„Hankook“ pristato naujausią „i-Flex“ beorę padangą: galėsite užmiršti, ką reiškia keisti prakiurusį ratą pakelėje (Foto)  ()

Kiekvienam, kuriam teko keisti padangas judraus kelio pašonėje, galbūt esant dideliam karščiui ar lyjant lietui, ši technologija tikrai patiks. „Hankook“ jau daugiau nei dešimtmetį siekia, kad tokia technologija taptų realybe, ir CES 2022 parodoje demonstravo naujausią koncepcinių beorių „i-Flex“ padangų versiją.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kad padangos būtų pristatytos CES parodoje, „Hankook“ kartu su tautiečiu „Hyundai“ sumontavo jas į keturis „Plug & Drive“ modulius „L7“ – mikromobilumo koncepciją su begalinėmis ratų sukimo galimybėmis, leidžiančiomis akimirksniu keisti kryptį net ir ribotose erdvėse.

Taigi, koncepcinė padanga nėra pritaikyta įprastiems automobiliams. Na, bent jau kol kas.

 

Koncepcinė ne pneumatinė padanga (NPT), kurios skersmuo yra 400 mm (15,7 colio) ir plotis 105 mm (4,1 colio), buvo sukurta remiantis biomimetiniais tyrimais ir bandymais, siekiant maksimaliai padidinti smūgių absorbciją ir apkrovą.

Rezultatas – daugiasluoksnis blokuojamas stipinų dizainas, įkvėptas gyvų organizmų ląstelinės struktūros, kuri suteikia trijų dimensijų atramą, kad būtų geriau sugertas smūgis, o skirtingo standumo šešiakampės ir tetragoninės struktūros kartu užtikrina stabilumą veikiant apkrovoms.

Kuriant protektorių taip pat atsižvelgiama į „L7“ gebėjimą pasukti ir laisvai keisti kryptis, o C formos įgaubtas protektoriaus profilis sukurtas taip, kad užtikrintų maksimalų paviršiaus kontaktą su keliu ir padidintų saugumą. Padangos korpuso dizainas primena bičių korį.

 

„Hankook“ pabrėžia, kad beorės padangos nepatirs pramušimų ir jų sukeliamų nelaimingų atsitikimų, joms taip pat nereikės techninės priežiūros, nebereikėtų stebėti ir padangų slėgio, todėl jos idealiai tinka autonominėms transporto priemonėms.

Deja, „Hankook“ nenurodė preliminarios datos, kada galėtumėte vairuoti automobilį su beorėmis padangomis, tačiau įmonė „tęsia tyrimus ir plėtrą, kad galėtų toliau tobulinti šią technologiją“.

Visgi, beorės padangos atrodo neišvengiama ateities automobilių dalis. „Hankook“ konkurentai „Michelin“ ir „Goodyear“ taip pat žengia į priekį kurdami beores padangas.

 
 
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(26)
(10)
(16)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: