Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-01-02 17:34
Didieji gamintojai daug žadėdami neaplenkia, pasak, kai kuriu komentatorių - pažaduko Musko pagaminamais elektromobiliais.
Marius.brn 2022-01-02 18:24
Jop, as vis dar laukiu tesla Semi. Ir sunkvezimius jau senai gamina kiti gamintojai, tokie kaip BYD ir jau vazineja virs 8000. Taip pat, uzsiima miestams naudinga veikla ir BYD yra vienas is didziausiu elektriniu autobusu gamintoju pasaulyje. Tai kad teslos pazadukai ties sunkiu transportu ar saules stogo elementais kaip vilkosi taip ir velkasi.
Vienas dalykas, kad tokiem ford ir VW tik dabar dasilo kad EV yra dalykas, ir tik dabar pradeda begti paskui nuvaziuojanti traukini, o kitas dalykas zmogus kuris tiesiog nesigaudo laike snekedamas apie savo imones planus.
immortallt 2022-01-02 19:18
Marius.brn, tu supranti, kad 8000 vnt tai yra gamyba surenkant vos ne rankomis? Omeny porą metų ir tiek legvųjų Tesla pagamins per dieną pasaulyje.
Ir taip, vėluoja su savo planais, ir labai aišku kodėl, iš vieno lengvojo didesnis pelnas lieka, nei dabar atiduoti dalį akumuliatorių sunkiasvorėms, iš kurių galėsi mažiau uždirbti.
Ir ne, viena įmonė net neprivalo visus sektorius užimti, kad reikėtų prisivyti. O kad Tesla ryškiai lyderiauja parodo vienas paprastas dalykas - visi lyginasi su Tesla, ir visi bando "nurungti". Na čia kaip Kaunas, amžinai lyginasi su Vilniumi ir bando įrodyti, kad Kaunas geriau nei Vilnius, nu bet kažkaip kuo daugiau kartoja, tuo labiau akivaizdu, kad taip nėra. Kas nors kada nors tikiuosi aplenks Teslą, bet dar negreit.
Tas pats Porsche, taip, pagamino galingesnį (minimaliai) ir šiek tiek toliau nuvažiuojantį elektromobilį. Ir tikrai viduje komfortas didesnis. Tik kainos skirtumas ne procentais matuojamas, o kartais...
AAA000 2022-01-02 19:33
8000 furu yra tas pats kaip 100000 lengvuju ir apie 450000 kibiriniu tojotu jaris
Marius.brn 2022-01-02 20:43
Tai vat, kai tiek pagamins per diena, tada ir snekesim, kalba eina apie zmogu kuris gyvena akivaizdziai kitoje laiko dimensijoje. Nes turejo paleisti Semi 2019, o dabar jau 2022. Lai rankomis bent viena surenka
O kam rupi tie pasiteisimai? Jei neuzkelsi bereikalingu lukesciu, nebus ir problemos. Pasakei kad bus 2025, nereikes buti puses interneto droziamam. O pats uzkelia nepavelkamus lukescius ir paskui teslatardai stebisi uz ka droziama yra tesla.
O as ne vieno zodzio ir nesakiau, kad tesla turi uzimti visus sektorius, bet tesla gi bent jau sukvezimius tai turi tiksla gaminti nuo 2019 metu, o dar ne vieno negamina. Autobusai tiesiog yra pavyzdys, kad jau yra kompaniju, kurios turi pajegumus gaminti TP su didelemis baterijomis nes autobusams irgi nemazi bateriju komplektai reikalingi. BYD turi pagaminus jau virs 40000 autobusu + 8000 sunkvezimiu. Tesla po siai dienai turi 0 semi arba ne vienos sunkiasvores TP. Sunkvezimiai manau yra labiau priklausomi nuo verslo ir atsiperkamumo, kur autobusai yra perkami vieso sektoriaus ir lengviau prastumiami del tarsos. Tai kad BYD jau senai turi didesnius pajegumus ir yra labiau vertikaliai integruota nei ta pati tesla. Tai kad tik laiko klausimas kada BYD prades rimtai uzpilti ir pigiom masinom. BYD augo virs 250%, kur tesla 2021 augimas buvo tik 87%. Ir tai dar padoriai nepradejus prekiauti pasaulineje rinkoje.
