Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2022-01-03 22:19
Yra tam teismai, tai buvo 2019m. Aišku nėra gerai, kad taip buvo. Neprideda dividendų kompanijai. Dabar nauji pirkėjai gali nesirinkti Teslos jau 3 metus nuo to laiko.
Ašku, čia ne pasiteisinimas, bet įdomu, ar naujų VDV kuro sąnaudos atitinka deklaruojamas?
HDi 2022-01-04 13:09
Aš tai šitą reikalą matau kiek kitaip.
Tesla atsirado kaip visiškai nauja kompanija kuri gamina tik EV. Kad įeitų į rinką siūlo labai geras specifikacijas, visokių navarotų kaip kad autopilotas ir pan. Na ir tas, kad su sąlyginai nedidele pinigų suma gali kažką nubausti nuo šviesaforo su fancy marke. Ar kad žemiškesnės kainos automobilyje yra autopilotas, papirko žmones ir nelabai kam svarbu net, kad tarpai neuseina ar kad daugiau knisliavos su krovimais norint toliau keliauti. Na ir teslai tikrai sekasi šiai dienai.
Bet aš niekaip nesutinku, kad tradiciniai gamintojai kažkur kažkaip suklydo ar kažko gailisi. Ir niekaip nesutinku kad tesla kažkur yra pabėgus. Dar nesutinku, kad tradiciniai gamintojai kažkaip turėjo stačia galva nerti į elektromobilius. Didžiausia nesąmonė būtų taip elgtis. Jie gamina kas jiems yra pelninga. Ir gal viešai neatrodo bet tuos EV vienaip ar kitaip testuoja jau seniai. Nissan Leaf, Mitusbishi Miev, Ford Focus EV, tas pats VW Golf e, BMW i3, Fiat 500 EV, Hyundai ir KIA keli modeliai ir t.t. nėra kažkokie super nauji elektromobiliai pristatyti konkuravimui su tesla. Gal jie nespindi išvaizda, nėra praktiški, ar nebuvo išleisti dideliu tiražu, bet išsitestuoti technologijas tikrai leido nesusigadinant markės įvaizdžio. O ir atsirado jie daugmaž tuo pat metu kai tesla ir nebuvo stipri. Tai išsitaisys klaidas, apvilks patrauklų dizainą ir eis kaip karštos bandelės kai JAU ATEIS LAIKAS. O tas laikas panašu, kad ateina, juk vis daugiau EV ateina iš kiekvieno gamintojo.
Mano akimis tai čia vyksta normalus persiorientavimas gaminant tai kas pelninga ir tuo pačiu atliekant R&D fone kuris nėra toks viešas ir be didesnių pažadų.
Dar pastebiu tendenciją, kad ir koks straipsnis būtų apie EV (šiuo atveju tiesiog apie pasipūtusias kainas) būtinai reik kažkokią repliką paminėti kad Tesla geriau kažkaip. Ar kažkokią filosofinę frazę numesti. Toks vaizdas kad jau Teslai skaudėt pradeda nuo konkurencijos Arba Teslos fanams.
http://www.technologijos.lt/n/technolog ... eriu-Video
Benediktas 2022-01-04 13:24
Aš numetu heiteriams, nes nėra geresnių argumentų, kaip faiktai. Šiaip ginčytis, gaila laiko, o kartu su pristatymo ataskaita, jau įdomiau. Nes yra tokiu heiteriu, kuriems apkritai viskas, ka Muskas daro yra blogai. Miliona EV parduot nera blogai, kai 2008 pardave tik 90. Reiskia kompanija geru keliu eina. Jei nesi heiteris, tai taves neturetu tai dirginti.
Pardavimai manau geriausiai atspinti vartotoju lukescius. Mes galim daug kalbeti, kokius netikusius gaminius Tesla gamina. Bet renkasi ir moka pinigus galu gale pirkejas. Jei konkurentai gamintu geresnisu gaminius, tai Teslos nepriktu tiesiog.
HDi 2022-01-04 16:10
Aš ten labiau turėjau omeny apie straipsnius rašomus t.lt, o ne komentarus. Kaip ir minėjau Tesla tikrai stiprėjantis gamintojas ir pats visai svarstau įsigyti.
Bet kai "fanai" sako, kad tik Tesla zjbs, o visi kiti nevykėliai ir pražus, nes nepasuko į EV laiku, arba kad Tesla toli priekyje, tai va čia diskusija ir baigiasi
Benediktas 2022-01-04 16:16
Pirmi tai pradejo VDV gamintojai, kai juokesi is EV ir rimtai neziurejo. O po to pamažu pakeitė savo požiūrį. Nors ir dabar kartais atsiranda kažkokių panašių kalbų, bet jau žymiai mažiau. Iš čia viskas ateina.
immortallt 2022-01-04 16:24
Tesla, kiek žinau, yra vienintelis naujas masinės automobilių gamybos gamintojas per daug dešimtmečių (vakarų pasaulyje). Jau vien tai rodo, kad kažką daro gerai.
