rover“ yra pakeliui, bet paskui jį tikriausiai seka ir vandenilinė versija. Jei per tą laiką neįvyks žymus lūžis, ji nebus labai populiari. Bet su laiku vandenilio infrastruktūra gali stipriai patobulėti. To tikisi ne tik JLR, bet ir „Toyota“, „Hyundai“, „Renault“ ir BMW.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(0)
(6)

Komentarai (1)