Tesla yra tiesiog kaip apple, kuris atejo su kitokiu poziuriu i masina, kaip kazkada su apple su iphonu. Tai be abejo, atrode ispudingai, nes tikrai gamintojams reikejo "atsinaujinti" palei siuolaikines technologijas. Ka tesla tikrai puikiai padare.
O kas del EV technologijos, tai kaip ir sakiau, tai yra tiesiog jojimas ant esamos tobulejimo bangos (bateriju sektoriuje) ir tiesiog anksciau pradejo nei kiti investuoti i tai kas tiesiog yra neisvengiama. Kitaip nei daugybe autogamintoju, neturejo bereikalingo ICE bagazo, turejo konkurentu alergiskuma pereiti ant EV ir nieko daugiau. Todel ir yra pazenge toliau. BYD akivaizdziai taikosi "android" rinkos dalies.
immortallt 2022-01-02 21:07
Taip, jojimas ant technologijų bangos... Vienas niuansėlis, visi didžiausi automobilių koncernai prieš 10 metų išjuokė elektromobilius. Prieš 3 metus dar VW sakė niekada negamins elektromobilių. Atsakyk sąžiningai, kaip manai, kiek per metus elektromobilių dabar pagamintų, jei ne Tesla?
BYD kiek pagamina lengvųjų automobilių?
Logika tavo - kadangi nedeliverina visko, kada pažada, tai viskas ką daro yra šūdas Aš sakau, kad deliverinti jiems neapsimoka, todėl ir nedeliverina. Tau tas nė motais. Tau atrodo, kad biznis turi dirbti iš idėjos.
P.S. pasikartosiu, nekantrauju, kol kas nors aplenks Tesla lengvųjų gamyboje. Greičiausiai tai bus kiniečiai. Autobusų jau kiniečiai senai aplenkę visus.
Marius.brn 2022-01-02 21:42
Tai as absoliuciai sutinku, kad didziausias indelis tesla ir yra kad VW, fordui, pademonstravo ant kiek jie stipriai klydo. Bet kaip ir sakiau BYD pradejo visas savo investicijas panasiu laiku, kaip tesla su Elonu Musk. Nissan irgi pradejo panasiu laiku. Tai kad, vieniems gamintojams parode kad EV yra ateitis, nereiskia kad EV nebutu. Tai kad cia nera klausimas kiek VW ar ford pagamintu EV, jei ne tesla, klausimas kiek skaudziai ford ir VW susimoketu jei nepradetu pereidineti ant EV. O be teslos, VW ar ford tikrai butu kas gamintu EV.
BYD 2021 pagamimo 0,5mln, o tesla 0,92mln lengvuju masinu 2021 metais. O BYD jau 2022 metams planuoja 1,2 mln. Tai kad paziuresim, kaip ir kas. Tesla irgi be abejo zenkliai augs ir 2022 metais, bet kiek zenkliai, tai neisivaizduoju. Vistiek bus paleistos berlin gigafactory, Texas gigafactory.
Logika mano paprasta, jei tesla negerbia klientu, gamina prastos kokybes gaminius (surinkimo kokybe) ir zada ko negali tiekti, apsunkinti klientams taisyti savo paciu masinas, vadinti produktus kokiais nera (FSD) ir t.t. tai klientai esami ar busimi turi teise pabrezti minusus. Nes teslatardai ziuri tik is glorious muskatron leader pozicijos ir jei kazkas yra blogai, jie ziuri tik is tesla pozicijos. As ziuriu is kliento puses, jei jau moku -i pinigus, tai noriu ir pagarbos klientui ir kokybes ir terminu laikymosi. Kuom tesla tikrai nelabai gali pasigirti sioje srityje. Ir ne biznis neturi dirbti is idejos, bet paciam nuspresti uzsivadinti autopilota FSD, kuris nera FSD, tai yra visuomenes klaidinimas. Tokius terminus minimum turi patvirtinti kas atsako uz keliu/eismo sauguma, o ne zole apsirukes CEO.