Kad tradicniniai gamintojai vejasi Tesla rodo amžinas lyginimasis su Tesla. Kai lyginsis su VW, BMW, Lexus, Toyota, Alfa ar dar kuo, tada jau bus aišku, kad Tesla aplenkta. Labai to noriu, nes tada prasidės labai rimta kainos nkurencija.
Kas dėl ieškinių ir viešų trūkumų, man tai juokinga yra tik tai, kad vos ne kiekviena rimtesnė avarija kurioje yra Tesla, bet kurioje pasaulio šalyje, patenka net į nacionalinę spaudą. Čia yra panaši situacija, kaip su BMW ir stotelėmis. Jei į stotelę įvažiuoja BMW, nors ir niekas nenukenčia, spauda parašo ir iškelia į viršų. Jei kitos markės automobilis - nerašo, o jei kas nros nukentėjo, parašo, bet palieka kur nors užkišę. Tas pats ir su Tesla avarijomis, gedimais, teismais ir pan. Mūsų patikimas Toyota gamintojo, su atidirbtais mazgais, ir kaip kažkas išsireiškęs, tik išvažiavęs iš gamyklos išrieda su 10 metų pasenusiomis technologijimos, atšauktas buvo tris kartus, ketvirtą kartą atšaukė, bet į saloną taip ir nepakvietė susitvarkyti. Dar buvo toks bairis, kaip šildoma sėdynė prasmilko kiaurai, t.y. galėjo sudegti visas automobilis. Kažkodėl neparašė spauda apie šitą atvejį. Apie Tesla būtų parašę 100%.
HDi 2022-01-04 17:17
Amžinas lyginimasis, pagal ką? Kad Ford vadovas ir gal dar kažkas leptelėjo, kad atsilieka nuo Teslos, o žiniasklaida išpūtė tuos žodžius kaip kažin ką? Žiniasklaida ir fanai lygina.
Gi nei vienas iš tradicinių gamintojų dar neskiria 100% savo pajėgimų gaminti EV, net 50% neskiria, vargu net ar 25% rastume pas kažką. Dabar čia gaunasi toks Butkevičiaus stiliumi: "Negalima lygint bet palyginam".
AAA000 2022-01-04 17:37
tesla atejo su autopilotu. nes muskas atejo is programavimo. va sitoje vietoje jis stiprus. kaip masinu gamintojas jis visiskas mulkis. jis tiesiog prie pazangaus autopiloto prikonstravo megejiska elektros pavarta ir sudina akumuliatoriu. ir prikiso "programeliu" nobams. va ir viskas - kas yra tesla
furose tas nesigauna - del to ir negamina... ten rimtesni pirkejai. tokio sudo komplekto neikisi
--------
kas liecia elektromobilius, as manau yra kelios teisingos koncepcijos. laimes tie - kurie bus arciausiai teisingiausios komplektacijos.
dakaro audi elektromobilio prototipas labai arti manau tos "teisingos" koncepcijos. nors as ten dar nemazai ka keisciau as net keisciau pvz europos tarsos reguliavimo sistema is esmes. kur daba tie visokie "euro5" ir panasus standartai. jei mazint iskastini kuro vartojima tai reikia ir draust pati kuro vartojima. euro norma turi but logiska - pvz kas desimtmeti sumazint 1 degalines kuro litru 10 tonu automobilio svorio 100km nuvaziuoto atstumo.
kas liecia miestus = tegu vaziuja nenaudodami vdv rezimo - jei jau "smirda" visokiems buhalteriams. tada tobules ir kuras, ir ekologija geres, ir elektrosd pavaru naudingumas bus panaudotas geriausiu variantu. daba filtrus kazkokius "isradineja", kuriems kuro papildomai sudegint reikia... pz ekologai... o elektromobilizmas normaliai nesivystio - kol buhalteriai reguliavimus ir mokestines lengvatas kaip debilai taiko... nes neismano srities subtilybiu...
Benediktas 2022-01-04 17:38
R&D and Marketing
AAA000 2022-01-04 18:22
buhakteriai kaip tu niekada nesuvokia kas yra technologija per sudetinga intelektualiai.
o daba matau kad net nesuvokia kas yra koncernas
paaiskinsiu
koncernas yra toks darinys, kuris gamina logiskiausia ekonomiskai produkcija. jei kazkokia uzdara rinka isiveda debilines technologines salygas - koncernas gamina tiesiog adaptacine produkcijos atmaina, orientuota i didziusia pelninguma toje uzdaroje rinkoje. ES ir yra tokia rinka. jei situacija per ilgai uzsiteria - uzdara rinka technologiskai tampa siaures korejos variantu... siaures koreja yra ekologiski vegetarai su taikiuoju atomu apie ka buhalteriai pastoviai kliedi, kad vegetarismas puiku, atomine ae netarsiausia... praktika rodo - gaunasi kas gaunasi...
matuot viskas $ ar € irgi kvaila... kai cia uzdaru rinku ekonomines sistemos mokejimo vienetai - kitaip sakant morkos.
tie graifikai, kur imete benediktas, nu tai yra morku kiekio grafikeliai. tipo tie ir tie gamybos koncernai gali gaut tiek ir tiek morku ir neatsizvelgia kokiose rinkose tuos savo auto pardave kinieciai gal uz teslas eurais ar doleriais mokejo? bebediktai - geda taip nevykusiai demonstruot buhalterizma... galvojau geriau gaudaisi...
Benediktas 2022-01-04 19:31
Gali juk konvertuot viena valiuta i kita. Nebuvo devalvaciju valiutu nei Kinijoje, nei EU, nei JAV.
Jei imones deklaruoja R&D ir marketingo išlaidas apibrežtame laikotarpyje, tai padalini tas išlaidas iš per tą laikotarpį parduoto automobilių skaičiaus ir gauni tą grafiką. Taip paklaida gali būti dėl skirtingu rinkų, galbut kainu politikos, valiutu kursu svyravimu, bet čia ne vaistus sveriame.
Marius.brn 2022-01-04 22:40
Ir cia tesla atrodo gerai tik pries leaf'a Gerai kad bent tiek pramusa.
Ir kad ir kiek parasysi problemu, vis tiek bus zmoniu grupe, kuri greiciau numirs, bet glorious tesla, negali daryti klaidu, o ja galima tik garbinti.
Ir vis tiek zmones pirks tesla. Ir tikrai ne del to, kad Benediktas ikele R&D vs marketing palyginima. Ir ne del to, kad Tesla yra zalesne, o del to, kad masina visada buvo ir bus kazkoks ivaizdzio simbolis. Masina jokioje formoje niekada nebus ekologiskas dalykas ir masina visados buvo ir bus prabangos dalykas. Tesla gali buti ekologiskesnis uz dumu apsipylusi sena dyzeli, bet ne ekologiskas transportas. Ekologiska yra minti dvirati. Bet juk kazkaip save reikia pateisinti, kad nemini dviracio As pats buciau pirkes TM3, jei ji butu pasirodziusi norvegijoje 2018, o ne 2021 uz 35k EUR. Bet teko pirkti, kas buvo pardavime tada ir vietoje. O ne pazaduku kruva
Benediktas 2022-01-05 07:46
Tik neapsiverk, kad Teslas perka. Nesuprantu, koks tau skirtumas?
Kokia statistika imetei? Tu nestatistika imetei, o 2019m ivyki.
Marius.brn 2022-01-05 10:06
O kas man iš to? Man evil ICE gamintojai moka už kiekvieną komentarą apie tesla. Juk žinai, common sense šiandien neegzistuoja.
Benediktas 2022-01-05 10:20
Marius.brn 2022-01-05 10:26
Ir vistiek atsakai i teiginius didesniu atstumu, nei roadsteris skrieja nuo žemės.
Oi ne 2021 buvo Norvegijoje TM3 metai (nes nu nuleido kaina 5k EUR), o 2022 bus galimai TM Y metai. O 2020 buvo Audi e-tron metai, 2019 metai irgi buvo TM3, o 2018 ir daug metų prieš tai buvo Nissan leaf. Bus jaučiu konkurencija tarp ioniq 5 ir TM Y. Nebent kinai numes kokia netikėta bomba į Norvegiją ir pramus visus. Čia jau pamatysime kas bus 2022 lyderis. Bet greiciau manau kad 2022 kinam bus apšilimas Norvegijoje og 2023 galima tikėtis stipresniu veiksmų.
Bet tai vis tiek nekeičia fakto kad tesla kokybė yra prasta, kainos nuvertėjimas ženkliai didesnis už ICE ir turi daug įvairių konfliktų/problemų.
Benediktas 2022-01-05 10:34
Va tau statistika įdėjau paveiksliuką ankstesiam poste, ką perka Norvegai, po 2019m ir po tavo rastos statistikos, kad Tesla labiausiai nusidėvi.
Žmonės perka ne statistikas apie mašinas, o pačias mašinas.
Marius.brn 2022-01-05 10:44
Ir tai tik parodo kad vengi pripažinti, kad tesla yra prastos kokybės masina, nes taip ir nieko neatsakei į pateikta nuoroda.
Benediktas 2022-01-05 10:45
Aš neturiu Teslos, kaip aš galiu spręsti api kokybę. Aš manau, kad geriausiai parodo, ar mašina gera, jos pardavimai lyginant su konkurentais. Tu gauni tam tikrus parametrus už tam tikra kainą. Matyt tas santykis yra geriausias, jei labiausiai Tesla perka. Pagal tavo statistika nusidevejimo visi turetu VDV Lexus arba VDV Jeep Wrangler pirkti Norvegijoje ir apskritai pasaulyje. Bet kažkodėl taip nedaro, nes svarbus kainos ir kokybes santykis, eksplotacijos kaina, o ne tik kokybe - tarpai tarp skardu.
kestutisz 2022-01-05 11:00
Neabejoju, jog ten tokie ir būtų populiariausi modeliai jei ne idiotiški mokesčiai. Dėl mokesčių (bent anksčiau, dabar nžn) net be galinių sėdynių pirkdavo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tarp automobilių gamintojų verda aistros, kas pardavinės daugiausiai elektromobilių