Paramotoras 2022-01-03 01:14
Siaip jau obolistai taip pat buvo. Kol buvo dievukas tai naktim stovejo. Dievuko nera ir....
Pumper 2022-01-03 08:05
Pats atsakyk sąžiningai, kam čia nusišneki? E Golf masiškai gamina nuo 2014 metų (su auto testavimui nuo 2011), bet prieš 3 metus sakė, kad niekad negamins EV? Iš kur trauki tokias nesąmones?
immortallt 2022-01-03 08:39
Biški hyperbolizavau, kad negamins, omeny buvo CEO pasakęs kažką tokio, kaip EV neturi ateities, ar dar ilgai neturės ateities, ir kad dyzeliai varys pirmyn. Sunkiai sekasi iš tų laikų nuorodų ieškoti, prigrūsta dabartinėmis naujienomis, bet va:
https://www.teslarati.com/vw-says-tesla ... velopment/
Tada pasikeitė CEO ir greitai išėjo naujienos apie ID ir VW politikos keitimas. Ai, dar dyzelgate skandalas buvo apie švarų dyzelį.
Marius.brn, tam pačiam VW kol kas sunkiai sekasi pažadus įgyvendinti dėl kiekio. Tai jau VW irgi blogi?
Pumper 2022-01-03 12:57
Gal reikėtų pačiam perskaityti tą Tesla propagandą prieš fantazuojant?
Kur jis sakė, kad EV neturi ateities? O gal pasakymas, kad iki 2025 pagamins 1 milijoną EV = EV neturi ateities pagal tavo interpretaciją?
Ir nereikia stebėtis, kad dyzelius ruošiasi ir toliau gaminti, o gal manai, kad krovininio, komercinio ir tarpmiestinio transporto nebereikia?
Xdmin 2022-01-03 13:15
Sake sake, buvo ir cia ne vienas straipsnis ir is VW ir is Toyotos.
Paprastas_zmogus 2022-01-03 13:15
Žiūriu čia internete kažkoks naujas fenomenas.
Heitinti muską ir Tesla. Bet jau taip religiškai. Visai kaip kažkada buvo Windows vs Mac ar iPhone vs Android.
Tik šituose dar gali bent suprasti - ten produkto naudotojai riejosi su kito produkto naudotojais.
Bet su Tesla viskas kitaip. Didžiausi Tesla heiteriai juk nėra kažkokio kito brando EV naudotojai. Tiesiog random žmonės, kurie heitina Tesla. Kodėl? Nu bbž. Skaitau aš jų argumentus ir nesuprantu: o koks tau blyn skirtumas ta Tesla?
Kažkaip nuojauta man sako, kad tie Tesla heiteriai sėdi su kokia sena Toyota ir bando pasauliui įrodyti, koks Tesla yra šūdas. Nu gerai, net jei ir šūdas, kas TAU iš to žmogau?
immortallt 2022-01-03 14:06
Pumper, pasikeitė CEO ir staiga atsirado ID serija, milijonas elektromobilių ir t.t.
Čia kalba ėjo, ne apie tai, kad dyzelio dar kažkiek liks, o kad dyzelis švariau nei elektromobiliai. Kaip manai, kodėl CEO pakeitė?
Toyota vis dar aiškina, kad EV neturi ateities, tik vandeniliu varomi. Kas labai keista, kai pirmieji pagamino iš ties gerą hibridinę sistemą.
Pumper 2022-01-03 17:43
Apie ką tu čia kalbi išvis? Taigi pats sakei, kad tam straipsnį senas CEO kalba. Tai jis ten ir žadėjo milijoną EV iki 2025.
Ir kur tu matai kažką ten sakant, kad dyzeliai švaresnis už EV? Fantazuoji ir tiek arba anglų kalbos nei bum bum nesupranti.
Marius.brn 2022-01-03 19:00
Ar save gerbenti kompanija turetu daryti tokius dalykus? VW uz savo nuodemes skaudziai mokejo, tesla tiesiogine ta zodzio prasme ignorina visa reikala, Norvegijos teismai ikala is lempos po 16000 USD kiekvienam savininkui dalyvusiam ieskinyje pries tesla. Tesla aisku apskunde, tai dar nera baigtas procesas. Kuom tesla geresne uz VW, jei neinformuodama klienta padaro automobili blogesniu, po to kai ji nusipirko? Skirtumas tik tas kad VW per dieselgate pardavinejo falsifikuodama duomenis dar iki perduodant masina klientui, o tesla ta padare OTA budu. VW demonstravo visiems kad ju masinos geresnes, nei yra realybeje. Tesla irgi.
Bent jau as matau, kad siuo atveju lietuvoje, kur tesla nei oficialiai egzistuoja, nei yra zenklus ju kiekis, yra akivaizdziai minimalus apsiskaitymas kas yra tesla realybeje ir kas yra tesla zmoniu fantazijose.
Benediktas 2022-01-03 19:42
Number of Tesla's delivered worldwide each year since 2015
2015: 50,580
2016: 76,230 (+51%)
2017: 101,312 (+33%)
2018: 245,240 (+142%)
2019: 367,500 (+50%)
2020: 499,550 (+36%)
2021: 936,172 (+87%)
Kokie kvailiai perka Teslas? Kaip tai gali būti? Negi nemato, kad tarpai nevienodi tarp skardų ir, kad Muskas pastoviai neištesi savo pažadų?
Marius.brn 2022-01-03 21:01
Prie ko tesla augantys pardavimai ir tiesiog elementariai valkiojama kompanija po teismus del absurdisku klientu apgaudinejimu? Skaityti angliskai ar lietuviskai nemoki? Ar abiem? As dar ankstesniame poste parasiau:
Tai kad labai gerai suvokiu, kad tesla niekur nedings ir jinai pakolkas tikrai augs, bet kaip tai isprendzia tokias problemas, kaip aprasyta forbes? Arba anksciau mano apibudintas problemas? Ir asmeniskai tikrai noriu, kad tai butu sekmingas EV gamintojas, bet nesileisti iki tokio dugno kaip tokios absurdiskos situacijos. Ir svarbiausiai, tai nera vienetines situacijos, jos spaudoje eina viena po kitos.
Kaip kazkoks apsirukes zole gali nuspresti pavadinti viena is savo produktu FSD (full self driving), kai tai tiesiog yra melas ir tiesiogine ta zodzio prasme leisti rizikuoti, kad neteisinga zmoniu interpretacija gali tureti pasekmiu?
Nesneku ir apie visas kitas isvardintas bedas.
Benediktas 2022-01-03 21:11
Būtų šaunu, jei pradėtum email kampaniją, kad žmonės žinotų, kad FSD dar nėra FSD, gal bent tada sustotų pirkimai ir pirkėjai pasirinkę kitą auto gamintoją būtų laimingi. Žmonėms akivaizdžiai trūksta informacijos. Matyt Teslų pirkėjai neraštingi technologijose ir nemoka pasigooglinti prieš pirkdami.
Marius.brn 2022-01-03 21:58
Ir tada teslatardai kitus vadina heiteriais, kai tiesiog negali atsakyti i elementarius argumentus/teiginius?
Kai i argumentus/faktus atrasoma apeinant atstumu kokiu sklando tesla roadsteris nuo zemes, tai jokios abejones nekyla, kad rastingumas minimalus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tarp automobilių gamintojų verda aistros, kas pardavinės daugiausiai elektromobilių